Jump to content

Maibatsu Vincent


Luzhin2.4

Recommended Posts

MAIBATSU VINCENT TUNING

Vincent with lambo-doors by Luzhin2.4

Info

Deze mod geeft de Vincent in GTA IV:

-Voor vleugeldeuren,

-Achter suicide-deuren,

-Moterkap gaat naar links open,

-Kofferklep gaat naar links open,

-2 extra spoilers(van de Sultan en de Sentinel),

-Sultan Velgen,

-Subwoofers in de kofferruimte,

-Smoke lichten,

De auto heeft een goed werkend schademodel.

Als je het geluid van de Sultan RS wilt, vervang dan deze regel met de regel van de Vincent in vehicle.ide(Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\common\data):

vincent, vincent, car, VINCENT, SULTANRS, VEH@LOW, NULL, 100, 999, 0.2466, 0.2466, 0.3, 2, 1.0 ,1, -

Als je een snellere vincent wilt, vervang dan deze regel met de regel van de Vincent in handling.dat(Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\common\data):

VINCENT 1450.0 6.5 85 0.0 0.0 -0.21 0.2 6 0.24 1.0 190.0 0.34 0.66 0.7 35.0 1.50 1.25 12.5 0.12 0.48 2.4 1.6 1.8 0.10 -0.15 0.0 0.5 1.0 1.0 0.6 1.5 0.0 60000 40440010 1 1

Screens

post-112578-1267111469,55.png

post-112578-1267111484,28.png

post-112578-1267111506,12.png

DOWNLOADvan gtaforum.nl

DOWNLOADvan gtagarge.com

Vragen, suggesties voor v2.0 of ander commentaar is welkom!

HAVE FUN!!!

Special thanks go to Mythbuster, .Senne and Wesley123

Als je benieuwd ben hoe de 'ontwikkeling' verloopt(er komt een versie 2.0), kijk dan naar dit topic.

Klik hier voor v2.0

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

Best wel geestige wagen :7 Hij is mooi ja. Maar waarom wou je dat die koffer en motorkap naar links opengingen? Dat vind ik een beetje raar.

Omdat het kan :puh: nee ik vond het wel mooi staan.

Doet me eht denken aan NFS UNderground 2, daar kon je ook echt alles aanpassen.

Ja klopt dat was een vet spel(met Vista werkt hij helaas niet meer), maar daar had je geen Mitsubishi Galant:P

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er wel gaaf uit, van die vleugeldeuren. Ookal heeft het weinig met deze modificatie te maken, vind ik je promotie afbeelding ook goed gemaakt. De subwoofers in de achterbak zijn ook wel cool, misschien zou je de texture in de kofferbak nog kunnen aanpassen naar eentje van stof. Paar van die spoilers erop zijn inderdaad ook wel mooi. Wat variaties in de motorkap zou ook wel mooi zijn met bijvoorbeeld een luchthapper of iets dergelijks. Ga zo door :bier:.

Link to comment
Delen op andere websites

Best wel geestige wagen :7 Hij is mooi ja. Maar waarom wou je dat die koffer en motorkap naar links opengingen? Dat vind ik een beetje raar.

Omdat het kan :puh: nee ik vond het wel mooi staan.

Ik persoonlijk had (als je toch zo graag met die 2 dingen bezig bent) de motorkap andersom te openen, dus niet met de scharnieren bij de ruit, maar bij de neus. Dan had ik persoonlijk de wagen nóg beter gevonden. Maar ik vind het zeker niet "oncool" hoe je 't nu hebt!

Link to comment
Delen op andere websites

Best wel geestige wagen :7 Hij is mooi ja. Maar waarom wou je dat die koffer en motorkap naar links opengingen? Dat vind ik een beetje raar.

Omdat het kan :puh: nee ik vond het wel mooi staan.

Doet me eht denken aan NFS UNderground 2, daar kon je ook echt alles aanpassen.

Ja klopt dat was een vet spel(met Vista werkt hij helaas niet meer), maar daar had je geen Mitsubishi Galant:P

>>> Door Beagle: Graag niet dubbelposten; gebruik de bewerken knop. Ik heb je vorige dubbelpost ook samengevoegd ;).<<<

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...