cruise control - gta IV machinima
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.
Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.
cruise control
Hier is een trailer voor mijn allereerste GTA 4 machinima ooit "cruise control".
Het zou een kort 5-10 minuten durend actiefilmpje moeten worden. Ik ben nog steeds een verhaal aan het schrijven
dus iedereen die geinteresseert is mag mij gerust een PM zenden. Via dit forum hoopte ik dus ook enkele creatieve mensen te ontmoeten
Dialogen enzo moeten nog geschreven worden. Ik hoop ergens in Augustus mijn video uit te kunnen brengen.
Het verhaal (tot nu toe nog heel simpel, zoals ik al zei moeten er nog plottwists enzo bedacht worden)
3 corrupte politie agenten trachten de ultieme overval te plannen. Helaas, het onverwachte vindt plaats en de politie
werd geinformeerd over deze corrupte agenten en hen plannen. Al snel draait hen meesterplan uit in een ultieme overlevingsrace
en een poging om de verrader te vinden. Wie is te vertrouwen? Hoe ver gaan ze om al dit geld in handen te krijgen? Zullen ze overleven?
Hier kun je alvast een eerste teaser-trailer bekijken.
Constructief commentaar wordt ten zeerste geapprecieerd en misschien vind ik hier
wel voice-actors/storywriters
Bewerkt: door volar