Geplaatst: 6 november 200915 jaren comment_1527290 hallo ik ben het boekje "On Liberty" van gtaiv kwijt maar als ik een foto van dat boekje heb kunnen vrienden/ familie me helpen kan iemand een foto van het boekje geven "On Liberty" oftewel de handleiding gr. (10x)l
Geplaatst: 7 november 200915 jaren comment_1527520 hallo ik ben het boekje "On Liberty" van gtaiv kwijt maar als ik een foto van dat boekje heb kunnen vrienden/ familie me helpen kan iemand een foto van het boekje geven "On Liberty" oftewel de handleiding gr. (10x)l Volgens mij is dit wat je zoekt.
Geplaatst: 7 november 200915 jaren Auteur comment_1527544 hallo ik ben het boekje "On Liberty" van gtaiv kwijt maar als ik een foto van dat boekje heb kunnen vrienden/ familie me helpen kan iemand een foto van het boekje geven "On Liberty" oftewel de handleiding gr. (10x)l Volgens mij is dit wat je zoekt. http://i44.tinypic.com/aeb2o1.jpg ja bedankt nu kan ik weer opzoek gaan naar het boekje :-), maar heb je ook de NL versie ervan >>> Door Hanneswasco: Afbeelding uit quote verwijderd, gelieve dit in het vervolg zelf te doen.<<< Bewerkt: 7 november 200915 jaren door Hanneswasco
hallo ik ben het boekje "On Liberty" van gtaiv kwijt maar als ik een foto van dat boekje heb kunnen vrienden/ familie me helpen
kan iemand een foto van het boekje geven
"On Liberty" oftewel de handleiding
gr. (10x)l