Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

At-400 bestuurbaar?

Hallo,

Ik had nog een vraagje, bij Las Venturas Airport kun je tickets kopen. Je komt dan in een automatisch onbestuurbaar vliegtuig te zitten. Ik heb nu van een vriend gehoord dat het een AT-400 is, alleen weet ik nu nog steeds niet of je de besturing over kan nemen.

Dus mijn vraag is kan ik nu de AR-400 besturen, zo ja hoe?

MVG,

Albert

Featured Replies

Je kunt deze wel degelijk besturen. Hij staat in de grote hangar op het vliegveld van Las Venturas. In deze hangar zit een ophoging waardoor je bij de deur kunt die aan de zijkant zit. Anders zit de deur te hoog om normaal in te stappen. Gewoon instappen en vliegen dus.

Om het nog wat duidelijker te maken:hier staat de AT-400 in een hangar.

Edited by Donald-Duck

Als je al ver genoeg bent met de verhaal lijn en en op de vliegvelden kan staat er op het vliegveld van LV rechts onder in de hangar een AT-400

Click here to view the SnapMap

als je voor die hangar staat gaat er een luik open en volgens mij als je auto er te dicht bij staat is er geen vliegtuig :7

CYLAS

PS ooh sorry dat ik ook hetzelfde antwoorde ik was namelijk aan het typen terwijl de vorige poste

Edited by Cylas

  • Author

Oke ik ben nu bij de Hanger aangekomen, alleen staat er niets in??

Ik heb de missie A Home in the Hills als laatste gehaald, ik denk dat ik dan dus ver genoeg in de verhaal lijn zit.

Oke ik ben nu bij de Hanger aangekomen, alleen staat er niets in??

Ik heb de missie A Home in the Hills als laatste gehaald, ik denk dat ik dan dus ver genoeg in de verhaal lijn zit.

Misschien heb je je auto binnen dit : Click here to view the SnapMap gebied staan. als ik daar mijn auto heb staan staat er ook geen vliegtuig. zet je auto achter de containers

  • Author
Oke ik ben nu bij de Hanger aangekomen, alleen staat er niets in??

Ik heb de missie A Home in the Hills als laatste gehaald, ik denk dat ik dan dus ver genoeg in de verhaal lijn zit.

Misschien heb je je auto binnen dit : Click here to view the SnapMap gebied staan. als ik daar mijn auto heb staan staat er ook geen vliegtuig. zet je auto achter de containers

Ja ik heb het nog een keer geprobeerd, en mijn auto een flink stuk verderop gezet. Alleen de Hanger blijft leeg.

Vreemd op welk Platform speel je

CYLAS

Het is gewoon toeval of er een in de loods staat. Ga een beetje verder rondschieten en kom even later terug, grote kans dat er dan wel een staat :Y .

Misschien toch nog niet ver genoeg in STORIE

CYLAS

  • Author
Het is gewoon toeval of er een in de loods staat. Ga een beetje verder rondschieten en kom even later terug, grote kans dat er dan wel een staat :Y .

Ok bedankt ik zal nog laten weten of het gelukt is.

Zoals je kan zien op WikiGTA is dit voertuig missie-onafhankelijk (oranje bolletje).

Zelf raad ik je ook aan om even later terug te komen (tijdje rondrijden kan voldoende zijn, hoeft dus niet te lang te duren).

  • Author

Ik ben zojuist nog effen gaan kijken en toen stond hij er! :dans:

Alleen met naar buiten rijden botste ik ergens tegen aan en toen was ik dood :duh:

Bedank voor de hulp.

De draai naar buiten krijg je niet door met de pijltjes toetsten de sturen. Gebruik hiervoor Q en E. In vliegtuigen kun je hiermee scherper sturen. Ook in de lucht.

  • Author
De draai naar buiten krijg je niet door met de pijltjes toetsten de sturen. Gebruik hiervoor Q en E. In vliegtuigen kun je hiermee scherper sturen. Ook in de lucht.

Cool dat wist ik niet :D , het werk zelfs met de andere vliegtuigen.

Weet je misschien ook of er een knop is waarmee het landingsgestel ingeklapt kan worden, of kan dat niet?

De draai naar buiten krijg je niet door met de pijltjes toetsten de sturen. Gebruik hiervoor Q en E. In vliegtuigen kun je hiermee scherper sturen. Ook in de lucht.

Cool dat wist ik niet :D , het werk zelfs met de andere vliegtuigen.

Weet je misschien ook of er een knop is waarmee het landingsgestel ingeklapt kan worden, of kan dat niet?

Dat kan wel,ik geloof dat het Caps,h of + was

De draai naar buiten krijg je niet door met de pijltjes toetsten de sturen. Gebruik hiervoor Q en E. In vliegtuigen kun je hiermee scherper sturen. Ook in de lucht.

Cool dat wist ik niet :D , het werk zelfs met de andere vliegtuigen.

Weet je misschien ook of er een knop is waarmee het landingsgestel ingeklapt kan worden, of kan dat niet?

Dat kan wel,ik geloof dat het Caps,h of + was

Als je niet aan je besturingen hebt geprult is dat de '2' op je lettergedeelte en de '+' op je nummeriek gedeelte :) .

Edited by Hearv94

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.