Jump to content

Gouden Oorring


jvj

Recommended Posts

Hallo, ik heb weer een gouden mod gemaakt! Dit keer verandert Luis Lopez' zilverkleurige/grijze oorring in een gouden!

Ik wou ook een Gouden Tand maken voor Luis' gebit, het was gelukt maar zo'n kleine tand viel helemaal niet op.

Bij deze verklaar ik de mod als compleet! Ik had al een beta versie gemaakt, maar ik had dan een probleem met Luis' skin. Veel plezier met deze 'Golden Earring' met (minder) hoog glamour gehalte! :klap: Reacties graag!

JVJ

Download van gtagaming

Download van gtaforum.

Beta versie: naamloosji.jpg

Huidige versie:

goldenearring.jpg

solidgoldenearring.png

naamloos5k.jpg

naamloos3go.jpg

naamloos2w.jpg

naamloosuqp.jpg

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Goed uitgevoerd, maar niet het releasen waard als je het mij vraagt. Je gouden GSM kon ik nog een beetje waarderen, maar een miniem oorringetje goud maken is het niet waard om een mod genoemd te worden, het verandert echt niets noemenswaardig aan de ervaring in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed uitgevoerd, maar niet het releasen waard als je het mij vraagt. Je gouden GSM kon ik nog een beetje waarderen, maar een miniem oorringetje goud maken is het niet waard om een mod genoemd te worden, het verandert echt niets noemenswaardig aan de ervaring in het spel.

Het is dan ook de keuze aan jou en de anderen of je hem download of niet. En dit soort mods heten misc(-ellaneous) mods.

Ik heb voor de fun Luis' ogen een Dollarteken gegeven, zoals in de tekenfilms: naamlooyis.jpg Maar aangezien de iris (met dollarteken) bovenop een oogbol komt (ook voorzien van dollarteken) zie je dat er 2 tekens zijn, maar als ik wil kan de grootte optimaliseren zodat het overeen komt. Maar dat ga ik niet doen, deze mod word niet gereleased tenzij iemand er expliciet naar vraagt...

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben met Senne eens dat dit niet echt de naam 'modificatie' waard is. Een vlakje van vijf bij vijf milimeter goud kleuren kan iedereen nog wel. Dat Luis überhaupt een oorring heeft is me nog nauwelijks opgevallen in het spel, dus ik denk niet dat dit ook maar enig nut heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben met Senne eens dat dit niet echt de naam 'modificatie' waard is. Een vlakje van vijf bij vijf milimeter goud kleuren kan iedereen nog wel. Dat Luis überhaupt een oorring heeft is me nog nauwelijks opgevallen in het spel, dus ik denk niet dat dit ook maar enig nut heeft.

Dan moet jij een bril dragen want het is mij wel opgevallen :puh: Van mij hoef je dit niet te downloaden hoor, maar er zijn wel andere mensen die deze mod wel waarderen.

>>> Door Beagle: "nauwelijks opgevallen".. Ik moet in in ieder geval nog wel naar de opticien, dus dat heb je goed gezien.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al zei, mooi gemaakt. Ideetje: Misschien kun je een mod pack maken met de oorring + ogen?

Dat was ik van plan, maar ik vind de ogen niet de moeite...

Ik kan hem eender welke ogen geven, volledig witte, blauwe, doorbloedde,... noem maar op :D Als je een request hebt vraag maar!

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al zei, mooi gemaakt. Ideetje: Misschien kun je een mod pack maken met de oorring + ogen?

Dat was ik van plan, maar ik vind de ogen niet de moeite...

Ik kan hem eender welke ogen geven, volledig witte, blauwe, doorbloedde,... noem maar op :D Als je een request hebt vraag maar!

Zou je er een keer eentje willen maken met zwarte ogen en dan rode of felgroene pupillen?

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al zei, mooi gemaakt. Ideetje: Misschien kun je een mod pack maken met de oorring + ogen?

Dat was ik van plan, maar ik vind de ogen niet de moeite...

Ik kan hem eender welke ogen geven, volledig witte, blauwe, doorbloedde,... noem maar op :D Als je een request hebt vraag maar!

Zou je er een keer eentje willen maken met zwarte ogen en dan rode of felgroene pupillen?

Alleen een rood regenboogvlies of ook een rode pupil?

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al zei, mooi gemaakt. Ideetje: Misschien kun je een mod pack maken met de oorring + ogen?

Dat was ik van plan, maar ik vind de ogen niet de moeite...

Ik kan hem eender welke ogen geven, volledig witte, blauwe, doorbloedde,... noem maar op :D Als je een request hebt vraag maar!

Zou je er een keer eentje willen maken met zwarte ogen en dan rode of felgroene pupillen?

Alleen een rood regenboogvlies of ook een rode pupil?

Zoals ik het zei, pupil.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...