Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

playstation3 of xbox 360

Hallo iedereen

Ik mag op kerstmis kiezen wat ik wil ps3 of xbox360.

Maar ik weet niet wat ik zou nemem. want de xbox heeft de episodes from liberty city en playstaion blueray en gratis online zelf denk ik nu om een ps3 te nemen maar wat zouden jullie aanraden zeg ook de plus en min punten.

Alvast bedankt en mischien ga ik niet kunnen reageren want ik heb problemen met de internet.

Featured Replies

Ik zou voor de ps3 gaan.

Ik zou voor de ps3 gaan.

Zijn hier nog wijze argumenten voor?

Het ligt eraan wat je leuk vind. Welke games je graag speelt(uitbreidingen IV wijs ik hiernaar) en of je niet veel online zal gaan of juist wel en of je daar voor wilt betalen en of je blu-ray wilt.

+ PS3 FTW!

+ Blu-ray is de toekomst van games en films! 8)

+/- idd Gratis internet, minpunt is dat het soms laggy kan zijn, als je draadloos internet hebt.

+ Playstation Store is echt Geweldig vind ik,

+ XMB menu, (mijn mening) vind ik overzichtelijker en duidelijker dan bij de xbox van een maat van mij.

+ Zeer vette en extreem goede/high rated exclusives!

+ Hij ziet er ook beter (gestroomlijnd) uit dan de xbox, dus het staat mooi in je kamer!

+ Accu in de controller is BIG+!

+ Als je rockstar fan bent, hun nieuwe game Agent komt exclusief naar de PS3

- geen episodes of liberty city (nog niet??)

Meer info over een van mijn punten, je vraagt het maar :)

Eehm, je kunt beter aan iemand anders vragen wat de pluspunten van de xbox zijn ;)

+ ow, 1 Episodes of Liberty City

Wil ook nog ff zeggen dat als je GTAIV een lange tijd hebt gespeeld dat je Liberty City dan ook wel goed zat bent xD, maar de story lines lijken mij wel erg leuk van de DLC's

Edited by FGras

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.