Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Navigatie PRAAT zelfs!

Heey!

Ik sprong vandaag in een Noose Cruiser en reed richting me safehouse (ik had een waypoint geplaatst) Hoor ik ineens een man vanalles zeggen van bijv. "turn left" of "turn right" en ik kwam wel op die manier op mijn eindbestemming... Is da al langer bekend of ben ik de eerste die da opgemerkt heeft?

MVG Tom de Beer

PS: wel verdraaid handig dat ze dat zelfs zeggen!

Featured Replies

Dit was al héél lang bekend :puh:

dit hoort ook zo, daarom dat er bij 'Sound' ook een GPS optie is: of je de stem in elke auto wilt, of in elke luxeuze wagen.

Dit is heel grappig :puh:

Ook als je de opdracht moet uitvoeren, zegt hij 'ping pong' en als dat niet werkt zegt de man zelf 'ping pon'

:D

Je hebt eindelijk ontdekt dat de GPS een stem heeft. :7

En verder zoals hierboven gezegt is je kan via instellingen kiezen of je het bij alle auto's gebruikt of dat je een vrouwen stem wilt, enz.

• Author

Ook op een PS3?

Ook op een PS3?

alle platformen.

Soms hoor ik het heel duidelijk en soms heel zacht.

Hoe komt dat? duh.gif

• Author

Maar ik zie nergens staan dat je een man of een vrouw kunt kiezen als stem... Welke naam heeft het bij de instellingen?

Edited by Grand Theft Auto TOM

dat is random gekozen

• Author

dat is random gekozen

Zie ik nie staan... Er staat alleen van de dingen die er mee te maken hebben...

Edited by Grand Theft Auto TOM

Heey!

Ik sprong vandaag in een Noose Cruiser en reed richting me safehouse (ik had een waypoint geplaatst) Hoor ik ineens een man vanalles zeggen van bijv. "turn left" of "turn right" en ik kwam wel op die manier op mijn eindbestemming... Is da al langer bekend of ben ik de eerste die da opgemerkt heeft?

MVG Tom de Beer

lol wist ik niet

• Author

Heey!

MVG Tom de Beer

lol wist ik niet

Ik eerst ook nie! Is echt wel vet!

dat is random gekozen

Je kan bij je instellingen kiezen of je dat bij elke auto wil hebben of dat het er van afhangt welke ayto je bestuurt, deze functie si te vinden op elke auto van de meer luxueuzere merken, niet auto's, zo vind je ook een GPS-stem in een Habanero.

De stem is zoals wesley zegt random gekozen en hangt niet af van in welke auto je rijd, het geluid van de GPS is ook aan te passen dacht ik en je kan hem ook uitzetten en als je ergens op een site had gekeken had je wel geweten dat het al lang geweten is ;) .

• Author

dat is random gekozen

Je kan bij je instellingen kiezen of je dat bij elke auto wil hebben of dat het er van afhangt welke ayto je bestuurt, deze functie si te vinden op elke auto van de meer luxueuzere merken, niet auto's, zo vind je ook een GPS-stem in een Habanero.

De stem is zoals wesley zegt random gekozen en hangt niet af van in welke auto je rijd, het geluid van de GPS is ook aan te passen dacht ik en je kan hem ook uitzetten en als je ergens op een site had gekeken had je wel geweten dat het al lang geweten is ;) .

Dus de naam voor die instelling is "Random"? Zag ik gister nie staan... Ik ga vanmiddag effe kijken.

Beetje overbodige luxe in dit geval. je kan ook wel aan de kaart zien waar je langs moet :D

dat is random gekozen

Dus de naam voor die instelling is "Random"? Zag ik gister nie staan... Ik ga vanmiddag effe kijken.

Met random bedoelt hij dat het iedere keer verschillend is wat je hoort, dat kun je niet instellen :)

• Author

dat is random gekozen

Met random bedoelt hij dat het iedere keer verschillend is wat je hoort, dat kun je niet instellen :)

Oke

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.