- Reacties 44
- Bezichtigingen 2.8k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
CrackerzElite 10 posts
-
NickyHendriks 5 posts
-
Exoit 4 posts
-
Gijsso 3 posts
Featured Replies

Dit onderwerp is gesloten.
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Hey,
misschien dat het wat veel is hier een topic over te maken, maar ik erger me de laatste tijd dood aan die mensen die zichzelf zo goed vinden, of per se iets goeds willen. Een paar willekeurige voorbeeldjes (vat het niet persoonlijk op, ik wil geen vijanden maken):
Jesperkai, Die een collab wilt en erbij vermeld dat je ervaring moet hebben en talent. Komop zeg, ervaring begrijp ik dan nog wel maar talent? Een ware sigmaker blijft bescheiden en is met iedere beginner tevreden, om een collab mee te maken.
GtaHaas, die een request doet, lijstje netjes ingevuld etc.. Allemaal prima, maar bij Opmerkingen moet hij dan nog even vermelden dat hij het door een professionele photoshopper wilt laten doen. Helaas, er zitten hier volgens mij geen professionele photoshoppers die er dus hun vak van hebben gemaakt. Als je een request doet moet je met alles blij zijn. Mensen nemen voor jou de tijd iets te maken en dan mag je eigenlijk geen eisen stellen. Je mag zeggen wat je wil, maar je gaat toch niet vermelden door wie je wilt dat het wordt gemaakt?
Bierbuikje en Zamg0d1, met alle respect hoor maar je kan een mening vragen, en dat deden jullie ook. Maar om dan ZELF, (je hoort het goed) te melden dat je het 'stijlvol' vind. Het is niet aan jou jezelf te complimenteren. Een ware sigmaker is bescheiden.
No offence naar alle vier. Maar ik heb jullie even als voorbeeld genomen voor wat me hier een beetje dwars zit. Nogmaals, dit topic is echt niet bedoelt om jullie te beledigen, maar ik wou gewoon even mijn hart luchten.
Groetjes,
CrackerzElite