Geplaatst: 14 juni 200519 jaren comment_155471 Hoi ik heb hier ff 2 vragen: 1. ik heb gezien dat er in de pc versie ok een fotocamera is en als je een foto maakt waar slaat hij ze dan op? :huh: 2. bij de radio zenders staat een zender van je eigen lijst met liedjes maar waar kan je je eigen liedjes dan neerzetten? :huh: als je een antwoord weet zeg dan ff a.u.b.
Geplaatst: 14 juni 200519 jaren comment_155473 Hoiik heb hier ff 2 vragen: 1. ik heb gezien dat er in de pc versie ok een fotocamera is en als je een foto maakt waar slaat hij ze dan op? :huh: 2. bij de radio zenders staat een zender van je eigen lijst met liedjes maar waar kan je je eigen liedjes dan neerzetten? :huh: als je een antwoord weet zeg dan ff a.u.b. gebruik de zoekfunctie <_< 1. Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files > Gallery 2. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=10495 Bewerkt: 14 juni 200519 jaren door jowx
Geplaatst: 14 juni 200519 jaren comment_155475 Die vragen die je nu stelt zijn allemaal al beantwoord. 1. Documenten -> User Files San Andreas -> User tracks. 2. Ik verwijs je hier naartoe.
Hoi
ik heb hier ff 2 vragen:
1. ik heb gezien dat er in de pc versie ok een fotocamera is en als je een foto
maakt waar slaat hij ze dan op? :huh:
2. bij de radio zenders staat een zender van je eigen lijst met liedjes maar waar kan je je eigen liedjes dan neerzetten? :huh:
als je een antwoord weet zeg dan ff a.u.b.