Jump to content
Geplaatst:
comment_1507532

Hoi, ik dacht laat ik mijn vraag hier maar eens stelen dat is wat makkelijk

om het duidelijk te maken heb ik een screen gemaakt!

ssssssssssss.jpg

Ik heb een gangzone, en op hetzelfde punt IsPlayerInArea gemaakt, maar hij werkt niet goed.

als hij in de Area is krijg hij een andere naam kleur en kan hij geen commands gebruiken want het is de DMzone

dus niet echt handig als dit ook in half SF is!

hier is mijn IsPlayerInArea Script:

forward IsPlayerInArea(playerid, Float:minx, Float:maxx, Float:miny, Float:maxy);
public IsPlayerInArea(playerid, Float:minx, Float:maxx, Float:miny, Float:maxy)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
if (x > minx && x < maxx && y > miny && y < maxy) return 1;
return 0;
}

public OnPlayerSpawn(playerid)
{

if(IsPlayerInArea(playerid,-93.423, 1623.225, 443.7593, 2148.729) == 1)
{
SetPlayerColor(playerid,0x80400096);
GivePlayerWeapon(playerid,4,0);
  	GivePlayerWeapon(playerid,16,3);
GivePlayerWeapon(playerid,27,50);
  	GivePlayerWeapon(playerid,31,100);
  	GivePlayerWeapon(playerid,34,10);
  	SetPlayerColor(playerid,0x80400096);
  	SetPlayerRandomSpawn(playerid);
return 1;
}
return 1;
}

Als ik beter IsPlayerInRangeOfPoint kan bebruiken vertel me dan hoe ik de radius van area51 kan berekenen?

het moet ook in de hoogte zijn.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1507950

Ehm... In je command:

If(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new pVehID = GetPlayerVehicleID(playerid);
RemovePlayerFRomVehicle(playerid);
SetPlayerPos(bladie); // Ergens bij je spawnplek, om de objecten alvast te zien, Niet nodig als je dat texture probleem niet erg vind
SetVehiclePos(pVehID, X, Y, Z); // Waar je met je voertuig wilt spawnen, en dus ook jij
PutPlayerInVehicle(playerid, pVehID, 0);
return 1;
}

Als het goed is worden op deze manier de textures gestreamed, en daarna direct weer in je auto gezet. Bijna onmerkbaar voor de speler, maar als het goed is worden op deze manier wel textures gestreamed van de models die bij je in de buurt staan.

Houd er rekening mee, eenmaal de textures gestreamed van een bepaald mode, hoeft het daarna niet meer zolang je ingame zit, op welke plek dan ook.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1508043
Waarom dat? Als je SetPlayerPos gebrukt, word je uit automatisch uit je voertuig geslingert :?

dah meen je niet? ik had dah laats gedaan maar werkte niet, kan aan mij liggen zal het nog is proberen :S

Geplaatst:
comment_1508050

Als je alleen SetPlayerPos gebruikt, en verder niks met PutPlayerInVehicle of SetVehiclePos of iets dergelijks met voertuigen, zal je voertuig gewoonlijk niet worden meegenomen. Of het is een change in SA:MP 0.3, die ik nog niet ben tegengekomen. (En ook nergens een change van staat)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1508697
Waarom dat? Als je SetPlayerPos gebrukt, word je uit automatisch uit je voertuig geslingert :?

lol mijn fout, ik was vergeten dan antibike fall altijd aanstaan daarom teleporte hij niet met SetPlayerPosxD

Geplaatst:
comment_1508700

Die AnitFall-Off Bike van Fallout? Zet "InCar[playerid] = false" in je teleport commands. Var kan een andere naam hebben, zo goed herinner ik me dat niet meer, maar het moet erop lijken.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1511862
Die AnitFall-Off Bike van Fallout? Zet "InCar[playerid] = false" in je teleport commands. Var kan een andere naam hebben, zo goed herinner ik me dat niet meer, maar het moet erop lijken.

niet meer nodig ik heb het al verwijdert, want het veroorzaakte nog meer problemen :D maar toch bedankt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.