Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Rotterdam Tower

Geplaatst:

Aangezien Jacky mij had aangeraden om heel LC eens te voet te doen heb ik dat net voor ongeveer 1.5 uur gedaan, vele luke en grappgie dingen gezien, mooie zichten, maar ik ging de Rotterdam Tower 'binnen', niet omhoog(enkel in TBoGT).

Vanachter in de hal hangt iets enorm aan de muur wat ik wel dacht dat interessant kan zijn...

Dit staat er op, want de kwaliteit is nogal slecht: Vice City - Las Venturas - Los Santos - San Fierro

Laat de speculaties maar starte, :7 en ik heb nog nisk dergelijks hiervoor gezien...

Bewerkt: door Hearv94

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Deze aanwijzing(en ook andere) betekenen dat die steden in de gta4 canon bestaan, niet dat ze daadwerkelijk gebruikt gaan worden, zo zijn er ook borden geloof ik naar echt bestaande steden, die bestaan dus ook in de gta4 canon.

Het is hetzelfde als de gta3 canon, daar bestond Carcer City, Tokio e.d. ook in, maar die zijn niet gebruikt.

Maar ze zitten wel in dezelfde canon, ze worden enkel misschien niet gebruikt, ik vind het wel iets om over na te denken.

Hoe meer we speculeren over die dingen hoe minder logisch sommige dingen klinken :puh: .

Geplaatst:

Vind het wel grappig dat R* zelf San Fierro fout geschreven heeft :7. Misschien een knipoogje naar de FBI Car in GTA III, die daar Fbi Car genoemd werd.

Geplaatst:
  • Auteur

Vind het wel grappig dat R* zelf San Fierro fout geschreven heeft :7. Misschien een knipoogje naar de FBI Car in GTA III, die daar Fbi Car genoemd werd.

Ik had het eerst nog niet door, ik bekeek ineens die foto wat beter... San Fiero? Ben ik nou scheef of lees ik het verkeerd... best wel grappig, maar R* heeft wel meer van die domme foutjes gemaakt :7 .

• 4 weken later...
Geplaatst:

mischien doen ze dat wel expres want de aandacht valt er dan wel op

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Misschien een verwijzing naar de volgende gta, en anders gewoon een terug verwijziging naar vorige gta's. Ik denk niet dat GTA VC en SA bij elkaar een goede mix is. De stijlen zijn anders.

En niet te vergeten, de tijdlijnen zijn heel anders ^_^

• 5 weken later...
Geplaatst:

Misschien een verwijzing naar de volgende gta, en anders gewoon een terug verwijziging naar vorige gta's. Ik denk niet dat GTA VC en SA bij elkaar een goede mix is. De stijlen zijn anders.

En niet te vergeten, de tijdlijnen zijn heel anders blij.gif

Je reageert nu op een post van meer als een jaar geleden :7

Kijk vervolgens even naar de datum van de laatste post.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.