Geplaatst: 10 april 201015 jaren comment_1626388 Halloo! Ik wilde dit topic eventjes starten om mee te delen dat IV:MP ( Een verwante versie van SA:MP ) is uitgekomen. Zoek maar eventjes op google naar IV MP en je vind hem zo ( Weet niet of ik een directe link mag geven ) Veel mensen zijn alweer begonnen met scripten voor IV, net zoals ik Voor meer informatie moet je de site maar eventje doornemen! Cya
Geplaatst: 21 juni 201014 jaren comment_1676977 Een RP server voor IV zou echt vet zijn Ja inderdaad, maar ik wacht wel tot er een goed werkende versie uit is van IV:MP.
Geplaatst: 25 juni 201014 jaren comment_1679321 Een RP server voor IV zou echt vet zijn Ja inderdaad, maar ik wacht wel tot er een goed werkende versie uit is van IV:MP. Dat bestaat al hoor.
Geplaatst: 3 augustus 201014 jaren comment_1700500 Wat is het nut van een mod maken van GTA 4 als er al multiplayer is?
Geplaatst: 3 augustus 201014 jaren comment_1700774 Omdat men nu volledige controle heeft over een server als men die maakt met die externe MP. Bij de standaard MP van GTA IV maak je gewoon een lobby aan en kies je de gewenste modus en instellingen. Maar als je echter een server kunt runnen op de IV-MP dan heb je daar volledige controle over, en die server kun je dan ook gaan scripten. Roleplay servers bijvoorbeeld kunnen nu aangemaakt worden dmv die externe MP, omdat men dan kan gaan scripten dat alle spelers een huis kunnen kopen, jobs kunnen doen, ect ect... Bewerkt: 3 augustus 201014 jaren door SNIPER44
Geplaatst: 7 augustus 201014 jaren comment_1702353 Een RP server voor IV zou echt vet zijn Ja inderdaad, maar ik wacht wel tot er een goed werkende versie uit is van IV:MP. Dat bestaat al hoor. Ik wacht een latere patch af, nu zijn er weinig servers en niet zo veel mogelijkheden.
Geplaatst: 8 augustus 201014 jaren comment_1702848 Een RP server voor IV zou echt vet zijn Ja inderdaad, maar ik wacht wel tot er een goed werkende versie uit is van IV:MP. Dat bestaat al hoor. Ik wacht een latere patch af, nu zijn er weinig servers en niet zo veel mogelijkheden. Mja, met de patch maken ze het alleen maar erger en de huidige IV-MP ondersteund de laaste patch nog niet eens.
Geplaatst: 3 september 201014 jaren comment_1717742 Ik zag net op de IV:MP wiki dat alle teksten met 'alpha 3' inmiddels vervangen zijn door 'Beta 1'. Opzich denk ik dat de volgende versie vrij aardig in de goede richting gaat komen, worden erg veel functies toegevoegd en als ik de bug tracker zo hbekijk zijn er al behoorlijk veel problemen uit alpha 2 opgelost. Ik hoop alleen dat ze niet al te lang wachten met een nieuwe release
Geplaatst: 15 september 201014 jaren comment_1724249 Na langen wachten is hij er eindelijk...... IV:MP 0.1 Beta 1 public nu te downloaden Bewerkt: 15 september 201014 jaren door guy 16
Halloo!
Ik wilde dit topic eventjes starten om mee te delen dat IV:MP ( Een verwante versie van SA:MP ) is uitgekomen.
Zoek maar eventjes op google naar IV MP en je vind hem zo ( Weet niet of ik een directe link mag geven )
Veel mensen zijn alweer begonnen met scripten voor IV, net zoals ik
Voor meer informatie moet je de site maar eventje doornemen!
Cya