Jump to content

Gates automatisch laten dichtgaan nadat geopend is

Geplaatst:
comment_1586551

Hallo ik ben bezig met een toll script.

Ik heb nu een command gemaakt dat de gates opend en -100 van je geld af haald maar nu wil ik dat de gate naar 4 a 5 seconden weer dicht gaan hoe doe ik dat! Dankje wel!

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1586562

denk niet dat het handig is

ik dacht aan een timer van 4.5 seconden maar ik weet niet hoe ik die dingen maak :puh:

if(strcmp("/pay", cmdtext, true) == 0)

{

MoveObject (Gate1, 60.701591, -1537.622559, 2.821289,2.00);

MoveObject (Gate2, 61.398376, -1527.718872, 2.821289,2.00);

MoveObject (Gate3, 1681.098633, -812.494324, 33.821289,2.00);

MoveObject (Gate4, 1689.853882, -813.293091, 38.503090,2.00);

MoveObject (Gate5, 2889.514648, -940.830261, 2.648392,2.00);

MoveObject (Gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392,2.00);

MoveObject (Gate7, 2838.259277, -935.963867, 7.062138,2.00);

MoveObject (Gate8, 2847.472656, -935.691528, 6.606510,2.00);

GivePlayerMoney(playerid, -100);

}

//return 1;

}

heel eenvoudig scripje is om te proberen met moveobjects:P

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1586570

is het niet mogelijk om in je command 4 seconden daar na weer iets nieuws laat gebeuren ik zeg maar even wat je doed /weapons die geeft jou een minigun en 4 seconden later geeft hij je een rocket launcher zeg maar een achterstand in je script maken

Geplaatst:
comment_1586576

=> SetTimer

=> SetTimerEx

=> Alle script functies

EDIT: Hier zijn ook nog een heleboel handige links:

Zoek-links:

=> Google.

=> Op SAMP wiki zoeken.

=> SAMP forum

=> GTA forum

Tutorials:

=> SAMP beginner's tutorial

=> GTA forums tutorial list

=> Sandra's account tutorial

=> Sandra's beginners tutorial

Bewerkt: door GTAguillaume

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1586598

kun jij zorgen dat if(strcmp("/pay", cmdtext, true) == 0)

{

MoveObject(gate, 60.701591, -1537.622559, 2.821289, 2.00);

MoveObject(gate2, 61.398376, -1527.718872, 2.821289, 2.00);

MoveObject(gate3, 1681.098633, -812.494324, 33.821289, 2.00);

MoveObject(gate4, 1689.853882, -813.293091, 38.503090, 2.00);

MoveObject(gate5, 2889.514648, -940.830261, 2.648392, 2.00);

MoveObject(gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392, 2.00);

MoveObject(gate7, 2838.259277, -935.963867, 7.062138, 2.00);

MoveObject(gate8, 2847.472656, -935.691528, 6.606510, 2.00);

GivePlayerMoney(playerid, -100);

}

//return 1;

}

naar 4 seconden weer dicht gaat

de standaard plekken zijn dit

MoveObject (Gate1, 60.701591, -1537.622559, 6.821289,2.00);

MoveObject (Gate2, 61.398376, -1527.718872, 6.726106,2.00);

MoveObject (Gate3, 1681.098633, -812.494324, 58.530537,2.00);

MoveObject (Gate4, 1689.853882, -813.293091, 58.503090,2.00);

MoveObject (Gate5, 2889.514648, -940.830261, 12.648392,2.00);

MoveObject (Gate6, 2869.452637, -940.982361, 12.648392,2.00);

MoveObject (Gate7, 2838.259277, -935.963867, 17.062138,2.00);

MoveObject (Gate8, 2847.472656, -935.691528, 16.606510,2.00);

Geplaatst:
comment_1586603

Woei, wat een berg links. eentje zou volgens mij genoeg moeten zijn.. :puh:

Maargoed, In >>>deze<<< post van Sandra staat duidelijk omschreven hoe je een gate automatisch laat sluiten.

Daarmee zal het je wel lukken denk ik, succes! :tu:

gr. Ymosky

Bewerkt: door Ymosky

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1587691

nu opent er maar een gate hier zie je mijn scipt

#include <a_samp>

new gate;

new gate2;

new gate3;

new gate4;

new gate5;

new gate6;

new gate7;

new gate8;

forward Resetgate();

forward Resetgate2();

forward Resetgate3();

forward Resetgate4();

forward Resetgate5();

forward Resetgate6();

forward Resetgate7();

forward Resetgate8();

public OnFilterScriptInit()

{

//base

CreateObject(9623, 59.965393, -1533.138916, 7.004272, 0.0000, 0.0000, 261.3283);

CreateObject(1262, 67.104416, -1537.238159, 11.798193, 0.0000, 0.0000, 270.0000);

CreateObject(1262, 68.225349, -1528.046143, 11.648608, 0.0000, 0.0000, 258.7500);

