Geplaatst: 12 juni 201014 jaren comment_1671690 cruise control Hier is een trailer voor mijn allereerste GTA 4 machinima ooit "cruise control". Het zou een kort 5-10 minuten durend actiefilmpje moeten worden. Ik ben nog steeds een verhaal aan het schrijven dus iedereen die geinteresseert is mag mij gerust een PM zenden. Via dit forum hoopte ik dus ook enkele creatieve mensen te ontmoeten Dialogen enzo moeten nog geschreven worden. Ik hoop ergens in Augustus mijn video uit te kunnen brengen. Het verhaal (tot nu toe nog heel simpel, zoals ik al zei moeten er nog plottwists enzo bedacht worden) 3 corrupte politie agenten trachten de ultieme overval te plannen. Helaas, het onverwachte vindt plaats en de politie werd geinformeerd over deze corrupte agenten en hen plannen. Al snel draait hen meesterplan uit in een ultieme overlevingsrace en een poging om de verrader te vinden. Wie is te vertrouwen? Hoe ver gaan ze om al dit geld in handen te krijgen? Zullen ze overleven? Hier kun je alvast een eerste teaser-trailer bekijken. Constructief commentaar wordt ten zeerste geapprecieerd en misschien vind ik hier wel voice-actors/storywriters Bewerkt: 12 juni 201014 jaren door volar
Geplaatst: 17 juni 201014 jaren comment_1674936 Maar dit topic op zich trekt meer bezoekers dan het Home Made-topic...
Geplaatst: 18 juni 201014 jaren comment_1675527 Ik heb over dit filmpje, een beetje een gedeelde mening. Aan de eene kant vind ik het leuk gedaan. Als je de muziek uit zet, zie je opzicht wel een leuk filmpje met een paar leuke sonyvegas tekst effecten er door heen.. Maar aan de andere kant vind ik het ook niet echt zo heel speciaal. Als het de bedoeling was een spannende machinima trailer te maken, heb je kwa dat mis gegrepen. Maar ik vind wel dat dit eg mieren neuken is. Dus ja, goed begin.
cruise control
Hier is een trailer voor mijn allereerste GTA 4 machinima ooit "cruise control".
Het zou een kort 5-10 minuten durend actiefilmpje moeten worden. Ik ben nog steeds een verhaal aan het schrijven
dus iedereen die geinteresseert is mag mij gerust een PM zenden. Via dit forum hoopte ik dus ook enkele creatieve mensen te ontmoeten
Dialogen enzo moeten nog geschreven worden. Ik hoop ergens in Augustus mijn video uit te kunnen brengen.
Het verhaal (tot nu toe nog heel simpel, zoals ik al zei moeten er nog plottwists enzo bedacht worden)
3 corrupte politie agenten trachten de ultieme overval te plannen. Helaas, het onverwachte vindt plaats en de politie
werd geinformeerd over deze corrupte agenten en hen plannen. Al snel draait hen meesterplan uit in een ultieme overlevingsrace
en een poging om de verrader te vinden. Wie is te vertrouwen? Hoe ver gaan ze om al dit geld in handen te krijgen? Zullen ze overleven?
Hier kun je alvast een eerste teaser-trailer bekijken.
Constructief commentaar wordt ten zeerste geapprecieerd en misschien vind ik hier
wel voice-actors/storywriters
Bewerkt: door volar