Na mijn 2 GTA Serie's ben ik van plan om een GTA film te maken.
De film zal GTA Advance : The Rise And Fall heten.
GTA Advance : The Rise And Fall zal een GTA film zijn die ongeveer 30 minuten zal duren.
Het verhaal
---------------
Na de gebeurtenissen van GTA Advance verlaat Mike Liberty City.
Zes jaren na zijn vertrek, op 26 oktober 2006, keert hij echter terug naar Liberty City.
Hij heeft gehoord dat zijn vriendin, Asuka, vermoord is door een vrouw genaamd Catalina.
Hij wilt wraak nemen op Catalina en op iedereen die in zijn weg staat. Dan komt hij erachter dat Catalina al dood is sinds 2001, ze werdt ook vermoord. Daarna wilt hij alles weten wat er in die afgelopen zes jaren is gebeurd.
Hij gaat terug de criminaliteit in en laat alles wat hij ooit bereikt heeft vallen. Hij is nu niet meer dan een crimineel die door elke agent in Liberty City gezocht wordt.
Releasedate = November 2009
Met medewerking van
----------------------------
- GTA_Advance_Mike ( dat ben ik, als Mike )
- GTASeriesVideos ( Video )
Alle nieuwe info, video's en foto's zullen op deze pagina te vinden zijn
Hey
Na mijn 2 GTA Serie's ben ik van plan om een GTA film te maken.
De film zal GTA Advance : The Rise And Fall heten.
GTA Advance : The Rise And Fall zal een GTA film zijn die ongeveer 30 minuten zal duren.
Het verhaal
---------------
Na de gebeurtenissen van GTA Advance verlaat Mike Liberty City.
Zes jaren na zijn vertrek, op 26 oktober 2006, keert hij echter terug naar Liberty City.
Hij heeft gehoord dat zijn vriendin, Asuka, vermoord is door een vrouw genaamd Catalina.
Hij wilt wraak nemen op Catalina en op iedereen die in zijn weg staat. Dan komt hij erachter dat Catalina al dood is sinds 2001, ze werdt ook vermoord. Daarna wilt hij alles weten wat er in die afgelopen zes jaren is gebeurd.
Hij gaat terug de criminaliteit in en laat alles wat hij ooit bereikt heeft vallen. Hij is nu niet meer dan een crimineel die door elke agent in Liberty City gezocht wordt.
Releasedate = November 2009
Met medewerking van
----------------------------
- GTA_Advance_Mike ( dat ben ik, als Mike )
- GTASeriesVideos ( Video )
Alle nieuwe info, video's en foto's zullen op deze pagina te vinden zijn
Bewerkt: door Michael_Scofield94941