Ik heb sinds vrijdag Battlefield 2 op mijn pc en besloot dan ook vandaag om patch 1.3 te installeren en zo uiteindelijk naar de laatste te gaan, ik begon dus met 1.3... Maar het begon al met problemen, nouja, na de installatie.... BF2 wilde niet meer opstarten Ik kreeg een zwart scherm en daarna viel BF2 uit... Geen foutmelding, helemaal niks
Iemand enig idee hoe ik dit evt. op zou kunnen lossen? Opnieuw installeren heb ik nu gedaan en speel nu zonder patches, maar die patch heeft wel een leuke optie Vehicle Drop
Hallo,
Ik heb sinds vrijdag Battlefield 2 op mijn pc en besloot dan ook vandaag om patch 1.3 te installeren en zo uiteindelijk naar de laatste te gaan, ik begon dus met 1.3... Maar het begon al met problemen, nouja, na de installatie.... BF2 wilde niet meer opstarten
Ik kreeg een zwart scherm en daarna viel BF2 uit... Geen foutmelding, helemaal niks 
Iemand enig idee hoe ik dit evt. op zou kunnen lossen? Opnieuw installeren heb ik nu gedaan en speel nu zonder patches, maar die patch heeft wel een leuke optie
Vehicle Drop