Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

The Snow Storm

Heeft er iemand tips voor de missie The Snow Storm? De missie waar je in het oude hospitaal de coke moet vinden van Elizabetta?

Het lukt me om de coke te vinden en om iedereen te vermoorden, maar dan komt de N.O.O.S.E., en daar geraak ik nooit voorbij...

Iemand tips?

Featured Replies

Onthoud de weg die je volgt naar de coke, en probeer ze niet te killen maar loop gewoon de weg die je daarvoor volgde terug, en neem de dichtstbijzijnde Bobcat.

Véél succes!

Neem idd dezelfde weg terug en schiet alle NOOSE en andere agenten neer die je tegenkomt onderweg. Zodra je de uitgang van het oude ziekenhuis hebt bereikt sprint je naar rechts, naar de waterkant. Daar zal je een steiger en een Jetmax vinden. Zodra je met de Jetmax wegvaart ben je veilig, ook zal je met die speedboot heel snel je wanted level kwijt zijn. Succes. ^_^

Het kan ook zo :

als je de coke hebt dan ga je naar de oostkant van het gebouw(oosten>als je op de kaart kijkt.)

dan kijk je naar het meest linkse raam, je kan op een soort van kast springen en zo door het raam klimmen en zo naar de Jatmax, dan hoef je geen baan door de N.O.O.S.E agenten te maken

je zal niet meteen door het raam springen maar eerst op de rand van het raam, als je daar op staat spring je nog een keer en dan kan je er door heen springen

hopelijk snap je het een beetje :tu:

Edited by PrioXCoMBo

  • Author

Het kan ook zo :

als je de coke hebt dan ga je naar de oostkant van het gebouw(oosten>als je op de kaart kijkt.)

dan kijk je naar het meest linkse raam, je kan op een soort van kast springen en zo door het raam klimmen en zo naar de Jatmax, dan hoef je geen baan door de N.O.O.S.E agenten te maken

je zal niet meteen door de raam springen maar eerst op de rand van het raam, als je daar op staat spring je nog een keer en dan kan je er door heen springen

hopelijk snap je het een beetje :tu:

Dat lijkt me inderdaad iets gemakkelijker, ik zal even dat raampje gaan zoeken voor ik de missie opnieuw doe.

  • Author

Het is gelukt, bedankt :tu:

  • Author

Ik heb nog deskundige tips nodig voor 2 missie's :puh:

- Holland Nights, waar je Clarence moet doden.

- Deconstruction for Beginners, waar je de Union Leaders moet doden.

Ik heb nog deskundige tips nodig voor 2 missie's :puh:

- Holland Nights, waar je Clarence moet doden.

- Deconstruction for Beginners, waar je de Union Leaders moet doden.

Leg eens uit waar je hulp in nodighebt, in welk gedeelte, want ik vond beiden simpele misie's :7 .

Ik heb nog deskundige tips nodig voor 2 missie's :puh:

- Holland Nights, waar je Clarence moet doden.

- Deconstruction for Beginners, waar je de Union Leaders moet doden.

Als je slim bent kijk je hier naar

Holland Nights

Deconstruction for Beginners

Bij Holland Nights is het makkelijkst, dat als je aankomt even rond je kijken en naar een hijskraan gaat, vervolgens klim je op de hijskraan en dan kan je vanaf die hijskraan de man die je moet doden sniperen ( gelijk door het hoofd ! ) je raakt zo geen levens kwijt

Edited by PrioXCoMBo

  • Author

Ik heb nog deskundige tips nodig voor 2 missie's :puh:

- Holland Nights, waar je Clarence moet doden.

- Deconstruction for Beginners, waar je de Union Leaders moet doden.

Leg eens uit waar je hulp in nodighebt, in welk gedeelte, want ik vond beiden simpele misie's :7 .

Bij Holland Nights, als ik op de 2 verdieping ben, vallen ze me aan langs voor en achter, dus dan ben ik snel dood.

Bij Deconstruction for Beginners kan ik alle leaders doden, behalve de laatste, daar kom ik altijd te laat. En ik kan er niet even naartoe lopen want dan word ik overhoop geschoten :puh:

Begin met volle health en armor en genoeg ammunitie, altijd proberen schuilen en geen gewaagde risico's nemen, dat zijn altijd zowat de beste tips. ^^

De missiebeschrijvingen eens doorlezen op WikiGTA kan ook goed zijn, daar staan ook vaak tips bij en voor je hier dus hulp vraagt lees je die best eens, als je dat nog niet gedaan had ten minste. :puh:

  • Author

Als je slim bent kijk je hier naar

Holland Nights

Deconstruction for Beginners

Heb ik altijd naar gekeken, maar dat zijn niet echt goede tips :puh:

Begin met volle health en armor en genoeg ammunitie, altijd proberen schuilen en geen gewaagde risico's nemen, dat zijn altijd zowat de beste tips. ^^

De missiebeschrijvingen eens doorlezen op WikiGTA kan ook goed zijn, daar staan ook vaak tips bij en voor je hier dus hulp vraagt lees je die best eens, als je dat nog niet gedaan had ten minste. :puh:

Dat spreekt natuurlijk voor zich :puh:

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Bij Holland Nights, als ik op de 2 verdieping ben, vallen ze me aan langs voor en achter, dus dan ben ik snel dood.

Bij Deconstruction for Beginners kan ik alle leaders doden, behalve de laatste, daar kom ik altijd te laat. En ik kan er niet even naartoe lopen want dan word ik overhoop geschoten :puh:

Langs twee kanten? Je kiest gewoon één richting in welk je het verdiep zal rondgaan, eerts zal je beter je omstaanders doorzeven en daarna die richting kiezen, daarop knal je gewoon iedereen om, oefening baart kunst hoor ;) .

Deconstruction, je neme je Assaults en je begint op iedere tegenstander te schieten, ik heb die missie in één keer gehaalt, schuilen, schieten, verder schuifen, weer schuilen, schieten en zo door, ik vond het een héél simpele missie trouwens...

  • Author

Bij Holland Nights, als ik op de 2 verdieping ben, vallen ze me aan langs voor en achter, dus dan ben ik snel dood.

Bij Deconstruction for Beginners kan ik alle leaders doden, behalve de laatste, daar kom ik altijd te laat. En ik kan er niet even naartoe lopen want dan word ik overhoop geschoten :puh:

Langs twee kanten? Je kiest gewoon één richting in welk je het verdiep zal rondgaan, eerts zal je beter je omstaanders doorzeven en daarna die richting kiezen, daarop knal je gewoon iedereen om, oefening baart kunst hoor ;) .

Deconstruction, je neme je Assaults en je begint op iedere tegenstander te schieten, ik heb die missie in één keer gehaalt, schuilen, schieten, verder schuifen, weer schuilen, schieten en zo door, ik vond het een héél simpele missie trouwens...

Maar ik zat achter een muur om te schieten, en toen kwam er plots een politieman de trap op en die heeft me gedood --"

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.