Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Beste HipHop DJ

Kies degene die jij de beste DJ/Artiest vind eruit, en stem! Zo laat je je Hip-Hop stijl zien. Post ook een plaatje of iets dergerlijks van je DJ/Artiest

---------

Mijn favoriet is: Suga Free, zij maakten vroeger Hip-Hop op de oude style, niet voor het geld dus <_<

Ze zijn echt goed en stralen meer "GANGSTA" uit dan wie ook. Dit zijn geen nepperds! En ze maken hele goede Hip-Hop met een vette beat erin, en geen agressief geschreeuw maar echte Rap.

Bovendien zijn ze van East Side

post-27-1087817657.jpg

Kies de beste uit het rijtje 17 members have voted

  1. 1. Kies de beste uit het rijtje

    • Kelis
      5%
      1
    • Fugees
      0%
      0
    • 50 Cent
      11%
      2
    • Suga Free
      5%
      1
    • Snoop Dogg
      16%
      3
    • Eminem/D12
      44%
      8
    • Notorius B.I.G.
      0%
      0
    • 2Pac
      16%
      3

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Leukste rapper? Ik denk Eminem en D12. Zijn band. Hij ript niet echt van anderen.

007.jpg

D12 :)

mm doe maar eminem ;)

mm doe maar eminem ;)

mij ook!

Doe mij uit dit lijstje dan maar Snoop dog, alleen voor de muziek dan, Eminem is ook goed maar deze tijd issie weer wat minder vind ik, ik hou niet van dat slim shady achtige gedoe van Eminem, als ie echt serieuzere nummers heeft is ie veel beter, Snoop dog kan ook hele goeie muziek maken, Still Dre en Beautiful en nog meer andere die ik nu ff niet weet van naam zijn hele goeie nummers

Doe mij ook maar Snoopy, hij is gewoon de allercoolste van het hele rijtje.

Hij iis ook gewoon tha pimp!

Vind z'n muziek beter als die van Slim Shady en consorten.

Dr.Dre is natuurlijk ook goed!

  • Author

Helemaal niemand Suga Free??

Check bericht bovenaan topic!! Zoek maar eens op Suga Free in Kazaa, dat is echt master muziek.

Vergelijk het plaatje van Eminem eens met het plaatje van Suga Free, wie heeft er meer GANGSTA Look?? Nou?

Bovendien apen D12 en alle anderen van nu alles na van Suga Free, zij kwamen als 1 van de eerste met de hoofddoekjes, en met de grote kettingen. Zij kwamen als eerste met de goeie hiphop!!

Ja inderdaad. Ik heb vandaag ff een nummer gedownload: Why You Bullshittin' :lol:

Stoer nummer met beats die ik nog niet vaker gehoord heb. Maar verder... :)

  • Author

Kikken! Nummers als "Angry" en "Dont Fight The Pimpin" zijn echt master.. Je vind alleen niet zomaar nummers op Kazaa. Zeker niet op Kazaa Lite

van mij hoeven ze geen gangster look te hebben dus dat maakt me nietzoveel uit maar toch gewoon eminem die vond ik toen ik 8 of 9 jaar was ook heel cool en ik heb er ook een paar cd's van :lol:

Kikken! Nummers als "Angry" en "Dont Fight The Pimpin" zijn echt master.. Je vind alleen niet zomaar nummers op Kazaa. Zeker niet op Kazaa Lite

Ik heb Kazaa Lite ++. Ik heb anders echt veel liedjes van Suga Free gevonden hoor. :unsure:

  • Author
van mij hoeven ze geen gangster look te hebben dus dat maakt me nietzoveel uit maar toch gewoon eminem die vond ik toen ik 8 of 9 jaar was ook heel cool en ik heb er ook een paar cd's van :lol:

In de HipHop wereld draait het eigenlijk alleen maar om GANGSTA. Dat staat centraal.. Bij R&B en Urban word dat anders.

De mensen van de HipHop willen cool zijn door zich gangster voor te doen. Sommige artiesten zijn dit ook echt (geweest).

Dan denk ik aan:

2Pac Shakur

Suga Free

Snoop Dogg

BIG Pimpin (Notorius BIG)

en vele anderen

  • Author

Zo beter?

Kikken! Nummers als "Angry" en "Dont Fight The Pimpin" zijn echt master..

Mwoah.. Ik vind ze toch niet echt de Masta-rap. Allemaal van die hoge stemmetjes.

Ik luister alleen Why You Bullshitin'. Die is nog wel grappig. :)

Leukste rapper? Ik denk Eminem en D12. Zijn band. Hij ript niet echt van anderen.

007.jpg

D12 :)

Same Taste :puh:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.