Geplaatst: 9 februari 201015 jaren comment_1586551 Hallo ik ben bezig met een toll script. Ik heb nu een command gemaakt dat de gates opend en -100 van je geld af haald maar nu wil ik dat de gate naar 4 a 5 seconden weer dicht gaan hoe doe ik dat! Dankje wel!
Geplaatst: 9 februari 201015 jaren comment_1586554 Gewoon je poorten weer sluiten als er niemand in de buurt is? Toon anders je script eens als het niet lukt. :S Bewerkt: 9 februari 201015 jaren door GTAguillaume
Geplaatst: 9 februari 201015 jaren Auteur comment_1586555 denk niet dat het handig is ik dacht aan een timer van 4.5 seconden maar ik weet niet hoe ik die dingen maak
Geplaatst: 9 februari 201015 jaren Auteur comment_1586562 denk niet dat het handig is ik dacht aan een timer van 4.5 seconden maar ik weet niet hoe ik die dingen maak if(strcmp("/pay", cmdtext, true) == 0) { MoveObject (Gate1, 60.701591, -1537.622559, 2.821289,2.00); MoveObject (Gate2, 61.398376, -1527.718872, 2.821289,2.00); MoveObject (Gate3, 1681.098633, -812.494324, 33.821289,2.00); MoveObject (Gate4, 1689.853882, -813.293091, 38.503090,2.00); MoveObject (Gate5, 2889.514648, -940.830261, 2.648392,2.00); MoveObject (Gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392,2.00); MoveObject (Gate7, 2838.259277, -935.963867, 7.062138,2.00); MoveObject (Gate8, 2847.472656, -935.691528, 6.606510,2.00); GivePlayerMoney(playerid, -100); } //return 1; } heel eenvoudig scripje is om te proberen met moveobjects:P
Geplaatst: 9 februari 201015 jaren comment_1586564 Probeer eens wat met public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } Dus bijv dat je je object laat bewegen tot ergens diep in de grond, en hem daarna gewoon weer terug laat gaan
Geplaatst: 9 februari 201015 jaren Auteur comment_1586567 maar hoe laat ik dat ding dicht gaan na 4 seconden zonder een command XD
Geplaatst: 9 februari 201015 jaren comment_1586568 Ohh, ik dacht dat je met automatische poorten werkte.
Geplaatst: 9 februari 201015 jaren Auteur comment_1586570 is het niet mogelijk om in je command 4 seconden daar na weer iets nieuws laat gebeuren ik zeg maar even wat je doed /weapons die geeft jou een minigun en 4 seconden later geeft hij je een rocket launcher zeg maar een achterstand in je script maken
Geplaatst: 9 februari 201015 jaren comment_1586576 => SetTimer => SetTimerEx => Alle script functies EDIT: Hier zijn ook nog een heleboel handige links: Zoek-links: => Google. => Op SAMP wiki zoeken. => SAMP forum => GTA forum Tutorials: => SAMP beginner's tutorial => GTA forums tutorial list => Sandra's account tutorial => Sandra's beginners tutorial Bewerkt: 9 februari 201015 jaren door GTAguillaume
Geplaatst: 9 februari 201015 jaren Auteur comment_1586598 kun jij zorgen dat if(strcmp("/pay", cmdtext, true) == 0) { MoveObject(gate, 60.701591, -1537.622559, 2.821289, 2.00); MoveObject(gate2, 61.398376, -1527.718872, 2.821289, 2.00); MoveObject(gate3, 1681.098633, -812.494324, 33.821289, 2.00); MoveObject(gate4, 1689.853882, -813.293091, 38.503090, 2.00); MoveObject(gate5, 2889.514648, -940.830261, 2.648392, 2.00); MoveObject(gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392, 2.00); MoveObject(gate7, 2838.259277, -935.963867, 7.062138, 2.00); MoveObject(gate8, 2847.472656, -935.691528, 6.606510, 2.00); GivePlayerMoney(playerid, -100); } //return 1; } naar 4 seconden weer dicht gaat de standaard plekken zijn dit MoveObject (Gate1, 60.701591, -1537.622559, 6.821289,2.00); MoveObject (Gate2, 61.398376, -1527.718872, 6.726106,2.00); MoveObject (Gate3, 1681.098633, -812.494324, 58.530537,2.00); MoveObject (Gate4, 1689.853882, -813.293091, 58.503090,2.00); MoveObject (Gate5, 2889.514648, -940.830261, 12.648392,2.00); MoveObject (Gate6, 2869.452637, -940.982361, 12.648392,2.00); MoveObject (Gate7, 2838.259277, -935.963867, 17.062138,2.00); MoveObject (Gate8, 2847.472656, -935.691528, 16.606510,2.00);
Geplaatst: 9 februari 201015 jaren comment_1586603 Woei, wat een berg links. eentje zou volgens mij genoeg moeten zijn.. Maargoed, In >>>deze<<< post van Sandra staat duidelijk omschreven hoe je een gate automatisch laat sluiten. Daarmee zal het je wel lukken denk ik, succes! gr. Ymosky Bewerkt: 9 februari 201015 jaren door Ymosky
