Geplaatst: 6 november 200915 jaren comment_1527177 Hai, ik heb nog MSN 8.5, zegt dat ding dat ik moet updaten, nou goed. Dat ding zit de hele tijd te updaten en dan draait ie steeds alles terug..Het maakt me geen zak uit welke MSN je op m'n pc kan gooien, ALS HIJ MAAR WERKT. Alvast bedankt. Groetjes, Brecht
Geplaatst: 7 november 200915 jaren comment_1527410 Hai, ik heb nog MSN 8.5, zegt dat ding dat ik moet updaten, nou goed. Dat ding zit de hele tijd te updaten en dan draait ie steeds alles terug..Het maakt me geen zak uit welke MSN je op m'n pc kan gooien, ALS HIJ MAAR WERKT. Alvast bedankt. Groetjes, Brecht Als hij maar werkt hè.. Nou dan zou ik tijdelijk op 8.5 blijven RoL0
Geplaatst: 7 november 200915 jaren comment_1527439 of je neemt een alternatieve MSN client, zoals emesene, pidgin of amsn
Geplaatst: 8 november 200915 jaren Auteur comment_1528269 't Heeft zichzelf opgelost, blijven drukken op 'Opnieuw Proberen' was de oplossing. Toch bedankt.
Hai,
ik heb nog MSN 8.5, zegt dat ding dat ik moet updaten, nou goed. Dat ding zit de hele tijd te updaten en dan draait ie steeds alles terug..Het maakt me geen zak uit welke MSN je op m'n pc kan gooien, ALS HIJ MAAR WERKT.
Alvast bedankt.
Groetjes,
Brecht