Geplaatst: 10 april 201015 jaren comment_1626388 Halloo! Ik wilde dit topic eventjes starten om mee te delen dat IV:MP ( Een verwante versie van SA:MP ) is uitgekomen. Zoek maar eventjes op google naar IV MP en je vind hem zo ( Weet niet of ik een directe link mag geven ) Veel mensen zijn alweer begonnen met scripten voor IV, net zoals ik Voor meer informatie moet je de site maar eventje doornemen! Cya
Geplaatst: 10 april 201015 jaren comment_1626461 Ik had het al gezien. Maar IV:MP is niet van de makers van de SA-MP en gebruikt Squirrel als scripttaal i.p.v. Pawn.
Geplaatst: 11 april 201015 jaren Auteur comment_1626559 Yup weet ik Mjaa, aan alles raak je gewend... Eens eventjes een map editor zoeken voor een stunt server >: )
Geplaatst: 6 mei 201015 jaren comment_1645770 Werkt niet bij mij, ik klik op Connect En dan start GTA IV niet op
Geplaatst: 8 mei 201015 jaren comment_1647161 Werkt niet bij mij, ik klik op Connect En dan start GTA IV niet op Waarschijnlijk heb je dan de 6e patch van GTA IV ook gedownload (waarbij o.a. de R* Social Club word weggehaald en het opstartscherm veranderd.) IV:MP werkt op dit moment alleen met versie 1.0.0.4 (patch 5) De enige manier om (voor zover ik weet) het op te lossen is GTA IV opnieuw installeren. Maar dan kun je niet meer online op GFWL
Geplaatst: 8 mei 201015 jaren comment_1647238 Je kunt ook gewoon patch 5 weer installeren, dan doet hij het ook weer (ik spreek uit ervaring )
Geplaatst: 14 mei 201015 jaren comment_1651893 Werkt dit ook voor mensen die een lagere/langzamere computer hebben? Ik zeg daarmee niet dat ik een langzame/lagere computer heb maar ik vroeg het me af.
Geplaatst: 14 mei 201015 jaren comment_1652044 Als je GTA 4 normaal kunt spelen kun je IV:MP ook spelen.
Geplaatst: 27 mei 201015 jaren comment_1660913 Bij welke patch werkt de online functie van GFWL en die van IV:MP?
Geplaatst: 31 mei 201014 jaren comment_1664014 Waarom is dit er eigenlijk? Je hebt toch ook een gewone MP
Geplaatst: 31 mei 201014 jaren comment_1664229 Dit vind ik toch redelijk positief, nu kun je gaan mappen en scripten voor je eigen server.
Geplaatst: 3 juni 201014 jaren comment_1666328 Bij welke patch werkt de online functie van GFWL en die van IV:MP? Helaas geen enkele op dit moment. Maar volgens het IV:MP team werkt de volgende versie van IV:MP wel met de nieuwste GTA IV versie (1.0.7.0). Staat sinds vandaag op hun website. Dus dan kunnen we eindelijk fatsoenlijk spelen Hopelijk wachten ze niet al te lang met releasen, zometeen brengt R* weer een nieuwe patch uit en begint hetzelfde gezeur weer XD
Geplaatst: 3 juni 201014 jaren comment_1666357 Bij welke patch werkt de online functie van GFWL en die van IV:MP? Helaas geen enkele op dit moment. Maar volgens het IV:MP team werkt de volgende versie van IV:MP wel met de nieuwste GTA IV versie (1.0.7.0). Staat sinds vandaag op hun website. Dus dan kunnen we eindelijk fatsoenlijk spelen Hopelijk wachten ze niet al te lang met releasen, zometeen brengt R* weer een nieuwe patch uit en begint hetzelfde gezeur weer XD Fatsoenlijk spelen ... als ik hun vids bekijk dan zie ik wel veel schokkende lagg van andere spelers, wat bij de standaard mp niet is.
Geplaatst: 3 juni 201014 jaren comment_1666359 Met 'fatsoenlijk spelen' bedoelde ik eigenlijk de standaard multiplayer en IV:MP spelen zonder constant van patches te hoeven wisselen. Maar met IV:MP is het inderdaad niet echt fatsoenlijk spelen te noemen als het om graphics en snelheid gaat.
Halloo!
Ik wilde dit topic eventjes starten om mee te delen dat IV:MP ( Een verwante versie van SA:MP ) is uitgekomen.
Zoek maar eventjes op google naar IV MP en je vind hem zo ( Weet niet of ik een directe link mag geven )
Veel mensen zijn alweer begonnen met scripten voor IV, net zoals ik
Voor meer informatie moet je de site maar eventje doornemen!
Cya