Jump to content
Posted
comment_1514291

Dit vond ik op de site van IGN!

Ik weet niet of het fake is of niet, maar het ziet er uit als de echte game, en niet als een gemodde versie van GTA 4.

Ik ga 'm zekerweten halen op 29 oktober :) Samen met TLAD in Episodes From Liberty City.

>>> Door Hanneswasco: Reclame verwijderd.<<<

PS. Ik gok dat vandaag de ''Meet Luis'' trailer verschijnt .. want om de 7 á 8 dagen komt er een nieuwe TBOGT trailer.

Edited by Hanneswasco

Featured Replies

comment_1514297

Het ziet er toch uit dat diet niet nep is, maar echt. Het ziet er erg goed uit. Dat vliegtuig dat opgeblazen kan worden, laat zien dat er gevlogen in vliegtuigen kan worden, of het is een (wat het erg op lijkt) deel van een missie. Sticky bombs worden getoond, en de nieuwe heli's. Erg mooi. Dat word een toppertje en ik ga hem downloaden :eten: !

comment_1515715

ben een grote gta fan maar om daar nou speciaal een xbox voor te kopen gaat mij dan weer iets te ver weetje..

Ik weet niet, ik heb het ook gedaan en zoals Jacky zegt, ook speciaal voor de DLC's :7 .

comment_1515771

Zoals paar posts hierboven

Xbox 360 gekocht voor OA GTA IV + (De toen nog onbekende) DLC's

Ontopic:

Gameplay is wel vet alleen waarom ze die hud veranderen, je wilt toch gewoon: Rood = hp en blauw = armor 0_o

comment_1515965

Zoals paar posts hierboven

Xbox 360 gekocht voor OA GTA IV + (De toen nog onbekende) DLC's

Ontopic:

Gameplay is wel vet alleen waarom ze die hud veranderen, je wilt toch gewoon: Rood = hp en blauw = armor 0_o

Zelf heb ik ook een xbox 360 gekocht voor Gta IV + Dlc's. Het is ook gewoon een goede degelijke console dus...

Ballad of Gay tony is gewoon vet!