Jump to content
Geplaatst:
comment_1684176

Dit is dus voor een gate die open en dicht gaat de cordinaten? ik weet dat er nog een command bij moet

Poort=CreateObject(2933,1544.7635498047, -1627.0300292969, 14.348427772522, 0, 0, 270
CreateObject(1544.7635498047, -1627.0300292969, 10.848427772522, 0, 0, 270

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1684629

Dit is dus voor een gate die open en dicht gaat de cordinaten? ik weet dat er nog een command bij moet

Poort=CreateObject(2933,1544.7635498047, -1627.0300292969, 14.348427772522, 0, 0, 270
CreateObject(1544.7635498047, -1627.0300292969, 10.848427772522, 0, 0, 270

Ik heb even gekeken zoals je vroeg ==> :engel:

en hoe kunnen wij nu weten of die coördinaten/script goed zijn als je niet wat meer info geeft. Graag een beetje meer code aub, anders kunne we je niet helpen.

Geplaatst:
comment_1684901

OnGameModeInit

Poort=CreateObject(2933,1544.7635498047, -1627.0300292969, 14.348427772522, 0, 0, 270);

OnPlayerUpdate

if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, 1544.7635498047, -1627.0300292969, 14.348427772522))
{
  MoveObject(Poort,1544.7635498047, -1627.0300292969, 10.848427772522);
}

Zou moeten werken als je in een Range van 10 bent, dan gaat die open.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.