Ik heb een probleempje als ik SendClientMessageToAll gebruik. Mijn server crasht dan. Hier is de code:
if (strcmp("/race", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid,-2888.3672,466.4341,4.9141,267.8141);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,"%s is at a race! Type '/race'!");
GameTextForPlayer(playerid,"Race",3000,1);
}
Het is gewoon een heel simpel scriptje. Er staat niets over de crash in crashinfo.txt of server_log.txt
ÈDIT: Het probleem ligt dus aan %s in het scriptje. Weet iemand een manier om de naam van de geteleporteerde speler te laten weergeven?
Hey,
Ik heb een probleempje als ik SendClientMessageToAll gebruik. Mijn server crasht dan. Hier is de code:
Het is gewoon een heel simpel scriptje. Er staat niets over de crash in crashinfo.txt of server_log.txt
ÈDIT: Het probleem ligt dus aan %s in het scriptje. Weet iemand een manier om de naam van de geteleporteerde speler te laten weergeven?
Ik hoop dat iemand me kan helpen
Groeten, Jochem
Bewerkt: door Jochemd