Geplaatst: 4 juli 201014 jaren comment_1684176 Dit is dus voor een gate die open en dicht gaat de cordinaten? ik weet dat er nog een command bij moet Poort=CreateObject(2933,1544.7635498047, -1627.0300292969, 14.348427772522, 0, 0, 270 CreateObject(1544.7635498047, -1627.0300292969, 10.848427772522, 0, 0, 270
Geplaatst: 4 juli 201014 jaren comment_1684629 Dit is dus voor een gate die open en dicht gaat de cordinaten? ik weet dat er nog een command bij moet Poort=CreateObject(2933,1544.7635498047, -1627.0300292969, 14.348427772522, 0, 0, 270 CreateObject(1544.7635498047, -1627.0300292969, 10.848427772522, 0, 0, 270 Ik heb even gekeken zoals je vroeg ==> en hoe kunnen wij nu weten of die coördinaten/script goed zijn als je niet wat meer info geeft. Graag een beetje meer code aub, anders kunne we je niet helpen.
Geplaatst: 5 juli 201014 jaren comment_1684897 Nee, dat klopt niet, je mist ); aan het eind van de beide regels.
Geplaatst: 5 juli 201014 jaren comment_1684901 OnGameModeInit Poort=CreateObject(2933,1544.7635498047, -1627.0300292969, 14.348427772522, 0, 0, 270); OnPlayerUpdate if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, 1544.7635498047, -1627.0300292969, 14.348427772522)) { MoveObject(Poort,1544.7635498047, -1627.0300292969, 10.848427772522); } Zou moeten werken als je in een Range van 10 bent, dan gaat die open.
Dit is dus voor een gate die open en dicht gaat de cordinaten? ik weet dat er nog een command bij moet