Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GTA Chinatown Wars lite gratis voor iPhone verkrijgbaar!

Vanaf nu biedt Rockstar Games een gratis lite versie van Grand Theft Auto Chinatown Wars voor iPhone en iPod Touch. De lite versie is gratis te downloaden vanuit iTunes. De lite versie bevat de eerste drie missies van het spel. Tevens zitten twee radiostations inbegrepen ten opzichte van de 11 radiozenders in de betaalde versie. Netzo als de complete versie van het spel is in de lite versie wel compleet Liberty City open om te ontdekken en zijn er dus geen tijdlimieten of barrières waardoor je maar een deel van de stad kan verkennen.

gallery_1_5_16469.jpg

Mocht je het spel goed vinden en verder willen spelen dan kan je de betaalde versie van Grand Theft Auto: Chinatown Wars aanschaffen via iTunes voor slechts € 7.99. Het spel is staat trouwens compleet met uitleg van alle missies op WikiGTA.

Featured Replies

Dit lijkt me onverstandig, ik denk dat ze beter slechts een klein gedeelte van liberty city toegankelijk hadden kunnen maken. Vanwege een terroristische dreiging ofzo. Gewoon met een goede in-game reden! Dat lijkt me commercieel gezien beter. Maar dit is natuurlijk wel super voor iedereen met een iPhone. Komt hier ook een wikipage van? :clown:

Is leuk, maar drie missies, daar heb je niet zoveel aan. Wel handig dat mensen het eerst gaan uitproberen en als ze het dan leuk vinden, misschien de volledige versie kopen.

Heb ik net een week geleden het volledige spel gekocht voor 8 euro en nu komen ze met een lite-versie. Slimme zet van Rockstar om mensen met een iPod Touch/iPhone kennis te laten met de game om te kijken of ze de game wat vinden of niet.

Edited by Jesperkaj

Leuk voor degenen die hem uit willen proberen!:Y

Ik wou hem eerst kopen via de App Store, maar ik heb maar de lite versie geprobeerd.

Ik kan je zeggen: No way, José. Wat een verneukte besturing. Als ik hem ga kopen, dan iedergeval niet op de iPod Touch. Waarschijnlijk op de PSP dan.

De besturing is inderdaad wel even wennen.....vooral te voet heb ik persoonlijk best moeite met dat virtuele joystickje. Maar goed, het ziet er erg mooi uit en het is en blijft natuurlijk een must voor de liefhebber :Y

Wat hewbben die lui een mazzel, ik had hem een week voor dat hij 20 euro goedkoper werd uit de PS store voor de PSP :7 . Dag €20,-...Ik zal je missen...

Die ga ik toch wel is uitproberen op mijn Ipod Touch. :puh:

Ik zou sowieso de missies niet spelen mocht ik hem kopen :engel:

Dank je rockstar :);)^_^0_0_O_:tu::dans:

Edited by xelaim

ik heb hem al, maar dan de officiele versie, prima spel voor als je in de les zit en je een keertje verveeld, heb je toch even een gta bij je ^_^

Heb hem gedownload, wel een leuk spel maar jammer dat je de cutscenes niet kan overslagen aangezien ik het eerste deel helemaal gezien had maar toen moest ik even wat anders doen op mijn Ipod Touch waardoor ik het moest uitzetten en toen moest ik weer helemaal opnieuw bekijken... Voor de rest echt een super game.

Heb hem gedownload, wel een leuk spel maar jammer dat je de cutscenes niet kan overslagen aangezien ik het eerste deel helemaal gezien had maar toen moest ik even wat anders doen op mijn Ipod Touch waardoor ik het moest uitzetten en toen moest ik weer helemaal opnieuw bekijken... Voor de rest echt een super game.

Gewoon je scherm aanraken, wachten tot het witte cirkeltje rond is, en je skipt je cutscène :sigaar:

Edited by xelaim

Kan je je iPod/iPhone ook heen en weer bewegen (zoals bij PapiJump)?

Leuk voor de mensen die een iPhone hebben, dus niet voor mij. Wel blij dat er eindelijk weer een keer GTA-gerelateerd nieuws is.

Leuk voor de gene met Ipod en zonder GTA