Geplaatst: 24 november 200915 jaren comment_1537961 Hallo! Ik wou laatst een zelfgemaakt filterscript in mijn server zetten, maar om de een of andere rede is alles goed, maar vallen bij het starten alle filterscripts en zelfs de commands van mijn gamemode uit! Hier is de code: Zie hier de code... Wat is hier mis mee?
Geplaatst: 25 november 200915 jaren comment_1538144 verander public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { return 1; } naar public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { return 0; }
Geplaatst: 25 november 200915 jaren comment_1538186 Het is geen filterscript Je moet bovenaan erbij zetten #define filterscript En de 2 dingen (createobject) die onder "Public OnGamemodeInit" staan moeten onder "Public OnFilterscriptInit" staan. Maar voor die 2 objecten lijkt mij dat je die beter in je gamemode kan zetten, dan moeten ze wel onder "Public OnGamemodeInit" staan .
Geplaatst: 25 november 200915 jaren comment_1538203 Verwijder alles van regel 2 tot en met 35 en hernoem dan: OnGameModeInit naar OnFilterScriptInit OnGameModeExit naar OnFilterScriptExit
Geplaatst: 25 november 200915 jaren comment_1538257 Je kan in een FS netzogoed OnGameModeInit gebruiken als OnFilterScriptInit. alleen de OnGameModeInit/OnGameModeExit callbacks zullen restarten als de GM ook restart! Bij OnFilterScript gaan deze callbacks in werking als de FS wordt gerestart, geladen of uit wordt gezet. \
Hallo! Ik wou laatst een zelfgemaakt filterscript in mijn server zetten, maar om de een of andere rede is alles goed, maar vallen bij het starten alle filterscripts en zelfs de commands van mijn gamemode uit!
Hier is de code:
Zie hier de code...
Wat is hier mis mee?