Geplaatst: 12 februari 201015 jaren comment_1587789 hi zoals de titel luidt: al een getunde auto voor dat je hem tuned. daar bedoel ik mee als je een auto pakt dat hij al een spoiler of twist wielen heeft kan dat? dus niet dat ik een sultan heb die ik eerst nog moet /tune. Bedankt
Geplaatst: 12 februari 201015 jaren comment_1587792 Misschien ergens een foute code bij OnVehicleSpawn of OnVehicleStreamIn?
Geplaatst: 12 februari 201015 jaren comment_1587884 Bovenaan: new sultan; OnGameModeInit: sultan = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); // sultan Coords veranderen natuurlijk OnPlayerEnterVehicle: if (vehicleid == sultan) { AddVehicleComponent(sultan, 1010); //nitro } Nitro kan je natuurlijk veranderen naar een ander component>hier< zijn ze te vinden je kan ook gewoon meer als 1 doen natuurlijk. ~Shotyoudie Bewerkt: 12 februari 201015 jaren door shotyoudie
Geplaatst: 12 februari 201015 jaren Auteur comment_1587890 wow bedankt! maar kan je ook iets doen dat ze allemaal die wielen hebben? dus niet telkens new blablabla; en dan bij enter vehicle Bewerkt: 12 februari 201015 jaren door Rockline
Geplaatst: 12 februari 201015 jaren comment_1587927 Bij OnPlayerEnterVehicle: if(GetVehicleModel(vehicleid) == 560) // 560 is het ID van een sultan { AddVehicleComponent(sultan, 1010); //nitro }
Geplaatst: 12 februari 201015 jaren Auteur comment_1587948 Bij OnPlayerEnterVehicle: if(GetVehicleModel(vehicleid) == 560) // 560 is het ID van een sultan { AddVehicleComponent(sultan, 1010); //nitro } maar als ik 560 schrijf gaat hij bij alle sutans dat doen?
Geplaatst: 12 februari 201015 jaren comment_1587955 new Sultan; public OnGameModeInit(){ Sultan = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); TuneCar(Sultan); return 1; } stock TuneCar(vehid){ AddVehicleComponent(vehid, 1010); //Voor nitro dus AddVehicleComponent(vehid, 1084); //"Trance" velgen //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID } Ook een mogelijkheid. Zo is je auto al getuned voordat je erin stapt. Bewerkt: 12 februari 201015 jaren door Remi-X
Geplaatst: 12 februari 201015 jaren Auteur comment_1588071 new Sultan; public OnGameModeInit(){ Sultan = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); TuneCar(Sultan); return 1; } stock TuneCar(vehid){ AddVehicleComponent(vehid, 1010); //Voor nitro dus AddVehicleComponent(vehid, 1084); //"Trance" velgen //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID } Ook een mogelijkheid. Zo is je auto al getuned voordat je erin stapt. kan je ook bij ze allemaal sultan schrijven? dus kan dat als je overal sultan schrijft dat hij alle autos ook die banden geeft?
Geplaatst: 12 februari 201015 jaren comment_1588079 Nee enkel als je het bijvoorbeeld zo doet: #define MAX_SULTANS 2 // verhoog het als er een sultan bijkomt. - nu zijn er 2 sultans new Sultan[MAX_SULTANS]; public OnGameModeInit(){ { Sultan[0] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); // Begin altijd bij 0 Sultan[1] = AddStaticVehicle(560,10,0,0,0,0,0); // Tweede voorbeeld sultan for(new s = 0; s< MAX_SULTANS; s++) { TuneCar(Sultan[s]); } return 1; } stock TuneCar(vehid){ AddVehicleComponent(vehid, 1010); //Voor nitro dus AddVehicleComponent(vehid, 1084); //"Trance" velgen //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID } EDIT: even die for van MAX_HOUSES weggehaald behoorde tot mijn huis systeem en kopieerde even de for daaruit. Bewerkt: 12 februari 201015 jaren door megadreams
Geplaatst: 12 februari 201015 jaren comment_1588082 #define MAX_SULTANS 10 //10 veranderen naar het aantal dat jij hebt new Sultan[MAX_SULTANS]; public OnGameModeInit(){ Sultan[0] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); Sultan[1] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); Sultan[2] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); ... Sultan[9] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); for(new s=0; s<MAX_SULTANS; s++) { TuneCar(Sultan[s]); } return 1; } stock TuneCar(vehid){ AddVehicleComponent(vehid, 1010); //Voor nitro dus AddVehicleComponent(vehid, 1084); //"Trance" velgen //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID } Dat is dus dat je een array met een aangegeven grootte maakt. Moet werken. Wat je ook kan proberen is het volgende, maar ik ben er niet zeker van of het werkt. Voordeel van het volgende is, is dat je niet hoeft te tellen hoeveel Sultans je hebt. new Sultan[]; //Deze regel is dus anders public OnGameModeInit(){ Sultan[0] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); Sultan[1] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); Sultan[2] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); ... Sultan[9] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); for(new s=0; s<sizeof(Sultan); s++) //Deze regel is dus anders { TuneCar(Sultan[s]); } return 1; } stock TuneCar(vehid){ AddVehicleComponent(vehid, 1010); //Voor nitro dus AddVehicleComponent(vehid, 1084); //"Trance" velgen //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID } EDIT @ Hierboven: Plofhoofd die je bent! Je was net wat eerder, maar we hebben precies hetzelfde Bewerkt: 12 februari 201015 jaren door Remi-X
Geplaatst: 12 februari 201015 jaren Auteur comment_1588102 #define MAX_SULTANS 10 //10 veranderen naar het aantal dat jij hebt new Sultan[MAX_SULTANS]; public OnGameModeInit(){ Sultan[0] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); Sultan[1] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); Sultan[2] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); ... Sultan[9] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); for(new s=0; s<MAX_SULTANS; s++) { TuneCar(Sultan[s]); } return 1; } stock TuneCar(vehid){ AddVehicleComponent(vehid, 1010); //Voor nitro dus AddVehicleComponent(vehid, 1084); //"Trance" velgen //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID } Dat is dus dat je een array met een aangegeven grootte maakt. Moet werken. Wat je ook kan proberen is het volgende, maar ik ben er niet zeker van of het werkt. Voordeel van het volgende is, is dat je niet hoeft te tellen hoeveel Sultans je hebt. new Sultan[]; //Deze regel is dus anders public OnGameModeInit(){ Sultan[0] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); Sultan[1] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); Sultan[2] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); ... Sultan[9] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); for(new s=0; s<sizeof(Sultan); s++) //Deze regel is dus anders { TuneCar(Sultan[s]); } return 1; } stock TuneCar(vehid){ AddVehicleComponent(vehid, 1010); //Voor nitro dus AddVehicleComponent(vehid, 1084); //"Trance" velgen //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID } EDIT @ Hierboven: Plofhoofd die je bent! OMG!!!! mijn god, dat is teneerste veel te veel werk ik heb nu al 456 vehicles
Geplaatst: 12 februari 201015 jaren comment_1588163 Er is een snellere manier van wijzigen: Je drukt op Edit en dan Replace je voert in het eerste vakje dit in: AddStaticVehicle(560 en in het tweede: Sultan[0] = AddStaticVehicle(560 je zal alleen bij elke nog het getal moeten verhogen. of je gebruikt deze code: #define MAX_SULTANS 2 // verhoog het als er een sultan bijkomt. - nu zijn er 2 sultans public OnGameModeInit(){ { AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); // Begin altijd bij 0 AddStaticVehicle(560,10,0,0,0,0,0); // Tweede voorbeeld sultan TuneSultan(); return 1; } stock TuneSultan(){ for(new s = 0; s< MAX_SULTANS; s++) { if(GetVehicleModel(s) == 560){ AddVehicleComponent(s, 1010); //Voor nitro dus AddVehicleComponent(s, 1084); //"Trance" velgen } } //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID } Bewerkt: 12 februari 201015 jaren door megadreams
Geplaatst: 13 februari 201015 jaren Auteur comment_1588403 Er is een snellere manier van wijzigen: Je drukt op Edit en dan Replace je voert in het eerste vakje dit in: AddStaticVehicle(560 en in het tweede: Sultan[0] = AddStaticVehicle(560 je zal alleen bij elke nog het getal moeten verhogen. of je gebruikt deze code: #define MAX_SULTANS 2 // verhoog het als er een sultan bijkomt. - nu zijn er 2 sultans public OnGameModeInit(){ { AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); // Begin altijd bij 0 AddStaticVehicle(560,10,0,0,0,0,0); // Tweede voorbeeld sultan TuneSultan(); return 1; } stock TuneSultan(){ for(new s = 0; s< MAX_SULTANS; s++) { if(GetVehicleModel(s) == 560){ AddVehicleComponent(s, 1010); //Voor nitro dus AddVehicleComponent(s, 1084); //"Trance" velgen } } //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID } ok dan doe ik dat
Geplaatst: 21 februari 201015 jaren Auteur comment_1593945 ok Bewerkt: 21 februari 201015 jaren door Rockline
hi zoals de titel luidt: al een getunde auto voor dat je hem tuned.
daar bedoel ik mee als je een auto pakt dat hij al een spoiler of twist wielen heeft
kan dat? dus niet dat ik een sultan heb die ik eerst nog moet /tune.
Bedankt