Geplaatst: 12 februari 201015 jaren Auteur comment_1587691 nu opent er maar een gate hier zie je mijn scipt #include <a_samp> new gate; new gate2; new gate3; new gate4; new gate5; new gate6; new gate7; new gate8; forward Resetgate(); forward Resetgate2(); forward Resetgate3(); forward Resetgate4(); forward Resetgate5(); forward Resetgate6(); forward Resetgate7(); forward Resetgate8(); public OnFilterScriptInit() { //base CreateObject(9623, 59.965393, -1533.138916, 7.004272, 0.0000, 0.0000, 261.3283); CreateObject(1262, 67.104416, -1537.238159, 11.798193, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(1262, 68.225349, -1528.046143, 11.648608, 0.0000, 0.0000, 258.7500); CreateObject(9623, 1686.488403, -810.756531, 58.633427, 0.0000, 0.0000, 351.3283); CreateObject(976, 1668.155518, -810.661621, 55.528599, 0.0000, 0.0000, 348.7500); CreateObject(976, 1694.936157, -814.727417, 55.492210, 0.0000, 0.0000, 348.7500); CreateObject(1262, 1681.140381, -814.493530, 61.799816, 0.0000, 0.0000, 168.7500); CreateObject(1262, 1690.280640, -815.887573, 61.851566, 0.0000, 0.0000, 180.0000); CreateObject(9623, 2884.996338, -938.473877, 12.669286, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(9623, 2843.244141, -934.319397, 17.359818, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(8578, 2908.125000, -951.542419, 16.655424, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(974, 2863.476074, -941.339478, 12.774612, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(974, 2879.905273, -941.297241, 12.152740, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(974, 2856.471191, -937.263367, 17.265892, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(974, 2829.919678, -938.519470, 16.945572, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(1262, 2839.334229, -938.310547, 20.915329, 0.0000, 0.0000, 180.0000); CreateObject(1262, 2847.006104, -938.820007, 20.892756, 0.0000, 0.0000, 191.2500); CreateObject(1262, 2870.612305, -942.974487, 15.931124, 0.0000, 0.0000, 191.2501); CreateObject(1262, 2888.829590, -942.974487, 15.839272, 0.0000, 0.0000, 191.2500); // gate = CreateObject(980, 1542.057495, -1627.603271, 15.156204, 0.0000, 0.0000, 90.0001); gate = CreateObject(980, 60.701591, -1537.622559, 6.821289, 0.0000, 0.0000, 261.3283); gate2 = CreateObject(980, 61.398376, -1527.718872, 6.726106, 0.0000, 0.0000, 263.9066); gate3 = CreateObject(980, 1681.098633, -812.494324, 58.530537, 0.0000, 0.0000, 168.7500); gate4 = CreateObject(980, 1689.853882, -813.293091, 58.503090, 0.0000, 0.0000, 168.7500); gate5 = CreateObject(980, 2889.514648, -940.830261, 12.648392, 0.0000, 0.0000, 180.0000); gate6 = CreateObject(980, 2869.452637, -940.982361, 12.648392, 0.0000, 0.0000, 0.0000); gate7 = CreateObject(980, 2838.259277, -935.963867, 17.062138, 0.0000, 0.0000, 180.0000); gate8 = CreateObject(980, 2847.472656, -935.691528, 16.606510, 0.0000, 0.0000, 180.0000); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp("/pay", cmdtext, true) == 0) { MoveObject(gate, 60.701591, -1537.622559, 2.821289, 2.00); MoveObject(gate2, 61.398376, -1527.718872, 2.821289, 2.00); MoveObject(gate3, 1681.098633, -812.494324, 33.821289, 2.00); MoveObject(gate4, 1689.853882, -813.293091, 38.503090, 2.00); MoveObject(gate5, 2889.514648, -940.830261, 2.648392, 2.00); MoveObject(gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392, 2.00); MoveObject(gate7, 2838.259277, -935.963867, 7.062138, 2.00); MoveObject(gate8, 2847.472656, -935.691528, 6.606510, 2.00); GivePlayerMoney(playerid, -100); SetTimer("Resetgate",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden) SetTimer("Resetgate1",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden) SetTimer("Resetgate2",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden) SetTimer("Resetgate3",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden) SetTimer("Resetgate4",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden) SetTimer("Resetgate5",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden) SetTimer("Resetgate6",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden) SetTimer("Resetgate7",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden) SetTimer("Resetgate8",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden) } //return 1; } public Resetgate() { MoveObject(gate, 60.701591, -1537.622559, 6.821289, 2); //return 1; } public Resetgate2() { MoveObject(gate2, 61.398376, -1527.718872, 6.726106, 2); //return 1; } public Resetgate3() { MoveObject(gate3, 1681.098633, -812.494324, 58.530537, 2); //return 1; } public Resetgate4() { MoveObject(gate4, 1689.853882, -813.293091, 58.503090, 2); //return 1; } public Resetgate5() { MoveObject(gate5,2889.514648, -940.830261, 12.648392, 2); //return 1; } public Resetgate6() { MoveObject(gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392, 2); //return 1; } public Resetgate7() { MoveObject(gate7, 2838.259277, -935.963867, 17.062138, 2); //return 1; } public Resetgate8() { MoveObject(gate8, 1588.696289, -1637.719604, 15.652750, 2); //return 1; }
