Jump to content
Geplaatst:
comment_1506258

headerd.jpg

In dit toernooi gaan we racen door de metrobuizen van Liberty City.

Dit keer niet met auto's maar met motoren.

header1dm.jpg

Dit toernooi zal plaatsvidnen onder de grond. Er zullen verschillende parcours gereden worden in dit toernooi. Het lastige aan het rijden in de metrobuizen zijn de afremmende muren, de rails en de perrons. De parcours starten altijd op 1 punt, waarna je daarna moet rijden naar een ander punt op de map. Op dit punt zal de host staan (oranje) zodat je duidelijk weet waar je naartoe moet. Verder zal er een heli rondvliegen die je weer naar een motor-plek brengt als je gecrasht bent. Voor elk gefinishte plek krijg je punten. Zie hieronder meer.

Als je dood gaat, is de race voor je afgelopen. Je kan daarna weer meedoen aan de volgende.

Vervoermiddelen: Alleen motoren! (NRG, PCJ, Sanchez e.d.). Je krijgt hiervoor 15 min de tijd om een motor te vinden.

Op zoek naar een motor? Op deze map staan motors (links) en rechts is de startplek.

Let op! Er wordt streng gecontroleerd of je wel door de metrobuizen heen gaat. Wanneer dit niet het geval is wordt je gediskwalificeerd en lig je uit de race.

Klassement

Voor elke eind-plek in de parcours krijg je punten. Wie aan het einde de meeste punten heeft, heeft gewonnen.

Tijdens de match wordt er gebruik gemaakt van de chat. Hieraan moet je deelnemen.

header2n.jpg

Natuurlijk moeten er ook een aantal banen gecreëerd worden. De mode zal gewoon bestaan uit Free Mode en de banen worden zelf gemaakt. Hieronder kan je een map vinden van het metrostelsel. Er worden op de dag alleen de coördinatiepunt aangegeven waar je naartoe moet. Daarna moet je het zelf uitzoeken hoe je daar komt. Tijdens de race zal de leider op die plek staan, zo kan je dus niet vergeten waar je naartoe moet. Je rijd altijd naar en station toe waar de leider dus staat.

Er zijn 2 metrolijnen die los van elkaar liggen (zie kaart), alleen er is 1 plek waar ze elkaar kruisen en je dus kunt switchen van metro. Die plek staat hieronder weergegeven als blauwe stip. Onder die kaart is nog een afbeelding geplaatst van hoe het er daar uit ziet, je kan het herkennen aan de vele palen die daar langs de metro staan. Er zijn 2 metro's: geel/blauw en rood/groen (zie kaart). De startplaats is te zien als groene stip.

Tijdens de wedstrijd wordt dus het nummer aangegeven. We beginnen altijd standaard op de startplek!

mapjes.jpg

map2yd.jpg

Op zoek naar een motor? Op deze map staan motors (links) en rechts is de startplek.

header3n.jpg

Er worden zoveel mogelijk parcours op 1 dag gespeeld:

Zondag 25 april 2010 @ 15:00

header4y.jpg

Deelnemers:

Let op! Persoon oranje is de host. Kleur Blauw is de mede-organisator.

header5.jpg

Aanmelding:

Lid van LibertyKillerZ - Headset niet verplicht

Wanneer je je inschrijft accepteer je de regels.

[color="#FF0000"]Ja, ik schrijf me in voor Team Underground Racing.[/color]
[b]GTAForum ID:[/b]
[b]Playstation Network ID:[/b]

header6w.jpg

- Geen kickmeldingen!

- Geen wapens.

- Het is verboden elkaar express van de baan te duwen of te vermoorden.

- Het is verboden over de weg te rijden.

- Geen overige voertuigen, alleen motoren!

- Bij meerdere waarschuwingen wordt je gediskwalificeerd.

Puntentelling individueel klassement:

[table=simple]1e |10 punten

2e |9 punten

3e |8 punten

4e |7 punten

5e |6 punten

6e |5 punten

7e |4 punten

8e |3 punten

9e |2 punten

10e |1 punten

11e + |0 punten[/table]
[table=simple]

R |Deelnemer |GAMES |PTS. |WIN|

|Kai-ShockWave | |

|Sentasi | |

1. |niko bellic |5 |0 |47

2. |End Of The Riot |5 |0 |43

3. |LangeDraak |5 |0 |37

4. |gta master 1 |5 |0 |34

5. |JordanMaster |5 |0 |33

6. |SpookHuis|3 |0 |21

7. |Jordib12 |0 |0 | |

7. |Nasty-Toilet-Man |0 |0 | |

7. |Platypus |0 |0 | |

7. |Haakontje |0 |0 |

7. |DiekoThaKurd |0 |0 |

7. |Tomeken |0 |0 |

7. |? |0 |0 |

7. |? |0 |0 |[/table]

Bewerkt: door Kai-ShockWave

• Reacties 131
  • Bezichtigingen 13.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1523255

Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar ik heb daar geen andere auto gezien dan de bewuste taxi.

