Posted December 29, 200915 yr comment_1559127 Ik heb een nieuwe map mod gemaakt voor SA , ik heb er in de vakantie echt heel lang aangewerkt ; Enjoy; Wat zit er allemaal in? Nou 2 grote drift tracks 2 parkeergarage's aan elkaar voor parkeer drifting Drag baan Landings baan voor vliegtuigen 2 helikopter plaatsen 2 hangars voor de vliegtuigen te stallen een parkeerplaats voor je auto's te parkeren en een driftbaan voor kleine drifts Zo kun je je uren vermaken! Installatie De installatie gaat helemaal automatish , je hoeft niet weer helemaal naar de SA map! LET OP! De installatie word uitgevoerd in de STANDAARD SA MAP in dit gaval: C:\Program Files\Rockstar Games\sanandreas Zoniet moet je dat even aanpassen in de installatie! Screens: Als je in de lucht bent zie je hem niet erg ver, daarom raad ik je aan als je met een vliegtuig wilt landen dat je er eerst een keer overvliegt Hier kan je dus landen met je vliegtuig Parkeer drifting en een van de helikopter plaatsen. Een van de grote drift tracks. De borden die je zag met de kerstman , daar komt nog een txd file voor! Download: Klik hier Mirror Waar is het?? Klik hier! < En je ziet waar het is! Edited February 10, 20169 yr by Davedavy
January 5, 201015 yr comment_1564918 Zow jij bent een avondje flink aan het mappen geweest Tip probeer ook eens wat texture te veranderen
January 9, 201015 yr Author comment_1567492 Zow jij bent een avondje flink aan het mappen geweest Tip probeer ook eens wat texture te veranderen Texture's was ik mee beezig , maar ben niet zo actief meer... En trouwens een avondje? Zeg maar 3 dagen non stop XD Zeker meer dan 8 uur aan gewerkt...
January 16, 201015 yr Author comment_1572519 ik heb em geinstalleerd maar ik zie niks hoe kan dit? Pak een heli en vlieg er laag over Ben je ook op goede plek>?
January 16, 201015 yr comment_1572699 ik heb em geinstalleerd maar ik zie niks hoe kan dit? Pak een heli en vlieg er laag over Ben je ook op goede plek>? ja heb alles gedaan en ik zit hier (ik zet de in-game screen er wel ff in): zie je ^^
January 17, 201015 yr Author comment_1573046 ik heb em geinstalleerd maar ik zie niks hoe kan dit? Pak een heli en vlieg er laag over Ben je ook op goede plek>? ja heb alles gedaan en ik zit hier (ik zet de in-game screen er wel ff in): zie je ^^ Onder de brug? , heb je ook wel de installatie goed uitgevoerd, en hij vervangt iets en dan komt er een popup te staan dan moet je klikken op all
January 17, 201015 yr comment_1573056 ik heb em geinstalleerd maar ik zie niks hoe kan dit? Pak een heli en vlieg er laag over Ben je ook op goede plek>? ja heb alles gedaan en ik zit hier (ik zet de in-game screen er wel ff in): zie je ^^ Onder de brug? , heb je ook wel de installatie goed uitgevoerd, en hij vervangt iets en dan komt er een popup te staan dan moet je klikken op all ik heb alles goed gedaan en ik zit precies op de plek van de snap-map kun je anders een betere snapmap geven?
January 17, 201015 yr Author comment_1573092 hoe laag heb je gevloge? yes to all geklikt in de installatie? Edited January 17, 201015 yr by davedavy
January 17, 201015 yr comment_1573104 hoe laag heb je gevloge? yes to all geklikt in de installatie? heel laag ben zelf nog met een boot door het water gegaan en heb Yes to all geklikt
January 19, 201015 yr Author comment_1574140 hoe laag heb je gevloge? yes to all geklikt in de installatie? heel laag ben zelf nog met een boot door het water gegaan en heb Yes to all geklikt Ik vlieg er met een vliegtuig verheen en dan zie ikhem maar :S vreemd
July 17, 201014 yr Author comment_1691949 ik zie hem niet hoe kan dit?????????? Aangezief veel mensen hem niet zien , wil iik weten waar jullie hem op hebben getest ? Samp ,mta of gwn Sp?
July 17, 201014 yr comment_1692570 tuurlijk gewoon sp. maar zo te zien heb jij hem in MTA gemaakt en ja dan heb je er natuurlijk niks aan
August 2, 201014 yr comment_1699981 ik heb hem ook gehad maar hij deed het gewoon gewoon spel ff tip: laat er een paar goeie auto's spawnen, nu moet ik vehicle spawner gebruiken
August 2, 201014 yr comment_1700377 Je hebt de map in MTA gemaakt. Dit betekent dat mensen op je map kunnen spelen , maar enkel in MTA. Je moet de map dus opslaan in de MTA map , en die dan openen . In de gewone sp van sa kan je de map niet zien.
Ik heb een nieuwe map mod gemaakt voor SA , ik heb er in de vakantie echt heel lang aangewerkt ; Enjoy;
Wat zit er allemaal in?
Nou 2 grote drift tracks
2 parkeergarage's aan elkaar voor parkeer drifting
Drag baan
Landings baan voor vliegtuigen
2 helikopter plaatsen
2 hangars voor de vliegtuigen te stallen
een parkeerplaats voor je auto's te parkeren
en een driftbaan voor kleine drifts
Zo kun je je uren vermaken!
Installatie
De installatie gaat helemaal automatish , je hoeft niet weer helemaal naar de SA map!
LET OP! De installatie word uitgevoerd in de STANDAARD SA MAP in dit gaval:
C:\Program Files\Rockstar Games\sanandreas
Zoniet moet je dat even aanpassen in de installatie!
Screens:
Als je in de lucht bent zie je hem niet erg ver, daarom raad ik je aan als je met een vliegtuig wilt landen dat je er eerst een keer overvliegt
Hier kan je dus landen met je vliegtuig
Parkeer drifting en een van de helikopter plaatsen.
Een van de grote drift tracks.
De borden die je zag met de kerstman , daar komt nog een txd file voor!
Download:
Klik hier Mirror
Waar is het??
Klik hier! < En je ziet waar het is!
Edited by Davedavy