[NEW] ik zoek een game-pc :p
- Replies 36
- Views 2.3k
- Created
- Last Reply
Featured Replies
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.
A better way to browse. Learn more.
A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.
Budget: 800 euro
Doel: Goed op kunnen gamen, vooral GTA IV wil ik goed kunnen spelen. (minimaal High en minimaal 40fps)
Desktop of laptop: Desktop
Merk pc of samengesteld: zelf samenstellen
Benodigde randapparatuur: DVD-brander, HDD 640GB of 1000GB
Besturingssysteem: Windows 7 Home Prem. x64
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: /
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: /
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: zelf
Extra koeling (voor overklokken)?: niet per sé
Ik had samen met Hayte al wat geprobeerd, we zijn op dit uitgekomen:
Hayte's setup: =1&product[251552]=1&product[262892]=1&product[227078]=1&product[235982]=1&product[247070]=1&product[80156]=1&product[224663]=1&product[7517]=1&product[72617]=1"]klik (azerty)
Mijn setup: klik (alternate)
Kastje kan ik btw zelf uitzoeken
Edited by nlzephyr