Geplaatst: 27 september 200915 jaren comment_1494153 Hoi, Bij de meeste servers hoor je een muziekje als je een spawn class gaat kiezen. (De muziekjes van de Scholen). Ik ben ook bezig een simpele server te scripten. Weet iemand hoe ik zo'n muziekje kan instellen? Ik heb overal al gezocht. Groet, Jochemd Bewerkt: 27 september 200915 jaren door Jochemd
Geplaatst: 27 september 200915 jaren comment_1494175 KOMT ER AAN HOOR w8 ff 5sec edit: Geluid starten: PlayerPlaySound(playerid, 1082, X, Y, Z); // bij OnPlayerRequestClass Geluid stoppen: PlayerPlaySound(playerid, 1183+ 1,X,Y,Z); // bij OnPlayerSpawn Bewerkt: 27 september 200915 jaren door Crusher!!
Geplaatst: 27 september 200915 jaren Auteur comment_1494188 Moet ik deze allebei toevoegen bij OnPlayerConnect?
Geplaatst: 27 september 200915 jaren comment_1494190 ER achter staat waar je ze moet toevoegen // by .....
Geplaatst: 27 september 200915 jaren Auteur comment_1494191 C:\Users\Jochemd\Desktop\samp-server\gamemodes\Freeroom.pwn(107) : error 017: undefined symbol "X"C:\Users\Jochemd\Desktop\samp-server\gamemodes\Freeroom.pwn(129) : error 017: undefined symbol "X" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors. Weet je ook hoe ik dit kan oplossen? Niet met #define dacht ik, want dan slaat hij vast... Bewerkt: 27 september 200915 jaren door Jochemd
Geplaatst: 27 september 200915 jaren comment_1494225 ...... X, Y, Z Betekend de cordinaten Dus je moet daar getallen invullen. Als je een spawnpositie hebt of bij OnPlayerConnect dan kun je die positie invullen,. En anders new Float:x; new Float:y; new Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z);// bij OnPlayerRequestClass PlayerPlaySound(playerid, 1082, x, y, z); // bij OnPlayerRequestClass Dan pakt hij eerst je positie en daarna speelt hij het op die positie,
Geplaatst: 27 september 200915 jaren Auteur comment_1494277 ......X, Y, Z Betekend de cordinaten Dus je moet daar getallen invullen. Als je een spawnpositie hebt of bij OnPlayerConnect dan kun je die positie invullen,. En anders new Float:x; new Float:y; new Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z);// bij OnPlayerRequestClass PlayerPlaySound(playerid, 1082, x, y, z); // bij OnPlayerRequestClass Dan pakt hij eerst je positie en daarna speelt hij het op die positie, Het wil maar niet lukken Is hier geen filterscriptje voor?
Geplaatst: 27 september 200915 jaren comment_1494435 Zal ik even maken! wacht even. 10min EDIT Bewerkt: 27 september 200915 jaren door Crusher!!
Geplaatst: 27 september 200915 jaren comment_1494461 Yo dankjewel man die had ik ook net nodig Sorry ben beetje nieuw met dit, Maar hoe voeg je hem toe aan mij GM..? ^^ Bewerkt: 27 september 200915 jaren door ScarfaceJR
Geplaatst: 28 september 200915 jaren comment_1495215 Als het goed is heb je voor PlayerPlaySound geen coördinaten nodig (gewoon 0 invullen bij x, y, z). Je hoort de sound sowieso, waar je je ook bevindt. Tevens kan je dezelfde coördinaten gebruiken die je hebt staan bij SetPlayerPos indien de sound toch niet werkt met 0-0-0.
Geplaatst: 2 oktober 200915 jaren Auteur comment_1498107 Als het goed is heb je voor PlayerPlaySound geen coördinaten nodig (gewoon 0 invullen bij x, y, z). Je hoort de sound sowieso, waar je je ook bevindt.Tevens kan je dezelfde coördinaten gebruiken die je hebt staan bij SetPlayerPos indien de sound toch niet werkt met 0-0-0. Bedankt, maar vreemd genoeg werkt het nog steeds niet. Ik heb hem toch toegevoegd aa server.cfg, compiled etc etc. geen errors bij het laden... Toch speelt het geen muziek af. Zou het aan mijn server liggen?
Geplaatst: 2 oktober 200915 jaren comment_1498187 Je moet gewoon die regel adden in je Pawno script op de aangegeven plaatsen, dan hoort het te werken ( als je compiled ) Wat moet jij dan in je server.cfg
Hoi,
Bij de meeste servers hoor je een muziekje als je een spawn class gaat kiezen. (De muziekjes van de Scholen). Ik ben ook bezig een simpele server te scripten. Weet iemand hoe ik zo'n muziekje kan instellen? Ik heb overal al gezocht.
Groet, Jochemd
Bewerkt: door Jochemd