Geplaatst: 12 februari 201015 jaren comment_1587747 OMFG #include <a_samp> new gate; new gate2; new gate3; new gate4; new gate5; new gate6; new gate7; new gate8; forward Resetgates(); public OnFilterScriptInit() { //base CreateObject(9623, 59.965393, -1533.138916, 7.004272, 0.0000, 0.0000, 261.3283); CreateObject(1262, 67.104416, -1537.238159, 11.798193, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(1262, 68.225349, -1528.046143, 11.648608, 0.0000, 0.0000, 258.7500); CreateObject(9623, 1686.488403, -810.756531, 58.633427, 0.0000, 0.0000, 351.3283); CreateObject(976, 1668.155518, -810.661621, 55.528599, 0.0000, 0.0000, 348.7500); CreateObject(976, 1694.936157, -814.727417, 55.492210, 0.0000, 0.0000, 348.7500); CreateObject(1262, 1681.140381, -814.493530, 61.799816, 0.0000, 0.0000, 168.7500); CreateObject(1262, 1690.280640, -815.887573, 61.851566, 0.0000, 0.0000, 180.0000); CreateObject(9623, 2884.996338, -938.473877, 12.669286, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(9623, 2843.244141, -934.319397, 17.359818, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(8578, 2908.125000, -951.542419, 16.655424, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(974, 2863.476074, -941.339478, 12.774612, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(974, 2879.905273, -941.297241, 12.152740, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(974, 2856.471191, -937.263367, 17.265892, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(974, 2829.919678, -938.519470, 16.945572, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(1262, 2839.334229, -938.310547, 20.915329, 0.0000, 0.0000, 180.0000); CreateObject(1262, 2847.006104, -938.820007, 20.892756, 0.0000, 0.0000, 191.2500); CreateObject(1262, 2870.612305, -942.974487, 15.931124, 0.0000, 0.0000, 191.2501); CreateObject(1262, 2888.829590, -942.974487, 15.839272, 0.0000, 0.0000, 191.2500); // gates // gate = CreateObject(980, 1542.057495, -1627.603271, 15.156204, 0.0000, 0.0000, 90.0001); gate = CreateObject(980, 60.701591, -1537.622559, 6.821289, 0.0000, 0.0000, 261.3283); gate2 = CreateObject(980, 61.398376, -1527.718872, 6.726106, 0.0000, 0.0000, 263.9066); gate3 = CreateObject(980, 1681.098633, -812.494324, 58.530537, 0.0000, 0.0000, 168.7500); gate4 = CreateObject(980, 1689.853882, -813.293091, 58.503090, 0.0000, 0.0000, 168.7500); gate5 = CreateObject(980, 2889.514648, -940.830261, 12.648392, 0.0000, 0.0000, 180.0000); gate6 = CreateObject(980, 2869.452637, -940.982361, 12.648392, 0.0000, 0.0000, 0.0000); gate7 = CreateObject(980, 2838.259277, -935.963867, 17.062138, 0.0000, 0.0000, 180.0000); gate8 = CreateObject(980, 2847.472656, -935.691528, 16.606510, 0.0000, 0.0000, 180.0000); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp("/pay", cmdtext, true) == 0) { MoveObject(gate, 60.701591, -1537.622559, 2.821289, 2.00); MoveObject(gate2, 61.398376, -1527.718872, 2.821289, 2.00); MoveObject(gate3, 1681.098633, -812.494324, 33.821289, 2.00); MoveObject(gate4, 1689.853882, -813.293091, 38.503090, 2.00); MoveObject(gate5, 2889.514648, -940.830261, 2.648392, 2.00); MoveObject(gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392, 2.00); MoveObject(gate7, 2838.259277, -935.963867, 7.062138, 2.00); MoveObject(gate8, 2847.472656, -935.691528, 6.606510, 2.00); GivePlayerMoney(playerid, -100); SetTimer("Resetgate",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden) return 1; } return 0; } public Resetgate() { MoveObject(gate, 60.701591, -1537.622559, 6.821289, 2); MoveObject(gate2, 61.398376, -1527.718872, 6.726106, 2); MoveObject(gate3, 1681.098633, -812.494324, 58.530537, 2); MoveObject(gate4, 1689.853882, -813.293091, 58.503090, 2); MoveObject(gate5,2889.514648, -940.830261, 12.648392, 2); MoveObject(gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392, 2); MoveObject(gate7, 2838.259277, -935.963867, 17.062138, 2); MoveObject(gate8, 1588.696289, -1637.719604, 15.652750, 2); return 1; } Bewerkt: 12 februari 201015 jaren door Crusher!!
Hallo ik ben bezig met een toll script.
Ik heb nu een command gemaakt dat de gates opend en -100 van je geld af haald maar nu wil ik dat de gate naar 4 a 5 seconden weer dicht gaan hoe doe ik dat! Dankje wel!