Geplaatst: 22 december 200915 jaren comment_1554087 Hoii zoals de titel luidt: Hoe maak ik een deathmatch die om de 5 minuten een andere kamer weergeeft? Dus eerst bijvoorbeeld Lberty city dan politie bureau dan maddogs crib en dan .... maar er moet ook rechts onder de radar een tijd die van 5 min tot 0 min telt in het blauw wat is de code daarvan? en waar moet ik de code neerzetten? ohja... en hoe maak ik een /exitdm systeem? want als ik het doe teleporteerd hij wel naar de spawn plek maar dan is alles zwart Bedankt!
Geplaatst: 22 december 200915 jaren comment_1554255 Hoii zoals de titel luidt: Hoe maak ik een deathmatch die om de 5 minuten een andere kamer weergeeft? Dus eerst bijvoorbeeld Lberty city dan politie bureau dan maddogs crib en dan .... maar er moet ook rechts onder de radar een tijd die van 5 min tot 0 min telt in het blauw wat is de code daarvan? en waar moet ik de code neerzetten? ohja... en hoe maak ik een /exitdm systeem? want als ik het doe teleporteerd hij wel naar de spawn plek maar dan is alles zwart Bedankt! Dat alles zwart is komt omdat de spawnplek waar jij naartoe wilt in een ander interior is. Hier een lijst van interiorID's. Klikkie Voor Liberty City bv: SetPlayerInterior(playerid, 10); SetPlayerPos(playerid, -1079.99, 1061.58, 1343.04);
Geplaatst: 23 december 200915 jaren Auteur comment_1554836 Hoii zoals de titel luidt: Hoe maak ik een deathmatch die om de 5 minuten een andere kamer weergeeft? Dus eerst bijvoorbeeld Lberty city dan politie bureau dan maddogs crib en dan .... maar er moet ook rechts onder de radar een tijd die van 5 min tot 0 min telt in het blauw wat is de code daarvan? en waar moet ik de code neerzetten? ohja... en hoe maak ik een /exitdm systeem? want als ik het doe teleporteerd hij wel naar de spawn plek maar dan is alles zwart Bedankt! Dat alles zwart is komt omdat de spawnplek waar jij naartoe wilt in een ander interior is. Hier een lijst van interiorID's. Klikkie Voor Liberty City bv: SetPlayerInterior(playerid, 10); SetPlayerPos(playerid, -1079.99, 1061.58, 1343.04); maar kan jij mijn vraag beantwoorden?
Geplaatst: 23 december 200915 jaren comment_1555478 hier een stukje uit ene oud script van mij: /* ik heb er een paar functies bij geplakt uit me eigen script - SetAllPos(Float:x,Float:y,Float:z); - SetAllInterior(interior); - GiveAllWeapon(weapon,ammo); - ResetAllWeapons(); - SetAllHealth(Float:Health); - SetAllArmour(Float:Armour); */ #include <a_samp> new rondes; forward NieuweRonde(); public OnGameModeInit() { NieuweRonde(); // start de 1e ronde SetTimer("NieuweRonde",300000,true); // zet de timer. return 1; } public NieuweRonde() { rondes++; // telt er 1 bijop switch(rondes) { case 1: { // ronde 1 ResetAllWeapons(); SetAllPos(0.0, 0.0, 0.0); SetAllInterior(0); GiveAllWeapon(0, 0); SetAllArmour(0); SetAllHealth(100); } case 2: { // ronde 2 ResetAllWeapons(); SetAllPos(0.0, 0.0, 0.0); SetAllInterior(0); GiveAllWeapon(0, 0); SetAllArmour(0); SetAllHealth(100); } case 3: { // ronde 3 ResetAllWeapons(); SetAllPos(0.0, 0.0, 0.0); SetAllInterior(0); GiveAllWeapon(0, 0); SetAllArmour(0); SetAllHealth(100); } case 4: { // ronde 4 ResetAllWeapons(); SetAllPos(0.0, 0.0, 0.0); SetAllInterior(0); GiveAllWeapon(0, 0); SetAllArmour(0); SetAllHealth(100); //---------------------------- rondes = 0; // reset het weer } } return 1; } //------------------------------------------------------------------------------ // met het onderste hoef je niks te doen SetAllPos(Float:x,Float:y,Float:z) { for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { SetPlayerPos(i,Float:x,Float:y,Float:z); } } return 1; } SetAllInterior(interior) { for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { SetPlayerInterior(i,interior); } } return 1; } GiveAllWeapon(weapon,ammo) { for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { GivePlayerWeapon(i,weapon,ammo); } } return 1; } ResetAllWeapons() { for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { ResetPlayerWeapons(i); } } return 1; } SetAllHealth(Float:Health) { for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { SetPlayerHealth(i,Health); } } return 1; } SetAllArmour(Float:Armour) { for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { SetPlayerArmour(i,Armour); } } return 1; } Bewerkt: 23 december 200915 jaren door Crusher!!
Hoii zoals de titel luidt:
Hoe maak ik een deathmatch die om de 5 minuten een andere kamer weergeeft?
Dus eerst bijvoorbeeld Lberty city dan politie bureau dan maddogs crib en dan ....
maar er moet ook rechts onder de radar een tijd die van 5 min tot 0 min telt in het blauw
wat is de code daarvan? en waar moet ik de code neerzetten?
ohja... en hoe maak ik een /exitdm systeem?
want als ik het doe teleporteerd hij wel naar de spawn plek maar dan is alles zwart
Bedankt!