CreateObject(9623, 1686.488403, -810.756531, 58.633427, 0.0000, 0.0000, 351.3283);

CreateObject(976, 1668.155518, -810.661621, 55.528599, 0.0000, 0.0000, 348.7500);

CreateObject(976, 1694.936157, -814.727417, 55.492210, 0.0000, 0.0000, 348.7500);

CreateObject(1262, 1681.140381, -814.493530, 61.799816, 0.0000, 0.0000, 168.7500);

CreateObject(1262, 1690.280640, -815.887573, 61.851566, 0.0000, 0.0000, 180.0000);

CreateObject(9623, 2884.996338, -938.473877, 12.669286, 0.0000, 0.0000, 0.0000);

CreateObject(9623, 2843.244141, -934.319397, 17.359818, 0.0000, 0.0000, 0.0000);

CreateObject(8578, 2908.125000, -951.542419, 16.655424, 0.0000, 0.0000, 270.0000);

CreateObject(974, 2863.476074, -941.339478, 12.774612, 0.0000, 0.0000, 0.0000);

CreateObject(974, 2879.905273, -941.297241, 12.152740, 0.0000, 0.0000, 0.0000);

CreateObject(974, 2856.471191, -937.263367, 17.265892, 0.0000, 0.0000, 0.0000);

CreateObject(974, 2829.919678, -938.519470, 16.945572, 0.0000, 0.0000, 0.0000);

CreateObject(1262, 2839.334229, -938.310547, 20.915329, 0.0000, 0.0000, 180.0000);

CreateObject(1262, 2847.006104, -938.820007, 20.892756, 0.0000, 0.0000, 191.2500);

CreateObject(1262, 2870.612305, -942.974487, 15.931124, 0.0000, 0.0000, 191.2501);

CreateObject(1262, 2888.829590, -942.974487, 15.839272, 0.0000, 0.0000, 191.2500);

// gate = CreateObject(980, 1542.057495, -1627.603271, 15.156204, 0.0000, 0.0000, 90.0001);

gate = CreateObject(980, 60.701591, -1537.622559, 6.821289, 0.0000, 0.0000, 261.3283);

gate2 = CreateObject(980, 61.398376, -1527.718872, 6.726106, 0.0000, 0.0000, 263.9066);

gate3 = CreateObject(980, 1681.098633, -812.494324, 58.530537, 0.0000, 0.0000, 168.7500);

gate4 = CreateObject(980, 1689.853882, -813.293091, 58.503090, 0.0000, 0.0000, 168.7500);

gate5 = CreateObject(980, 2889.514648, -940.830261, 12.648392, 0.0000, 0.0000, 180.0000);

gate6 = CreateObject(980, 2869.452637, -940.982361, 12.648392, 0.0000, 0.0000, 0.0000);

gate7 = CreateObject(980, 2838.259277, -935.963867, 17.062138, 0.0000, 0.0000, 180.0000);

gate8 = CreateObject(980, 2847.472656, -935.691528, 16.606510, 0.0000, 0.0000, 180.0000);

return 1;

}

public OnFilterScriptExit()

{

return 1;

}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])

{

if(strcmp("/pay", cmdtext, true) == 0)

{

MoveObject(gate, 60.701591, -1537.622559, 2.821289, 2.00);

MoveObject(gate2, 61.398376, -1527.718872, 2.821289, 2.00);

MoveObject(gate3, 1681.098633, -812.494324, 33.821289, 2.00);

MoveObject(gate4, 1689.853882, -813.293091, 38.503090, 2.00);

MoveObject(gate5, 2889.514648, -940.830261, 2.648392, 2.00);

MoveObject(gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392, 2.00);

MoveObject(gate7, 2838.259277, -935.963867, 7.062138, 2.00);

MoveObject(gate8, 2847.472656, -935.691528, 6.606510, 2.00);

GivePlayerMoney(playerid, -100);

SetTimer("Resetgate",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden)

SetTimer("Resetgate1",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden)

SetTimer("Resetgate2",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden)

SetTimer("Resetgate3",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden)

SetTimer("Resetgate4",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden)

SetTimer("Resetgate5",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden)

SetTimer("Resetgate6",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden)

SetTimer("Resetgate7",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden)

SetTimer("Resetgate8",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden)

}

//return 1;

}

public Resetgate()

{

MoveObject(gate, 60.701591, -1537.622559, 6.821289, 2);

//return 1;

}

public Resetgate2()

{

MoveObject(gate2, 61.398376, -1527.718872, 6.726106, 2);

//return 1;

}

public Resetgate3()

{

MoveObject(gate3, 1681.098633, -812.494324, 58.530537, 2);

//return 1;

}

public Resetgate4()

{

MoveObject(gate4, 1689.853882, -813.293091, 58.503090, 2);

//return 1;

}

public Resetgate5()

{

MoveObject(gate5,2889.514648, -940.830261, 12.648392, 2);

//return 1;