Jij rost die taxi naar beneden, die ondersteboven op de baan dondert, daarvoor zat je ook al wat te kloten, terwijl we allemaal op jou zaten te wachten tot je is met een motor kwam.

Verder lag er o.a een deur van die taxi op de rails, waardoor iig ik, over de kop ging en m'n positie verloor. (verder niet zo dramatisch, werd vlak daarna toch gekicked van de server)

Tevens is er ook meermaals commentaar op jou geweest, omdat je wat 'grappig liep te kloten'.

Het grootste deel van de mensen, waaronder ik, willen gewoon een leuk en serieus toernooi houden, wat door deze acties gewoon onmogelijk word gemaakt.

We zijn verdomme 3 uur bezig geweest met 3 korte racejes. Als jij en een paar anderen, want je doet het echt niet alleen, gewoon een beetje serieus gedaan hadden, was het een stuk geslaagder geweest.

Minder chaos, meer racen.

Tevens vindt ik het terecht dat je nu gediskwalificeerd bent.

Ik hoorde alleen maar gezeur van jouw kant.

Ik kreeg heel vaak ook de schuld van het scheefgaan van alle motoren, terwijl ik toch duidelijk gewoon stilstond.

Daarbij met die Taxi wat Dieko hieronder zegt, ik had datzelfde probleem en ik werd toen naar beneden geduwd.

Ik kan daar niks aan doen, dus ik vind het ook genaaid dat ik gediskwalificeerd word voor iets wat niet mijn schuld was.

Daarna moest ik ook nog een nieuwe motor halen, dus ik stap in bij soulramon, jullie wachten..

Dus ik denk, hij brengt me naar Westdyke.. stapt ie uit, pakt ie een heli en vliegt 'ie weg, waardoor ik dat hele pokke-end weer naar Westdyke mocht gaan rijden.

Ik zat dus niet te kloten, maar ik moest een motor halen.

Onder de grond racen met motors is geen goed idee :schater:

Die taxi had ik daar gezet. Sentasi zei dat ik moest stoppen,en stopte dus voor die opening. En er waren veel auto's achter mij en werd zelfs overreden.

Dat ik vaak lach hoeft niet te betekenen dat ik nooit serieus kan zijn.

kai had mij gezecht de race te starten er was dus geen tijd meer om jou de motor te laten halen.

waarom kwam je zowiso daar naartoe met een taxi je moest een motor halen

Als je nou gelezen had:

Die taxi had ik daar gezet. Sentasi zei dat ik moest stoppen,en stopte dus voor die opening. En er waren veel auto's achter mij en werd zelfs overreden.

Dieko had die Taxi daar neergezet, ik stapte er later in om een motor te gaan halen, ik word aangereden door een auto, ik val op het spoor.

Ik kon er dus niks aan doen..

Geplaatst:
comment_1523257

Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar ik heb daar geen andere auto gezien dan de bewuste taxi.

Jij rost die taxi naar beneden, die ondersteboven op de baan dondert, daarvoor zat je ook al wat te kloten, terwijl we allemaal op jou zaten te wachten tot je is met een motor kwam.

Verder lag er o.a een deur van die taxi op de rails, waardoor iig ik, over de kop ging en m'n positie verloor. (verder niet zo dramatisch, werd vlak daarna toch gekicked van de server)

Tevens is er ook meermaals commentaar op jou geweest, omdat je wat 'grappig liep te kloten'.

Het grootste deel van de mensen, waaronder ik, willen gewoon een leuk en serieus toernooi houden, wat door deze acties gewoon onmogelijk word gemaakt.

We zijn verdomme 3 uur bezig geweest met 3 korte racejes. Als jij en een paar anderen, want je doet het echt niet alleen, gewoon een beetje serieus gedaan hadden, was het een stuk geslaagder geweest.

Ik kreeg heel vaak ook de schuld van het scheefgaan van alle motoren, terwijl ik toch duidelijk gewoon stilstond.

Daarbij met die Taxi wat Dieko hieronder zegt, ik had datzelfde probleem en ik werd toen naar beneden geduwd.

Ik kan daar niks aan doen, dus ik vind het ook genaaid dat ik gediskwalificeerd word voor iets wat niet mijn schuld was.

Daarna moest ik ook nog een nieuwe motor halen, dus ik stap in bij soulramon, jullie wachten..

