Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:

Halloo!

Ik wilde dit topic eventjes starten om mee te delen dat IV:MP ( Een verwante versie van SA:MP ) is uitgekomen.

Zoek maar eventjes op google naar IV MP en je vind hem zo ( Weet niet of ik een directe link mag geven )

Veel mensen zijn alweer begonnen met scripten voor IV, net zoals ik ;)

Voor meer informatie moet je de site maar eventje doornemen!

Cya

Featured Replies

Geplaatst:

Ik had het al gezien. :)

Maar IV:MP is niet van de makers van de SA-MP en gebruikt Squirrel als scripttaal i.p.v. Pawn.

Geplaatst:
  • Auteur

Yup weet ik :)

Mjaa, aan alles raak je gewend... Eens eventjes een map editor zoeken voor een stunt server >: )

• 4 weken later...
Geplaatst:

Werkt niet bij mij, ik klik op Connect

En dan start GTA IV niet op :cry:

Geplaatst:

Werkt niet bij mij, ik klik op Connect

En dan start GTA IV niet op :cry:

Waarschijnlijk heb je dan de 6e patch van GTA IV ook gedownload (waarbij o.a. de R* Social Club word weggehaald en het opstartscherm veranderd.) IV:MP werkt op dit moment alleen met versie 1.0.0.4 (patch 5)

De enige manier om (voor zover ik weet) het op te lossen is GTA IV opnieuw installeren. Maar dan kun je niet meer online op GFWL :(

Geplaatst:

Je kunt ook gewoon patch 5 weer installeren, dan doet hij het ook weer :puh:

(ik spreek uit ervaring :puh: )

Geplaatst:

@ Hierboven: Kan je dan online?

Geplaatst:

IV:MP wel ja.

Of de originele het doet weet ik niet :puh:

Geplaatst:

Werkt dit ook voor mensen die een lagere/langzamere computer hebben? Ik zeg daarmee niet dat ik een langzame/lagere computer heb maar ik vroeg het me af.

Geplaatst:

Als je GTA 4 normaal kunt spelen kun je IV:MP ook spelen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Bij welke patch werkt de online functie van GFWL en die van IV:MP?

Geplaatst:

Dit vind ik toch redelijk positief, nu kun je gaan mappen en scripten voor je eigen server.

Geplaatst:

Helaas geen enkele op dit moment.

Maar volgens het IV:MP team werkt de volgende versie van IV:MP wel met de nieuwste GTA IV versie (1.0.7.0). Staat sinds vandaag op hun website. Dus dan kunnen we eindelijk fatsoenlijk spelen :puh:

Hopelijk wachten ze niet al te lang met releasen, zometeen brengt R* weer een nieuwe patch uit en begint hetzelfde gezeur weer XD

Geplaatst:

Helaas geen enkele op dit moment.

Maar volgens het IV:MP team werkt de volgende versie van IV:MP wel met de nieuwste GTA IV versie (1.0.7.0). Staat sinds vandaag op hun website. Dus dan kunnen we eindelijk fatsoenlijk spelen :puh:

Hopelijk wachten ze niet al te lang met releasen, zometeen brengt R* weer een nieuwe patch uit en begint hetzelfde gezeur weer XD

Fatsoenlijk spelen ... als ik hun vids bekijk dan zie ik wel veel schokkende lagg van andere spelers, wat bij de standaard mp niet is.

Geplaatst:

Met 'fatsoenlijk spelen' bedoelde ik eigenlijk de standaard multiplayer en IV:MP spelen zonder constant van patches te hoeven wisselen. Maar met IV:MP is het inderdaad niet echt fatsoenlijk spelen te noemen als het om graphics en snelheid gaat. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.