Hallo mensen, ik ben net even bezig geweest om de Rancher van GTA IV te fixen qua collision, want die zuigt balls(Als je een stoeprandje head-on raakt dan knal je er tegenaan, terwijl hij ver genoeg van de grond ligt).
Het enige wat ik heb aangepast is de collision.
Wist niet precies welk deel nou gebugged was, dus vandaar dat ik alles wat het kon zijn, dus al het volgende, ietsjes heb aangepast:
Ik heb de col van de bumpers iets schuin naar achteren gezet (achterbumper naar voren ) en de body collision van voor en achter iets omhoog. Verder heb ik bij de voor-as de linker onderhoek iets omhoog en naar achteren geschoven, zodat hij zichzelf over een randje heen zou duwen zeg maar. Verder is in de originele col een deel van de col van de achterkant gekopieerd en gemirrored naar onder de auto aan de voorkant. De pivots staan echter normaal, dus dat zou het ook kunnen zijn. Die heb ik dus terug gezet zoals hij hoort. Echter, het deel dat er wel staat, dus op de plek waar dat verkeerde stukje staat, is geflipped. De polygons liggen de verkeerde kant op.
(Zou het kunnen dat dat gedaan is zodat de camera daar niet achter blijft steken, bijvoorbeeld..)
Alleen nu ik hem ingame heb getest.. is er het een en ander verkeerd geloof ik. De col werkt prima. Maar: het camera standpunt staat heel dicht bij de wagen. bij het verste normale standpunt, staat hij zoals de middel-verste normaal staat.
Ook is de vering een stuk soepeler geworden heb ik het idee.. Alsof ik alleen met vering zonder schokdempers rijdt: hij schommelt de hele tijd. Had het idee dat hij eerst stugger was. De handling is niet aangepast.
Iemand een oplossing voor een van de problemen, of voor allebei!
EDIT: Misschien is het beter dit topic te verplaatsen naar IV Overige hulp??
Hallo mensen, ik ben net even bezig geweest om de Rancher van GTA IV te fixen qua collision, want die zuigt balls(Als je een stoeprandje head-on raakt dan knal je er tegenaan, terwijl hij ver genoeg van de grond ligt).
Het enige wat ik heb aangepast is de collision.
Wist niet precies welk deel nou gebugged was, dus vandaar dat ik alles wat het kon zijn, dus al het volgende, ietsjes heb aangepast:
Ik heb de col van de bumpers iets schuin naar achteren gezet (achterbumper naar voren
) en de body collision van voor en achter iets omhoog. Verder heb ik bij de voor-as de linker onderhoek iets omhoog en naar achteren geschoven, zodat hij zichzelf over een randje heen zou duwen zeg maar. Verder is in de originele col een deel van de col van de achterkant gekopieerd en gemirrored naar onder de auto aan de voorkant. De pivots staan echter normaal, dus dat zou het ook kunnen zijn. Die heb ik dus terug gezet zoals hij hoort. Echter, het deel dat er wel staat, dus op de plek waar dat verkeerde stukje staat, is geflipped. De polygons liggen de verkeerde kant op.
(Zou het kunnen dat dat gedaan is zodat de camera daar niet achter blijft steken, bijvoorbeeld..)
Alleen nu ik hem ingame heb getest.. is er het een en ander verkeerd geloof ik. De col werkt prima. Maar: het camera standpunt staat heel dicht bij de wagen. bij het verste normale standpunt, staat hij zoals de middel-verste normaal staat.
Ook is de vering een stuk soepeler geworden heb ik het idee.. Alsof ik alleen met vering zonder schokdempers rijdt: hij schommelt de hele tijd. Had het idee dat hij eerst stugger was. De handling is niet aangepast.
Iemand een oplossing voor een van de problemen, of voor allebei!
EDIT: Misschien is het beter dit topic te verplaatsen naar IV Overige hulp??
>>> Door Beagle: Ja hoor.. <3<<<