Dus ik denk, hij brengt me naar Westdyke.. stapt ie uit, pakt ie een heli en vliegt 'ie weg, waardoor ik dat hele pokke-end weer naar Westdyke mocht gaan rijden.

kai had mij gezecht de race te starten er was dus geen tijd meer om jou de motor te laten halen.

Als je nou gelezen had:

Dieko had die Taxi daar neergezet, ik stapte er later in om een motor te gaan halen, ik word aangereden door een auto, ik val op het spoor.

hoezo kom je dan eerst daar naar toe om die taxi te halen ? :?

en ik heb geen zin om een discussie aan te gaan want kai heeft besloten dat jij gedisqualifiseert bent dus ga dat dan maar met hem uitzoeken

Geplaatst:
comment_1523262

Als ik het me goed herinner, stond die taxi dwars voor de opening, voor de helft ongeveer.

Je maakte een bocht naar links, en kwam op het spoor terecht.Dat je werd aangereden en zo op het spoor kwam wil er bij mij niet helemaal in.

Maargoed,, ik stond onder, van boven kon het wel heel anders lijken.

Maargoed, gebeurd is gebeurd, en ik hoop dat we nu serieus met het toernooi verder kunnen.

Geplaatst:
comment_1523280

Als je nou gelezen had:

hoezo kom je dan eerst daar naar toe om die taxi te halen ? :?

en ik heb geen zin om een discussie aan te gaan want kai heeft besloten dat jij gedisqualifiseert bent dus ga dat dan maar met hem uitzoeken

Al dat gezeur over een taxi :duh:

Hij doet gewoon niet meer mee (Grote) PUNT UIT *

Jullie worden niet voor een nonsens reden gediskwalificeerd.

Daarbij kwam ik daar niet naartoe voor de taxi, ik was doodgegaan en spawnde naast het spoor toen ik de taxi zag staan.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1523336

Het toernooi wordt opnieuw bekeken en misschien een aantal veranderingen toepast. Als alles weer voltooid is zal verder gekeken worden of de uitslagen van 1 november meetellen en of sommige spelers nog mee mogen doen.

Tot zover laten we het toernooi even rusten zodat ik alles even rustig kan bekijken. Binnenkort horen jullie meer. :Y

• 3 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1536137

Het topic is weer geopend. Aankomende week worden er een paar wijzigingen doorgevoerd. Hopelijk kunnen we weer binnen enkele weken aan de slag.

Geplaatst:
comment_1536328

Het topic is weer geopend. Aankomende week worden er een paar wijzigingen doorgevoerd. Hopelijk kunnen we weer binnen enkele weken aan de slag.

Liefst na de examens :Y

• 4 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1589480

Mededeling:

We gaan over een tijd weer van start met dit toernooi. De mensen die zich al hebben aangemeld de vorige keer staan nog steeds in de ranklijst. Totaal zal alles uit 3 dagen bestaan waarvan er 1 of 2 eind maart gespeeld zullen worden. De Finale zal gespeeld worden in de Feestmaand. Data's zijn tot nu toe nog onbekend maar zullen zo snel mogelijk duidelijk worden.

Als je je al heb ingeschreven, graag via een bericht laten weten of je nog steeds wil meedoen. Deelnemers die zich nog niet hebben aangemeld kunnen dat ook met onderstaand formulier doen, hun komen op een wachtlijst te staan omdat de teams tot nu toe vol zijn (maar er kunnen natuurlijk mensen nog afvallen).

Voor de mensen die denken dat hun oude punten tellen: die komen helaas te vervallen. We beginnen opnieuw. :bier:

Geplaatst:
comment_1589486

Mededeling:

We gaan over een tijd weer van start met dit toernooi. De mensen die zich al hebben aangemeld de vorige keer staan nog steeds in de ranklijst. Totaal zal alles uit 3 dagen bestaan waarvan er 1 of 2 eind maart gespeeld zullen worden. De Finale zal gespeeld worden in de Feestmaand. Data's zijn tot nu toe nog onbekend maar zullen zo snel mogelijk duidelijk worden.

Als je je al heb ingeschreven, graag via een bericht laten weten of je nog steeds wil meedoen. Deelnemers die zich nog niet hebben aangemeld kunnen dat ook met onderstaand formulier doen, hun komen op een wachtlijst te staan omdat de teams tot nu toe vol zijn (maar er kunnen natuurlijk mensen nog afvallen).

Voor de mensen die denken dat hun oude punten tellen: die komen helaas te vervallen. We beginnen opnieuw. :bier:

Ofcourse doe ik nog mee,

Maar kunnen we dit in The Lost and Damned doen?

Want dan is er een grotere keuze uit motoren :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.