Geplaatst: 17 oktober 200915 jaren comment_1509902 Hoi, Ik ben vergeten mijn american.gxt te backuppen en nu heb ik hem verknald. Heeft iemand een back-up voor mij van de orginele american.gxt? Eentje waar helemaal niets aan gedaan is. Bij voorbaat dank Jochemd Bewerkt: 17 oktober 200915 jaren door Jochemd
Geplaatst: 17 oktober 200915 jaren comment_1509912 Hallo Chochemd Dit hoort Hier thuis Maar nu ik toch bezig ben upload ik hem wel even voor je Klik Hier @Hieronder, Whaha, zelfde seconde Bewerkt: 17 oktober 200915 jaren door Mevin
Geplaatst: 17 oktober 200915 jaren comment_1509913 Hoi,Ik ben vergeten mijn american.gxt te backuppen en nu heb ik hem verknald. Heeft iemand een back-up voor mij van de orginele american.gxt? Eentje waar helemaal niets aan gedaan is. Bij voorbaat dank Jochemd Nu kan ik die niet geven , maar wat heb je met jouw american.gxt gedaan ? Want misschien valt het nog te fixen .
Geplaatst: 17 oktober 200915 jaren Auteur comment_1509919 Hoi,Ik ben vergeten mijn american.gxt te backuppen en nu heb ik hem verknald. Heeft iemand een back-up voor mij van de orginele american.gxt? Eentje waar helemaal niets aan gedaan is. Bij voorbaat dank Jochemd Nu kan ik die niet geven , maar wat heb je met jouw american.gxt gedaan ? Want misschien valt het nog te fixen . Nee... Ik had zo'n Nederlandse vertaling gedownload, maar die is alleen maar irritant.
Geplaatst: 17 oktober 200915 jaren comment_1509931 Alsjeblieft heir heb je ´m :Y :Y :Y HIER KLIKKEN! Hallo ChochemdDit hoort Hier thuis Maar nu ik toch bezig ben upload ik hem wel even voor je Klik Hier @Hieronder, Whaha, zelfde seconde srry jij had al gedaan >>> Door VWO-er: Offtopic (link naar) plaatje verwijderd, daarnaast verplaatst naar Overige Hulp<<<
Hoi,
Ik ben vergeten mijn american.gxt te backuppen en nu heb ik hem verknald. Heeft iemand een back-up voor mij van de orginele american.gxt? Eentje waar helemaal niets aan gedaan is.
Bij voorbaat dank
Jochemd
Bewerkt: door Jochemd