Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:

mijn ps3 controller wil niet meer opladen heb al 4 verschillende kabels geprobeerd wat te doen??

Featured Replies

Geplaatst:

Leg eens je PS3 aan, steek de kabel in de USB poort van de Playstation en in de controller. gewoon blijven spelen tot hij zowat aan 2 streepjes zit van de 3 ;)

Geplaatst:
  • Auteur

Leg eens je PS3 aan, steek de kabel in de USB poort van de Playstation en in de controller. gewoon blijven spelen tot hij zowat aan 2 streepjes zit van de 3 ;)

dat is het nou slimmerd.

dat doet ie niet meer.

hij blijft snel knipperen en gaat niet meer opladen

Geplaatst:

dat is het nou slimmerd.

dat doet ie niet meer.

Blaas eens in de USB poort van de Playstation en v. de controller. Heb je hem al laten vallen, die controller?

Geplaatst:
  • Auteur

dat is het nou slimmerd.

dat doet ie niet meer.

Blaas eens in de USB poort van de Playstation en v. de controller. Heb je hem al laten vallen, die controller?

ja een paar x.

maar dat moet niks uitmaken.

hij deed gisgeravond nog wel met opladen

Bewerkt: door MrIndependent

Geplaatst:

Dat maakt wél veel uit hoor. Stel nu dat het contactdraadje los zit, en gister zat hij nog aan elkaar. Ik veronderstel dat je je controller gister ergens op gelegd hebt, nadat je gedaan had met gamen. Door deze schok kan het draadje verbroken zijn en dus niet meer werken. Logica :)

Geplaatst:
  • Auteur

is het niet mogelijk om mijn usb poort te verwisselen met die van een andere controller ?

ik heb een "fake" dualshock 3 controller met een zendertje, alleen is helaas het zendertje kaduuk.

en dan die hele usb over te zette op mijn echt dualshock?

Geplaatst:

is het niet mogelijk om mijn usb poort te verwisselen met die van een andere controller ?

ik heb een "fake" dualshock 3 controller met een zendertje, alleen is helaas het zendertje kaduuk.

Je USB poort zit vast aan de hele printplaat in je controller. Als je een beetje knap kan solderen moet dit gewoon kunnen. Heb je twee linkerhanden raad ik het je af. ;)

Geplaatst:

Je USB poort zit vast aan de hele printplaat in je controller. Als je een beetje knap kan solderen moet dit gewoon kunnen. Heb je twee linkerhanden raad ik het je af. ;)

Als hij toch al kapot is kan hij het net zo goed proberen.

Bewerkt: door BoerBanaan

Geplaatst:

Heb je al de leuke reset knop geprobeerd?

Geplaatst:
  • Auteur

ja die had ik al geprobeerd.

werkt niet.

batterij is nu echt op

al stop ik hem in lader doet ie niks meer.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik zal zeggen: Draai hem eens open.

Geplaatst:

Ik denk dat na een paar maanden de topicstarter wel een oplossing gevonden heeft. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.