Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[TOERNOOI] Underground Racing

headerd.jpg

In dit toernooi gaan we racen door de metrobuizen van Liberty City.

Dit keer niet met auto's maar met motoren.

header1dm.jpg

Dit toernooi zal plaatsvidnen onder de grond. Er zullen verschillende parcours gereden worden in dit toernooi. Het lastige aan het rijden in de metrobuizen zijn de afremmende muren, de rails en de perrons. De parcours starten altijd op 1 punt, waarna je daarna moet rijden naar een ander punt op de map. Op dit punt zal de host staan (oranje) zodat je duidelijk weet waar je naartoe moet. Verder zal er een heli rondvliegen die je weer naar een motor-plek brengt als je gecrasht bent. Voor elk gefinishte plek krijg je punten. Zie hieronder meer.

Als je dood gaat, is de race voor je afgelopen. Je kan daarna weer meedoen aan de volgende.

Vervoermiddelen: Alleen motoren! (NRG, PCJ, Sanchez e.d.). Je krijgt hiervoor 15 min de tijd om een motor te vinden.

Op zoek naar een motor? Op deze map staan motors (links) en rechts is de startplek.

Let op! Er wordt streng gecontroleerd of je wel door de metrobuizen heen gaat. Wanneer dit niet het geval is wordt je gediskwalificeerd en lig je uit de race.

Klassement

Voor elke eind-plek in de parcours krijg je punten. Wie aan het einde de meeste punten heeft, heeft gewonnen.





Tijdens de match wordt er gebruik gemaakt van de chat. Hieraan moet je deelnemen.

header2n.jpg

Natuurlijk moeten er ook een aantal banen gecreëerd worden. De mode zal gewoon bestaan uit Free Mode en de banen worden zelf gemaakt. Hieronder kan je een map vinden van het metrostelsel. Er worden op de dag alleen de coördinatiepunt aangegeven waar je naartoe moet. Daarna moet je het zelf uitzoeken hoe je daar komt. Tijdens de race zal de leider op die plek staan, zo kan je dus niet vergeten waar je naartoe moet. Je rijd altijd naar en station toe waar de leider dus staat.

Er zijn 2 metrolijnen die los van elkaar liggen (zie kaart), alleen er is 1 plek waar ze elkaar kruisen en je dus kunt switchen van metro. Die plek staat hieronder weergegeven als blauwe stip. Onder die kaart is nog een afbeelding geplaatst van hoe het er daar uit ziet, je kan het herkennen aan de vele palen die daar langs de metro staan. Er zijn 2 metro's: geel/blauw en rood/groen (zie kaart). De startplaats is te zien als groene stip.

Tijdens de wedstrijd wordt dus het nummer aangegeven. We beginnen altijd standaard op de startplek!

mapjes.jpg

map2yd.jpg

Op zoek naar een motor? Op deze map staan motors (links) en rechts is de startplek.

header3n.jpg

Er worden zoveel mogelijk parcours op 1 dag gespeeld:

Zondag 25 april 2010 @ 15:00

header4y.jpg

Deelnemers:

Let op! Persoon oranje is de host. Kleur Blauw is de mede-organisator.







header5.jpg

Aanmelding:

Lid van LibertyKillerZ - Headset niet verplicht

Wanneer je je inschrijft accepteer je de regels.

[color="#FF0000"]Ja, ik schrijf me in voor Team Underground Racing.[/color]
[b]GTAForum ID:[/b]
[b]Playstation Network ID:[/b]



header6w.jpg

- Geen kickmeldingen!

- Geen wapens.

- Het is verboden elkaar express van de baan te duwen of te vermoorden.

- Het is verboden over de weg te rijden.

- Geen overige voertuigen, alleen motoren!

- Bij meerdere waarschuwingen wordt je gediskwalificeerd.

Puntentelling individueel klassement:


[table=simple]1e |10 punten

2e |9 punten

3e |8 punten

4e |7 punten

5e |6 punten

6e |5 punten

7e |4 punten

8e |3 punten

9e |2 punten

10e |1 punten

11e + |0 punten[/table]
[table=simple]


R |Deelnemer |GAMES |PTS. |WIN|

|Kai-ShockWave | |

|Sentasi | |

1. |niko bellic |5 |0 |47

2. |End Of The Riot |5 |0 |43

3. |LangeDraak |5 |0 |37

4. |gta master 1 |5 |0 |34

5. |JordanMaster |5 |0 |33

6. |SpookHuis|3 |0 |21

7. |Jordib12 |0 |0 | |

7. |Nasty-Toilet-Man |0 |0 | |

7. |Platypus |0 |0 | |

7. |Haakontje |0 |0 |

7. |DiekoThaKurd |0 |0 |

7. |Tomeken |0 |0 |

7. |? |0 |0 |

7. |? |0 |0 |[/table]

Edited by Kai-ShockWave

  • Replies 131
  • Views 13.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

  • Author

Gereserveerd.

Edited by Kai-ShockWave

Ik heb gestemd voor:

Team Underground Race

Zal naar mijn idee de leukste momenten opleveren ondergronds :tu:

nu ik het zo bekijk, zal ondergrounds wel het meetste scoren want ik heb dat nog niet gedaan, en in team lijkt me wel fun! :tu:

  • Author

Stemronde is gesloten.

Vanaf nu is inschrijven mogelijk voor dit toernooi.[/i

Edited by Kai-ShockWave

Ja, ik schrijf me in voor FTeam Underground Racing.

GTAForum ID: jordib12

Playstation Network ID: jordib12

Teamnaam:check rullez zn naam

Teamgenoot:rullez is bij mij, hebben we samen beslist!

Edited by jordib12

Ja, ik schrijf me in voor FTeam Underground Racing.

GTAForum ID: -Haakon-

Playstation Network ID: Haakontje

Teamnaam: Go Diego Go!

Teamgenoot: Wie wilt?

  • Author

Een vraag vanuit Clubhuis:

vraagje over onderground toernooi e kai,

hoe kan je weten dat je op je eindebestemming bent? :)

In de chat wordt een nummer gegeven, de leider (ik) zal op dat punt staan. Een eindbestemming is ALTIJD een metrostation. Ik sta daar dus als je bij het oranje puntje bent (de kleur van mijn poppetje) dan ben je bij de finish. Dus je hoeft je alleen te concentreren waar ik sta en zo door de metro te rijden.

- Geen voertuigen, alleen motoren

Motoren zijn ook voertuigen. :D

  • Author
- Geen voertuigen, alleen motoren

Motoren zijn ook voertuigen. :D

Je begrijpt heus wel wat er bedoelt word. :7

Ja, ik schrijf me in voor FTeam Underground Racing.

GTAForum ID: Rullez

Playstation Network ID: Nasty-Toilet-Man

Teamnaam: Toilet Schrobbers

Teamgenoot: Jordib12 (Is afgesproken onderling)

Edited by Rullez

  • Author

Jullie zijn als team toegevoegd aan het klassement. :)

Ja, ik schrijf me in voor Team Underground Racing.

GTAForum ID: End Of The Riot

Playstation Network ID: Svenw1

Teamnaam: Team Tanja

Teamgenoot: Sentasi

ik wil wel de controle doen of mensen wel via de metrostellen gaan en niet stiekem er boven uit sneaken via een station

Supervet dat mijn idee is gekozen :tu: [/font]

Ja, ik schrijf me in voor FTeam Underground Racing.

GTAForum ID: -Haakon-

Playstation Network ID: Haakontje

Teamnaam: Go Diego Go!

Teamgenoot: Wie wilt?

zullen wij samen gaan dan groetjes smartjer4

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.