June 21, 200521 yr goed, ik heb hem op PS2 ik vind het ook goed, maar ik heb op uitstekend gestemd ik heb hem ook op de ps2
June 21, 200521 yr Ik heb hem op de pc, ik dacht dat het veel beter zou zijn, het gaat wel dus, het is beter dan VC
June 21, 200521 yr ik moet de fx op low zette anders lagged het als het op verry high staat is het verry nice
June 21, 200521 yr Wel Goed, ik heb em op ps2. Maar ik d8 bij het begin wel dat Vice City er wel mooier uitzag dan San Andreas. volgens mij is dat ok zo. Maar voorderest ziet het er mooi uit. :lol:
June 21, 200521 yr Ik vind de graphics wel goed maar niet dat je zegt van: geweldig! Maar dat kun je ook niet verwachten van zo'n grote game.
June 21, 200521 yr ten opzichte van de PS2 ...een zeer goede verbetering. ten opzichte van andere spellen...achterhaald (maarja zoals wauzie al zei...)
June 21, 200521 yr Ik vind de graphics wel goed maar in vergelijking tot andere games.... Maar ik denk dat dit komt door het systeem (of hoe je dat ook noemt) dat ze gebruiken
June 21, 200521 yr heb uitstekend gekozen mooier kan het niet maar jammer genoeg draait die bij mij niet op ze aller hoogste resolutie <_<
June 21, 200521 yr de graphix zijn nice alleen de kleine effecte niet zoals bijvoorbeeld de vingers ze plakken gewoon aan elkaar
Wat vinden jullie van de graphics van GTA SA