Jump to content
Geplaatst:
comment_1587789

hi zoals de titel luidt: al een getunde auto voor dat je hem tuned.

daar bedoel ik mee als je een auto pakt dat hij al een spoiler of twist wielen heeft :)

kan dat? dus niet dat ik een sultan heb die ik eerst nog moet /tune.

Bedankt _O_

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1587884

Bovenaan:

new sultan;

OnGameModeInit:

sultan = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); // sultan

Coords veranderen natuurlijk

OnPlayerEnterVehicle:

if (vehicleid == sultan)
{
       AddVehicleComponent(sultan, 1010); //nitro
}

Nitro kan je natuurlijk veranderen naar een ander component>hier< zijn ze te vinden

je kan ook gewoon meer als 1 doen natuurlijk.

~Shotyoudie

Bewerkt: door shotyoudie

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1587890

wow bedankt!

maar kan je ook iets doen dat ze allemaal die wielen hebben? dus niet telkens new blablabla; en dan bij enter vehicle

Bewerkt: door Rockline

Geplaatst:
comment_1587955

new Sultan;

public OnGameModeInit(){
   Sultan = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0);
   TuneCar(Sultan);
   return 1;
}

stock TuneCar(vehid){
   AddVehicleComponent(vehid, 1010); //Voor nitro dus
   AddVehicleComponent(vehid, 1084); //"Trance" velgen
   //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID
}

Ook een mogelijkheid. Zo is je auto al getuned voordat je erin stapt.

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1588071

new Sultan;

public OnGameModeInit(){
   Sultan = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0);
   TuneCar(Sultan);
   return 1;
}

stock TuneCar(vehid){
   AddVehicleComponent(vehid, 1010); //Voor nitro dus
   AddVehicleComponent(vehid, 1084); //"Trance" velgen
   //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID
}

Ook een mogelijkheid. Zo is je auto al getuned voordat je erin stapt.

kan je ook bij ze allemaal sultan schrijven?

dus kan dat als je overal sultan schrijft dat hij alle autos ook die banden geeft?

Geplaatst:
comment_1588079

Nee enkel als je het bijvoorbeeld zo doet:

#define MAX_SULTANS 2 // verhoog het als er een sultan bijkomt. - nu zijn er 2 sultans
new Sultan[MAX_SULTANS];

public OnGameModeInit(){
{
Sultan[0] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); // Begin altijd bij 0
Sultan[1] = AddStaticVehicle(560,10,0,0,0,0,0); // Tweede voorbeeld sultan
for(new s = 0; s< MAX_SULTANS; s++)
{
TuneCar(Sultan[s]);
}
return 1;
}

stock TuneCar(vehid){
AddVehicleComponent(vehid, 1010); //Voor nitro dus
AddVehicleComponent(vehid, 1084); //"Trance" velgen
//Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID
}

EDIT: even die for van MAX_HOUSES weggehaald behoorde tot mijn huis systeem en kopieerde even de for daaruit.

Bewerkt: door megadreams

Geplaatst:
comment_1588082

#define MAX_SULTANS 10 //10 veranderen naar het aantal dat jij hebt
new Sultan[MAX_SULTANS];

public OnGameModeInit(){
   Sultan[0] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0);
   Sultan[1] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0);
   Sultan[2] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0);
   ...
   Sultan[9] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0);

   for(new s=0; s<MAX_SULTANS; s++)
   {
       TuneCar(Sultan[s]);
   }
   return 1;
}

stock TuneCar(vehid){
   AddVehicleComponent(vehid, 1010); //Voor nitro dus
   AddVehicleComponent(vehid, 1084); //"Trance" velgen
   //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID
}

Dat is dus dat je een array met een aangegeven grootte maakt. Moet werken. Wat je ook kan proberen is het volgende, maar ik ben er niet zeker van of het werkt. Voordeel van het volgende is, is dat je niet hoeft te tellen hoeveel Sultans je hebt.

