Geplaatst: 22 oktober 200915 jaren comment_1514291 Dit vond ik op de site van IGN! Ik weet niet of het fake is of niet, maar het ziet er uit als de echte game, en niet als een gemodde versie van GTA 4. http://grandtheftauto.ign.com/articles/news/4472/The-Ballad-of-Gay-Tony-Explosion-Montage-gameplay-video http://xbox360.ign.com/dor/objects/14352794/grand-theft-auto-episodes-from-liberty-city/videos/gtabogt_spc_explosionmontage_102109.html# Ik ga 'm zekerweten halen op 29 oktober Samen met TLAD in Episodes From Liberty City. >>> Door Hanneswasco: Reclame verwijderd.<<< PS. Ik gok dat vandaag de ''Meet Luis'' trailer verschijnt .. want om de 7 á 8 dagen komt er een nieuwe TBOGT trailer. Bewerkt: 22 oktober 200915 jaren door Hanneswasco
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren comment_1515985 Voor mij was GTA IV en de vooraf aangekondigde DLC's dé reden om een 360 te kopen. Volgepakt met harde, over-de-top gameplay zoals R* dat in SA heeft gestopt in de III-era... heerlijk! ik had al een playstation 3 voordat dit werd aangekondigt dusja...
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren comment_1516060 Omg ik wel heeeet. Ps ik zie dat je health hetzelfde kleurtje heeft als TLAD en je Armor balkje Roze?
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren comment_1516253 Ziet er echt vet uit! En als je bijna op het einde bent van het eerste filmpje zie je Fish Market South in gele kleur en eronder nog een plaats in een roze kleur. Echt een gaaf spel!
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren comment_1516277 Omg ik wel heeeet. Ps ik zie dat je health hetzelfde kleurtje heeft als TLAD en je Armor balkje Roze? roze = gay Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay tony
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren comment_1516377 ben een grote gta fan maar om daar nou speciaal een xbox voor te kopen gaat mij dan weer iets te ver weetje.. Ik weet niet, ik heb het ook gedaan en zoals Jacky zegt, ook speciaal voor de DLC's . speciaal er een xbox voor gekocht??? :O dat is gewoon ziek...
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren comment_1516384 Voor mij was GTA IV en de vooraf aangekondigde DLC's dé reden om een 360 te kopen. Volgepakt met harde, over-de-top gameplay zoals R* dat in SA heeft gestopt in de III-era... heerlijk! En dat was het voor mij ook geweest.. maar bij DLC denk ik aan een maar nieuwe MP maps, nieuwe motortjes of 3 lame vervolgmissies.. niet aan een nieuwe storyline met alles wat erbij hoort -_-
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren comment_1516400 ben een grote gta fan maar om daar nou speciaal een xbox voor te kopen gaat mij dan weer iets te ver weetje.. Ik weet niet, ik heb het ook gedaan en zoals Jacky zegt, ook speciaal voor de DLC's . speciaal er een xbox voor gekocht??? :O dat is gewoon ziek... Waarom zou het? Ik volg gewoon de GTA-serie verder en ja, ik heb me 360 speciaal voor GTA IV gekocht, maar daar is toch niks ziek aan, er zijn er trouwens wel meer die dat ook doen...
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren comment_1516416 ben een grote gta fan maar om daar nou speciaal een xbox voor te kopen gaat mij dan weer iets te ver weetje.. Ik weet niet, ik heb het ook gedaan en zoals Jacky zegt, ook speciaal voor de DLC's . speciaal er een xbox voor gekocht??? :O dat is gewoon ziek... Waarom zou het? Ik volg gewoon de GTA-serie verder en ja, ik heb me 360 speciaal voor GTA IV gekocht, maar daar is toch niks ziek aan, er zijn er trouwens wel meer die dat ook doen... oh zo. nee dat gaat wel. ik dacht dat je al een PS3 had, en dan een xbox kocht voor de DLC... dat is wel ziek
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren comment_1516420 Als mensen het leuk vinden om alle delen van de Gta Franchise te hebben bepaald dat hun console keuze en dat moeten hun helemaal zelf weten
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren comment_1516646 Wauw! :O Dat ziet er goed uit, best wel leuk met die kleurtjes. @Kenny-Petrovic: Gay = Vrolijk
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren comment_1516689 Wauw! :O Dat ziet er goed uit, best wel leuk met die kleurtjes. @Kenny-Petrovic: Gay = Vrolijk Gay = homo homo = jongen houdt van jongen _O_
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren comment_1516726 Wauw! :O Dat ziet er goed uit, best wel leuk met die kleurtjes. @Kenny-Petrovic: Gay = Vrolijk Gay = homo homo = jongen houdt van jongen _O_ Gay heeft 2 betekenissen dus , homo en vrolijk... Trouwens is homo in manier vna jongen houdt van jongen niet helemaal correct...
Geplaatst: 24 oktober 200915 jaren comment_1516741 Ik heb ook een aantal gameplay video's van IGN bekeken en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. Maar dat was ik sowieso al van deze game, zelfs toen ik de eerste paar screenshots zag. Met name het 'Nightlife' filmpje is zeer leuk met al die minigames. Ook het parachute filmpje zag er goed uit en ik heb nu al zin om deze game te spelen!
Dit vond ik op de site van IGN!
Ik weet niet of het fake is of niet, maar het ziet er uit als de echte game, en niet als een gemodde versie van GTA 4.
http://grandtheftauto.ign.com/articles/news/4472/The-Ballad-of-Gay-Tony-Explosion-Montage-gameplay-video
http://xbox360.ign.com/dor/objects/14352794/grand-theft-auto-episodes-from-liberty-city/videos/gtabogt_spc_explosionmontage_102109.html#
Ik ga 'm zekerweten halen op 29 oktober
Samen met TLAD in Episodes From Liberty City.
>>> Door Hanneswasco: Reclame verwijderd.<<<
PS. Ik gok dat vandaag de ''Meet Luis'' trailer verschijnt .. want om de 7 á 8 dagen komt er een nieuwe TBOGT trailer.
Bewerkt: door Hanneswasco