Jump to content
Geplaatst:
comment_1494153

Hoi,

Bij de meeste servers hoor je een muziekje als je een spawn class gaat kiezen. (De muziekjes van de Scholen). Ik ben ook bezig een simpele server te scripten. Weet iemand hoe ik zo'n muziekje kan instellen? Ik heb overal al gezocht.

Groet, Jochemd

Bewerkt: door Jochemd

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1494175

KOMT ER AAN HOOR

w8 ff 5sec

edit:

Geluid starten:

PlayerPlaySound(playerid, 1082, X, Y, Z); // bij OnPlayerRequestClass

Geluid stoppen:

PlayerPlaySound(playerid, 1183+ 1,X,Y,Z); // bij OnPlayerSpawn

Bewerkt: door Crusher!!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1494191
C:\Users\Jochemd\Desktop\samp-server\gamemodes\Freeroom.pwn(107) : error 017: undefined symbol "X"

C:\Users\Jochemd\Desktop\samp-server\gamemodes\Freeroom.pwn(129) : error 017: undefined symbol "X"

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

2 Errors.

Weet je ook hoe ik dit kan oplossen? Niet met #define dacht ik, want dan slaat hij vast...

Bewerkt: door Jochemd

Geplaatst:
comment_1494225

......

X, Y, Z

Betekend de cordinaten

Dus je moet daar getallen invullen.

Als je een spawnpositie hebt of bij OnPlayerConnect dan kun je die positie invullen,.

En anders

new Float:x;

new Float:y;

new Float:z;

GetPlayerPos(playerid,x,y,z);// bij OnPlayerRequestClass

PlayerPlaySound(playerid, 1082, x, y, z); // bij OnPlayerRequestClass

Dan pakt hij eerst je positie en daarna speelt hij het op die positie,

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1494277
......

X, Y, Z

Betekend de cordinaten

Dus je moet daar getallen invullen.

Als je een spawnpositie hebt of bij OnPlayerConnect dan kun je die positie invullen,.

En anders

new Float:x;

new Float:y;

new Float:z;

GetPlayerPos(playerid,x,y,z);// bij OnPlayerRequestClass

PlayerPlaySound(playerid, 1082, x, y, z); // bij OnPlayerRequestClass

Dan pakt hij eerst je positie en daarna speelt hij het op die positie,

Het wil maar niet lukken :( Is hier geen filterscriptje voor?

Geplaatst:
comment_1494461

Yo dankjewel man die had ik ook net nodig :tu:

Sorry ben beetje nieuw met dit, Maar hoe voeg je hem toe aan mij GM..? ^^

Bewerkt: door ScarfaceJR

Geplaatst:
comment_1495215

Als het goed is heb je voor PlayerPlaySound geen coördinaten nodig (gewoon 0 invullen bij x, y, z). Je hoort de sound sowieso, waar je je ook bevindt.

Tevens kan je dezelfde coördinaten gebruiken die je hebt staan bij SetPlayerPos indien de sound toch niet werkt met 0-0-0.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1498107
Als het goed is heb je voor PlayerPlaySound geen coördinaten nodig (gewoon 0 invullen bij x, y, z). Je hoort de sound sowieso, waar je je ook bevindt.

Tevens kan je dezelfde coördinaten gebruiken die je hebt staan bij SetPlayerPos indien de sound toch niet werkt met 0-0-0.

Bedankt, maar vreemd genoeg werkt het nog steeds niet. Ik heb hem toch toegevoegd aa server.cfg, compiled etc etc. geen errors bij het laden... Toch speelt het geen muziek af. Zou het aan mijn server liggen?

Geplaatst:
comment_1498187

Je moet gewoon die regel adden in je Pawno script op de aangegeven plaatsen, dan hoort het te werken ( als je compiled )

Wat moet jij dan in je server.cfg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.