new Sultan[]; //Deze regel is dus anders

public OnGameModeInit(){
   Sultan[0] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0);
   Sultan[1] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0);
   Sultan[2] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0);
   ...
   Sultan[9] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0);

   for(new s=0; s<sizeof(Sultan); s++) //Deze regel is dus anders
   {
       TuneCar(Sultan[s]);
   }
   return 1;
}

stock TuneCar(vehid){
   AddVehicleComponent(vehid, 1010); //Voor nitro dus
   AddVehicleComponent(vehid, 1084); //"Trance" velgen
   //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID
}

EDIT @ Hierboven: Plofhoofd die je bent! :puh: Je was net wat eerder, maar we hebben precies hetzelfde :schater:

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1588102

#define MAX_SULTANS 10 //10 veranderen naar het aantal dat jij hebt
new Sultan[MAX_SULTANS];

public OnGameModeInit(){
   Sultan[0] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0);
   Sultan[1] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0);
   Sultan[2] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0);
   ...
   Sultan[9] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0);

   for(new s=0; s<MAX_SULTANS; s++)
   {
       TuneCar(Sultan[s]);
   }
   return 1;
}

stock TuneCar(vehid){
   AddVehicleComponent(vehid, 1010); //Voor nitro dus
   AddVehicleComponent(vehid, 1084); //"Trance" velgen
   //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID
}

Dat is dus dat je een array met een aangegeven grootte maakt. Moet werken. Wat je ook kan proberen is het volgende, maar ik ben er niet zeker van of het werkt. Voordeel van het volgende is, is dat je niet hoeft te tellen hoeveel Sultans je hebt.

new Sultan[]; //Deze regel is dus anders

public OnGameModeInit(){
   Sultan[0] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0);
   Sultan[1] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0);
   Sultan[2] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0);
   ...
   Sultan[9] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0);

   for(new s=0; s<sizeof(Sultan); s++) //Deze regel is dus anders
   {
       TuneCar(Sultan[s]);
   }
   return 1;
}

stock TuneCar(vehid){
   AddVehicleComponent(vehid, 1010); //Voor nitro dus
   AddVehicleComponent(vehid, 1084); //"Trance" velgen
   //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID
}

EDIT @ Hierboven: Plofhoofd die je bent! :puh:

OMG!!!!

mijn god,

dat is teneerste veel te veel werk ;)

ik heb nu al 456 vehicles

Geplaatst:
comment_1588163

Er is een snellere manier van wijzigen:

Je drukt op Edit en dan Replace je voert in het eerste vakje dit in:

AddStaticVehicle(560

en in het tweede:

Sultan[0] = AddStaticVehicle(560

je zal alleen bij elke nog het getal moeten verhogen.

of je gebruikt deze code:

#define MAX_SULTANS 2 // verhoog het als er een sultan bijkomt. - nu zijn er 2 sultans

public OnGameModeInit(){
{
   	AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); // Begin altijd bij 0
   	AddStaticVehicle(560,10,0,0,0,0,0); // Tweede voorbeeld sultan
   	TuneSultan();
return 1;
}

stock TuneSultan(){
       for(new s = 0; s< MAX_SULTANS; s++)
   	{
   	if(GetVehicleModel(s) == 560){
   	AddVehicleComponent(s, 1010); //Voor nitro dus
   	AddVehicleComponent(s, 1084); //"Trance" velgen
   	}
       }
   	//Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID
}

Bewerkt: door megadreams

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1588403

Er is een snellere manier van wijzigen:

Je drukt op Edit en dan Replace je voert in het eerste vakje dit in:

AddStaticVehicle(560

en in het tweede:

Sultan[0] = AddStaticVehicle(560

je zal alleen bij elke nog het getal moeten verhogen.

of je gebruikt deze code:

#define MAX_SULTANS 2 // verhoog het als er een sultan bijkomt. - nu zijn er 2 sultans

public OnGameModeInit(){
{
   	AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); // Begin altijd bij 0
   	AddStaticVehicle(560,10,0,0,0,0,0); // Tweede voorbeeld sultan
   	TuneSultan();
return 1;
}

stock TuneSultan(){
       for(new s = 0; s< MAX_SULTANS; s++)
   	{
   	if(GetVehicleModel(s) == 560){
   	AddVehicleComponent(s, 1010); //Voor nitro dus
   	AddVehicleComponent(s, 1084); //"Trance" velgen
   	}
       }
   	//Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID
}

ok dan doe ik dat

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.