June 15, 200520 yr ik heb San Andreas geinstalleerd, maar zodra ik op het Play GTA San Andreas icoontje druk gebeurd er helemaal niets... HELP... Timo
June 16, 200520 yr hoe bedoel je?? ik heb `m geinstalleerd op m`n enige harde schrijf (c:) Het maakt niets uit op welke schijf je hem geinstalleerd hebt, zolang je maar genoeg ruimte over hebt. Je hebt DirectX 9c geinstalleerd? Nee? Dan staat hij op de CD. Ja? Dan weet ik het niet, maar reinstalleren verhelpt veel problemen.
June 17, 200520 yr ik heb preces het zelfde probleem, opnieuw installeren helpt niet, heb ik al paar x gedaan, heb nog bijna 30GB over op mijn HDD, laatste drivers van mijn videokaart, laatste direct X geïnstalleerd, en nog werkt mijn legale versie niet ik twijfel aan mijn PC specs AMD Athlon 1200 (PC266) 512 MB DDR geheugen Voodoo5 5500 64 MB videokaart 60 GB 7200 rpm hdd
June 17, 200520 yr ik heb gvd ook het zelfde probleem :angry: :angry: mijn SA deet het eerst wel en ineens BOEM kan iemand ons helpen
June 18, 200520 yr ik heb San Andreas geinstalleerd, maar zodra ik op het Play GTA San Andreas icoontje druk gebeurd er helemaal niets...HELP... Timo Heb je misschien een programma als windowblinds aan staan misschien? Of een ander soort gelijk programma?
June 18, 200520 yr Ik heb niet zo'n bestandje aanstaan SANANDREAS VERNEUKT GEWOON JE PC :angry: :angry: :angry: maar als iemand een oplossing weet zal ik heeeeeeeel dankbaar zijn :rolleyes:
June 19, 200520 yr SANANDREAS VERNEUKT GEWOON JE PC sad.gif mad.gif mad.gif mad.gif IK zo het niet zo grof stellen, maar het is wel zo
June 19, 200520 yr MENSEN IK HEB DE OPLOSSING !!!!!!!!!! Verwijder SA volledig van je pc , maar ga naar mijn documenten en verwijder ook GTA San Andreas User Files en ook de map gta sanandreas dan opnieuw instaleren EN DAN DOET HIJ HET WEER !!!!!!!!!
June 20, 200520 yr Nou... bedankt hoor voor alle bedankjes <_< ik weet het iedereen is nu druk met SA bezig Edited June 20, 200520 yr by Pimp_Killer
June 20, 200520 yr Nou... bedankt hoor voor alle bedankjes <_<ik weet het iedereen is nu druk met SA bezig hoezo doet hij het weer dan? bij mij heeft hij het tot nu toe nooit gedaan ook alles verwijderen ect. helpt dus niks hoor tot zover bij mij, zogau ik op start game druk, gaat hij zonder foutmelding terug naar windows
June 20, 200520 yr Al geprobeerd alle programma's die automatisch starten als windows start uitgezet met msconfig, of de resolutie van je beeldscherm een keer op 60 mhz gezet en dan sa starten? het is het proberen waard, niet geschoten altijd mis!
June 20, 200520 yr :o :o :o bij mij deedt hij het gelijk weet je echt zeker dat je deze mappen heb weggegoooid(ook uit de prullebak) : C: - programma files - rockstar games - GTA sanandreas en --> mijn documenten - en dan GTA sanandreas user files egt volledig verwijderen en als dat nog niet helpt zal ik in google instikken : san andras start niet op en dan zelf een beetje bij forums kijken Succes Edited June 20, 200520 yr by Pimp_Killer
ik heb San Andreas geinstalleerd, maar zodra ik op het Play GTA San Andreas icoontje druk gebeurd er helemaal niets...
HELP...
Timo