Spel Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Hoi, ik heb de game 100% uitgespeeld, en bijna alle singleplayer achievements (heb geen xbox live dus multiplayer achievements kan ik niet halen). De enige achievements die ik nog moet is 'Mowing them Down', waarmee je met een gatling gun 500 vijanden moet vermoorden. Ik heb daar nu ergens in de 90 vijanden mee vermoord (in missies), maar nu is er nergens meer een gatling gun te vinden dus kan ik de achievement niet meer halen. En missies herspelen lukt ook niet, dan telt ie het er niet bij op. Wat nu? En de andere achievement die ik moet is 20 missies spelen zonder van paard te wisselen (ben de naam van de achievement ff kwijt). Maar ik heb alle missies al gedaan, betekent dit dus dat ik een nieuwe savegame moet aanmaken en daar 20 missies op moet spelen zonder van paard te wisselen?
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Mowing them Down: In Mexico is een gevangenis met kanonnen en gatling guns. Het is de basis in het oosten bij "El Presido" (en dan bij de letter E"). Zorg eerst dat je wat politie achter je aan hebt en ga achter de gun staan die richting de hoofdweg staat. Dan moet het lukken na 500 kills. @ Hieronder: Ja, er zit maar 1 basis in het spel met zo'n gun en dat is in het oosten van Mexico. Overigens kan je het halen in Single Player én Multiplayer, maar ze tellen niet samen voor de trophie. En volgens mij werkt de replay-functie niet niet bij die paarden-trophie. @ jimmiefitz: Lijkt me duidelijk.
.Timothy Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Mowing Them Down: probeer eens de multiplayer, telt die ook mee? Spurred To Victory: opnieuw spelen lijkt me wel een optie..tenzij het herspelen van missies (Stats » Missions » missie selecteren) ook meetelt, maar dat denk ik niet. Ik heb zelf die achievements niet gehaald, maar dit lijken me de meest logische oplossingen. @ Kai [#2]: ik was al iets tegengekomen waarvan ik vermoedde dat het een Gattling Gun was, maar daar was ik nog niet zeker van. In het oosten, nietwaar? @ Kai [#2]: dat vermoedde ik ook al niet [@ Spurred To Victory]. Ik vermoed dat je dan gewoon ergens gespawnd wordt, zal het morgen even checken. @ Jimmiefitz [#4]: verrek... mijn excuses.
Jimmiefitz Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 (bewerkt) @VWO-er: Hij zegt dat hij geen Xbox Live heeft. @Kai: Welke E? Voor Spurred to Victory moet je inderdaad een nieuwe savegame starten, en volgens mij heeft Kai het goed met die andere achievement. @hieronder: Was ook een grap. Bewerkt: 29 mei 2010 door jimmiefitz
Fezz Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 (bewerkt) @jimmiefitz: op de map staat "El Presido" Het fort zit in het gebied waar de hoofd letter E van "El" zit. Bewerkt: 29 mei 2010 door dji-unit
NickOwnage Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Je kan dit ook behalen met Machine Gun en Gathling Guns. @: Op 2e achievement: Je zult dan de storyline opnieuw moeten spelen.
Spel Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Ok, bedankt jongens. Ik wist wel dat die guns bij 'El Presido' waren, ik dacht dat alleen echte vijanden (dus rode stipjes op de kaart) meetelden voor de achievement. Ik ga wel lekker wat law officers neerknallen dan
Recommended Posts