IsPlayerInArea of IsPlayerInRangeOfPoint
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.
Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.
Hoi, ik dacht laat ik mijn vraag hier maar eens stelen dat is wat makkelijk
om het duidelijk te maken heb ik een screen gemaakt!
Ik heb een gangzone, en op hetzelfde punt IsPlayerInArea gemaakt, maar hij werkt niet goed.
als hij in de Area is krijg hij een andere naam kleur en kan hij geen commands gebruiken want het is de DMzone
dus niet echt handig als dit ook in half SF is!
hier is mijn IsPlayerInArea Script:
forward IsPlayerInArea(playerid, Float:minx, Float:maxx, Float:miny, Float:maxy); public IsPlayerInArea(playerid, Float:minx, Float:maxx, Float:miny, Float:maxy) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); if (x > minx && x < maxx && y > miny && y < maxy) return 1; return 0; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerInArea(playerid,-93.423, 1623.225, 443.7593, 2148.729) == 1) { SetPlayerColor(playerid,0x80400096); GivePlayerWeapon(playerid,4,0); GivePlayerWeapon(playerid,16,3); GivePlayerWeapon(playerid,27,50); GivePlayerWeapon(playerid,31,100); GivePlayerWeapon(playerid,34,10); SetPlayerColor(playerid,0x80400096); SetPlayerRandomSpawn(playerid); return 1; } return 1; }Als ik beter IsPlayerInRangeOfPoint kan bebruiken vertel me dan hoe ik de radius van area51 kan berekenen?
het moet ook in de hoogte zijn.