Jump to content
Geplaatst:
comment_1593370

Hoi,

Ik wil graag vleugeldeuren(die van de infernus) op mijn vincent zetten.

Hoe kan ik die voor elkaar krijgen? is het überhaupt wel mogelijk?

Later, Luz

Bewerkt: door Luzhin2.4

  • Reacties 76
  • Bezichtigingen 10.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1595815

Dank je,

Ik heb niks aan de bumpers veranderd. Die Galant is zowiezo al een vette auto. De spoiler is nu wel goed, de textures zijn weggehaald.

Ik heb geprobeerd om de koplampen van de orginele vincent.wft er in te krijgen maar dat lukt niet:( zmodeler geeft ze wel weer en in-game zie je ze niet.

Hoe kun je objecten attachen ik probeerde het net maar kreeg deze foutmelding:

Pick mesh node to be attached. file:Attach.cpp line:367

Gebruik ik de verkeerde optie? (Modify > attach, alle opties geprobeerd maar geen 1 werk)

Of doe ik het gewoon helemaal verkeerd? in 3dsmax kun je als je wilt attachen gewoon het ene naar het andere object slepen(met de attach optie aangevinkt)

Zmodeler geeft nog steeds aan dat hij de textures comprimeerd(bij het exporteren), en als je in-game goed kijk zie je dat de kwaliteit minder is. Of verbeeld ik het me nu?

Bewerkt: door Luzhin2.4

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1596205

Dank je, als ik wist hoe het moest zou ik geblindeerde ramen erop doen en de zijkanten 1 kleur laten hebben en de bovenkant ook een kleur zou als de huntley dat heeft in gta IV.

Nu heb ik wel smoke lichten, als enige veranderde texture.

Edit:

Lol ik heb net de missie's She's a keeper en Diamonds are a girl's best friend, waar je in de Vincent van Packie moet rijden. In de cutscenes hebben de deuren aangepaste pivots maar de originele dummy's. waar door de deuren helemaal verkeerd draaien.

Bewerkt: door Luzhin2.4

Geplaatst:
comment_1596231

Dank je, als ik wist hoe het moest zou ik geblindeerde ramen erop doen en de zijkanten 1 kleur laten hebben en de bovenkant ook een kleur zou als de huntley dat heeft in gta IV.

Nu heb ik wel smoke lichten, als enige veranderde texture.

Misschien kun je ook een drift uitvoering maken: dus lager, speciale add-ons etc.

Als je een handling nodig hebt, ik heb er nog een paar liggen!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1596238

Ik denk niet dat ik de bumpers ga veranderen. Het schademodel ingame werkt dan niet goed meer. Ik heb nu de hanling al aangepast, de auto rij nu ongeveer 175 km/h max en is nog goed bestuurbaar

Ik heb ook vehicle.ide aangepast hij heeft nu het geluid van de Sultan RS.

Geplaatst:
comment_1596239

Ik denk niet dat ik de bumpers ga veranderen. Het schademodel ingame werkt dan niet goed meer. Ik heb nu de hanling al aangepast, de auto rij nu ongeveer 175 km/h max en is nog goed bestuurbaar

Ik heb ook vehicle.ide aangepast hij heeft nu het geluid van de Sultan RS.

Cool! Maar dit is dus de definitieve versie ervan? Er komt geen andere versie ervan?

Als dat zo is, waarneer komt hij dan om te downloaden?

@edit: Kun je ook een filmpje maken als hij af is waarbij je laat zien hoe alles open gaat en dicht gaat?

Dan kunnen we zien hoe mooi je het hebt gemaakt :puh:

Bewerkt: door Twister24

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1596243

Er komen alleen nog subwoofers in de kofferruimte, die uit de Cavalcade. Alleen heb ik geen idee hoe ik die er aan moet attachen in zmodeler.

Als dat gelukt is zal ik hem hier posten als download. En misschien maak ik nog een filmpje voor youtroep:P

Bewerkt: door Luzhin2.4

Geplaatst:
comment_1596553

Attachen doe je gewoon door te klikken op het object dat je wil attachen, en daarna op het object waar je het áán wil attachen. Dus niet slepen, maar een keer klikken en dan op het andere object nog een keer :puh: Zou ik nog wel even doen voor de download :puh: Is wel zo netjes denk ik :puh:

Ik moet zeggen dat ik je mod erg goed gemaakt vind! Je plaatjes zijn goed gemaakt, veel aandacht aan besteed, je doet het snel en het resultaat mag er wezen!

Goed werk :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1596584

Dankje, maar zonder jou was het niet gelukt.

Zou ik nog wel even doen voor de download :puh: Is wel zo netjes denk ik :puh:

Haha dat heb ik ook gedaan:P ik heb hem aan de bodyshell geattached. Als me dat niet gelukt was had ik hem nog niet geuploaded.

Het mooie is dat het schademodel helemaal goed werkt!

Fuck, ik bedenk me net dat ik de verkeerd handling in de readme heb zitten, nu gaat je motor namelijk nooit kapot. Hoeveel schade je ook heb. lol

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.