Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1654528

Belangrijke vraag: Wanneer crasht hij? Crasht hij al na de intro voordat je het hoofdmenu in komt of als je ingame bent?

Als hij crasht na de intro voordat je het hoofdmenu in komt, moet je iets met Shockwave Player doen. Volgens mij uitschakelen. Dat had ik.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1654530

Belangrijke vraag: Wanneer crasht hij? Crasht hij al na de intro voordat je het hoofdmenu in komt of als je ingame bent?

Als hij crasht na de intro voordat je het hoofdmenu in komt, moet je iets met Shockwave Player doen. Volgens mij uitschakelen. Dat had ik.

nee hij crasht als ik aan et spele ben soms na 5 minuten en soms na 15 of meer het is gwoon heel verschillend

Geplaatst:
comment_1654641
Many people had found that win98 compatibility fixed their crash in windows xp. Right click on your exe file and select win98 compatibility mode to run your game. This might fix your game

Bron: http://www.gamecrashes.com/GTA_San_Andreas-fix10.htm

Werkt dit? Net tegen gekomen toevallig :puh:

Bewerkt: door VWO-er
Bron

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1654707
Many people had found that win98 compatibility fixed their crash in windows xp. Right click on your exe file and select win98 compatibility mode to run your game. This might fix your game

Werkt dit? Net tegen gekomen toevallig :puh:

staatie al op

Zou het niet kunnen komen door het modden?

Bewerkt: door Fransy

Geplaatst:
comment_1654781

Dude... Ik zeg net al, probeer heb opnieuw te installeren. Dat betekend zonder mods. Je zei dat dat niet werkte, dus ik kom met andere oplossingen. Ga je nu ineens zeggen dat het aan het modden kan liggen.

Probeer hem eens opnieuw te installeren voor de 2de keer en doe het dit keer wel!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1654941

Dude... Ik zeg net al, probeer heb opnieuw te installeren. Dat betekend zonder mods. Je zei dat dat niet werkte, dus ik kom met andere oplossingen. Ga je nu ineens zeggen dat het aan het modden kan liggen.

Probeer hem eens opnieuw te installeren voor de 2de keer en doe het dit keer wel!

ik heb niet gezegd dat opnieuw installeren niet werkt

maar ik zal het wel ff proberen

Bewerkt: door Fransy

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1656268

ik heb niet gezegd dat opnieuw installeren niet werkt

maar ik zal het wel ff proberen

tis al gelukt heb gta3. img vervange en nu doet tie weer normaal

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.