Geplaatst: 14 oktober 200915 jaren comment_1507532 Hoi, ik dacht laat ik mijn vraag hier maar eens stelen dat is wat makkelijk om het duidelijk te maken heb ik een screen gemaakt! Ik heb een gangzone, en op hetzelfde punt IsPlayerInArea gemaakt, maar hij werkt niet goed. als hij in de Area is krijg hij een andere naam kleur en kan hij geen commands gebruiken want het is de DMzone dus niet echt handig als dit ook in half SF is! hier is mijn IsPlayerInArea Script: forward IsPlayerInArea(playerid, Float:minx, Float:maxx, Float:miny, Float:maxy); public IsPlayerInArea(playerid, Float:minx, Float:maxx, Float:miny, Float:maxy) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); if (x > minx && x < maxx && y > miny && y < maxy) return 1; return 0; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerInArea(playerid,-93.423, 1623.225, 443.7593, 2148.729) == 1) { SetPlayerColor(playerid,0x80400096); GivePlayerWeapon(playerid,4,0); GivePlayerWeapon(playerid,16,3); GivePlayerWeapon(playerid,27,50); GivePlayerWeapon(playerid,31,100); GivePlayerWeapon(playerid,34,10); SetPlayerColor(playerid,0x80400096); SetPlayerRandomSpawn(playerid); return 1; } return 1; } Als ik beter IsPlayerInRangeOfPoint kan bebruiken vertel me dan hoe ik de radius van area51 kan berekenen? het moet ook in de hoogte zijn.
Geplaatst: 15 oktober 200915 jaren comment_1507950 Ehm... In je command: If(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new pVehID = GetPlayerVehicleID(playerid); RemovePlayerFRomVehicle(playerid); SetPlayerPos(bladie); // Ergens bij je spawnplek, om de objecten alvast te zien, Niet nodig als je dat texture probleem niet erg vind SetVehiclePos(pVehID, X, Y, Z); // Waar je met je voertuig wilt spawnen, en dus ook jij PutPlayerInVehicle(playerid, pVehID, 0); return 1; } Als het goed is worden op deze manier de textures gestreamed, en daarna direct weer in je auto gezet. Bijna onmerkbaar voor de speler, maar als het goed is worden op deze manier wel textures gestreamed van de models die bij je in de buurt staan. Houd er rekening mee, eenmaal de textures gestreamed van een bepaald mode, hoeft het daarna niet meer zolang je ingame zit, op welke plek dan ook.
Geplaatst: 15 oktober 200915 jaren Auteur comment_1508043 Waarom dat? Als je SetPlayerPos gebrukt, word je uit automatisch uit je voertuig geslingert dah meen je niet? ik had dah laats gedaan maar werkte niet, kan aan mij liggen zal het nog is proberen :S
Geplaatst: 15 oktober 200915 jaren comment_1508050 Als je alleen SetPlayerPos gebruikt, en verder niks met PutPlayerInVehicle of SetVehiclePos of iets dergelijks met voertuigen, zal je voertuig gewoonlijk niet worden meegenomen. Of het is een change in SA:MP 0.3, die ik nog niet ben tegengekomen. (En ook nergens een change van staat)
Geplaatst: 16 oktober 200915 jaren Auteur comment_1508697 Waarom dat? Als je SetPlayerPos gebrukt, word je uit automatisch uit je voertuig geslingert lol mijn fout, ik was vergeten dan antibike fall altijd aanstaan daarom teleporte hij niet met SetPlayerPosxD
Geplaatst: 16 oktober 200915 jaren comment_1508700 Die AnitFall-Off Bike van Fallout? Zet "InCar[playerid] = false" in je teleport commands. Var kan een andere naam hebben, zo goed herinner ik me dat niet meer, maar het moet erop lijken.
Geplaatst: 19 oktober 200915 jaren Auteur comment_1511862 Die AnitFall-Off Bike van Fallout? Zet "InCar[playerid] = false" in je teleport commands. Var kan een andere naam hebben, zo goed herinner ik me dat niet meer, maar het moet erop lijken. niet meer nodig ik heb het al verwijdert, want het veroorzaakte nog meer problemen maar toch bedankt
Hoi, ik dacht laat ik mijn vraag hier maar eens stelen dat is wat makkelijk
om het duidelijk te maken heb ik een screen gemaakt!
Ik heb een gangzone, en op hetzelfde punt IsPlayerInArea gemaakt, maar hij werkt niet goed.
als hij in de Area is krijg hij een andere naam kleur en kan hij geen commands gebruiken want het is de DMzone
dus niet echt handig als dit ook in half SF is!
hier is mijn IsPlayerInArea Script:
Als ik beter IsPlayerInRangeOfPoint kan bebruiken vertel me dan hoe ik de radius van area51 kan berekenen?
het moet ook in de hoogte zijn.