}

public Resetgate6()

{

MoveObject(gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392, 2);

//return 1;

}

public Resetgate7()

{

MoveObject(gate7, 2838.259277, -935.963867, 17.062138, 2);

//return 1;

}

public Resetgate8()

{

MoveObject(gate8, 1588.696289, -1637.719604, 15.652750, 2);

//return 1;

}

Geplaatst:
comment_1587747

OMFG

#include <a_samp>
new gate;
new gate2;
new gate3;
new gate4;
new gate5;
new gate6;
new gate7;
new gate8;

forward Resetgates();

public OnFilterScriptInit()
{
//base
CreateObject(9623, 59.965393, -1533.138916, 7.004272, 0.0000, 0.0000, 261.3283);
CreateObject(1262, 67.104416, -1537.238159, 11.798193, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(1262, 68.225349, -1528.046143, 11.648608, 0.0000, 0.0000, 258.7500);
CreateObject(9623, 1686.488403, -810.756531, 58.633427, 0.0000, 0.0000, 351.3283);
CreateObject(976, 1668.155518, -810.661621, 55.528599, 0.0000, 0.0000, 348.7500);
CreateObject(976, 1694.936157, -814.727417, 55.492210, 0.0000, 0.0000, 348.7500);
CreateObject(1262, 1681.140381, -814.493530, 61.799816, 0.0000, 0.0000, 168.7500);
CreateObject(1262, 1690.280640, -815.887573, 61.851566, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
CreateObject(9623, 2884.996338, -938.473877, 12.669286, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(9623, 2843.244141, -934.319397, 17.359818, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(8578, 2908.125000, -951.542419, 16.655424, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(974, 2863.476074, -941.339478, 12.774612, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(974, 2879.905273, -941.297241, 12.152740, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(974, 2856.471191, -937.263367, 17.265892, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(974, 2829.919678, -938.519470, 16.945572, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1262, 2839.334229, -938.310547, 20.915329, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
CreateObject(1262, 2847.006104, -938.820007, 20.892756, 0.0000, 0.0000, 191.2500);
CreateObject(1262, 2870.612305, -942.974487, 15.931124, 0.0000, 0.0000, 191.2501);
CreateObject(1262, 2888.829590, -942.974487, 15.839272, 0.0000, 0.0000, 191.2500);

// gates
//	gate = CreateObject(980, 1542.057495, -1627.603271, 15.156204, 0.0000, 0.0000, 90.0001);
gate = CreateObject(980, 60.701591, -1537.622559, 6.821289, 0.0000, 0.0000, 261.3283);
gate2 = CreateObject(980, 61.398376, -1527.718872, 6.726106, 0.0000, 0.0000, 263.9066);
gate3 = CreateObject(980, 1681.098633, -812.494324, 58.530537, 0.0000, 0.0000, 168.7500);
gate4 = CreateObject(980, 1689.853882, -813.293091, 58.503090, 0.0000, 0.0000, 168.7500);
gate5 = CreateObject(980, 2889.514648, -940.830261, 12.648392, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
gate6 = CreateObject(980, 2869.452637, -940.982361, 12.648392, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
gate7 = CreateObject(980, 2838.259277, -935.963867, 17.062138, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
gate8 = CreateObject(980, 2847.472656, -935.691528, 16.606510, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
return 1;
}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp("/pay", cmdtext, true) == 0)
{
	MoveObject(gate, 60.701591, -1537.622559, 2.821289, 2.00);
	MoveObject(gate2, 61.398376, -1527.718872, 2.821289, 2.00);
	MoveObject(gate3, 1681.098633, -812.494324, 33.821289, 2.00);
	MoveObject(gate4, 1689.853882, -813.293091, 38.503090, 2.00);
	MoveObject(gate5, 2889.514648, -940.830261, 2.648392, 2.00);
	MoveObject(gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392, 2.00);
	MoveObject(gate7, 2838.259277, -935.963867, 7.062138, 2.00);
	MoveObject(gate8, 2847.472656, -935.691528, 6.606510, 2.00);
	GivePlayerMoney(playerid, -100);
	SetTimer("Resetgate",15000,0); //verander zelf de tijd.  (nu sluit die na 15 seconden)
	return 1;
}

return 0;
}

public Resetgate()
{
MoveObject(gate, 60.701591, -1537.622559, 6.821289, 2);
MoveObject(gate2, 61.398376, -1527.718872, 6.726106, 2);
MoveObject(gate3, 1681.098633, -812.494324, 58.530537, 2);
MoveObject(gate4, 1689.853882, -813.293091, 58.503090, 2);
MoveObject(gate5,2889.514648, -940.830261, 12.648392, 2);
MoveObject(gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392, 2);
MoveObject(gate7, 2838.259277, -935.963867, 17.062138, 2);
MoveObject(gate8, 1588.696289, -1637.719604, 15.652750, 2);
	return 1;
}

Bewerkt: door Crusher!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.