September 26, 200916 yr deze mod is gemaakt door het gta berlin team en is aangepast door mij V1.0 V1.01 V1.2 V1.3 dit is nog versie 1, deze versie heeft nog foutjes en deze worden verholpen. de sirene is niet van mij. download! Edited March 1, 201016 yr by onbekendeIV
September 26, 200916 yr Ziet er vet uit, ik weet alleen niet wat je wilt verbeteren. En nog iets, rij eventjes terug... Er stort een vliegtuig achter je neer.
September 28, 200916 yr Ziet er vet uit, ik weet alleen niet wat je wilt verbeteren.En nog iets, rij eventjes terug... Er stort een vliegtuig achter je neer. Ja idd 0:10, Maar het ziet er wel goed uit hoor
September 29, 200916 yr Ja, ziet er goed uit.. Alleen iemand heeft al precies eenzelfde mod gemaakt: Dus denk ik dat daarom je weinig reacties krijgt.
September 29, 200916 yr Even een vraagje over de 1e 2 filmpjes.. Waar rijd jij? Liberty City? heb je dan LC in plaats van de map van SA genomen?
September 29, 200916 yr Author Ja, ziet er goed uit.. Alleen iemand heeft al precies eenzelfde mod gemaakt: Dus denk ik dat daarom je weinig reacties krijgt. ja deze ken ik alleen deze doet het als je de mini missies doet die er bijhoren! en het is een andere type sprinter.
September 29, 200916 yr Ja, ziet er goed uit.. Alleen iemand heeft al precies eenzelfde mod gemaakt: Dus denk ik dat daarom je weinig reacties krijgt. ja deze ken ik alleen deze doet het als je de mini missies doet die er bijhoren! en het is een andere type sprinter. Al maak je precies hetzelfde... Toch nie erg? Net als ieder mens is elk voertuig die je gemaakt hebt UNIEK.
September 29, 200916 yr Author Ja, ziet er goed uit.. Alleen iemand heeft al precies eenzelfde mod gemaakt: Dus denk ik dat daarom je weinig reacties krijgt. ja deze ken ik alleen deze doet het als je de mini missies doet die er bijhoren! en het is een andere type sprinter. Al maak je precies hetzelfde... Toch nie erg? Net als ieder mens is elk voertuig die je gemaakt hebt UNIEK. kijk dit is een optimist! ik heb wel die andere sprinter gebruikt voor me politie busje die ik samen het gemaakt met een vriend.
September 29, 200916 yr Ik vind hem vet @ Hieronder: Ik dacht ook al, is dat GTA: United Edited September 29, 200916 yr by _Night-Men_
September 29, 200916 yr Author Even een vraagje over de 1e 2 filmpjes..Waar rijd jij? Liberty City? heb je dan LC in plaats van de map van SA genomen? ik heb gta united er op staan, daar zitten LC and VC er in de plaats voor de san andreas map echt lollig. in vice city speel ik als tony montana (mod) en in LC als claude
October 6, 200916 yr Author jawel waar is de download link? is geplaatst maar nogmaals: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=8465
October 6, 200916 yr jawel waar is de download link? is geplaatst maar nogmaals: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=8465 ok dankje! en de politie? Edited October 6, 200916 yr by MaxVito
deze mod is gemaakt door het gta berlin team en is aangepast door mij
V1.0
V1.01
V1.2
V1.3
dit is nog versie 1, deze versie heeft nog foutjes en deze worden verholpen.
de sirene is niet van mij.
download!
Edited by onbekendeIV