Geplaatst: 9 augustus 201014 jaren comment_1703100 help me snel ! ik heb een probleem met de savegame! ik heb een savegame gedownload en heb ik in C:\Documents and Settings\xxx\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_xxxxxxxxxxx gezet als ik het spel start en mijn savegame selecteer dan zegt hij failed to load save data of zoiets! help me please want ik wil een 100%savegame als je me wilt helpen via teamvieuwer da zet je teamvieuwer id hier onder en pin
Geplaatst: 9 augustus 201014 jaren comment_1703131 Ook gewoon niet de moeite nemen in je andere topic te kijken he? download xliveless, plaats deze in de hoofdmap en plaats dan de savegame in mijn documenten/Rockstar Games/GTA IV/savegames
Geplaatst: 18 augustus 201014 jaren comment_1707897 kan ook gewoon DSound.dll gebruiken om alsnog online te gaan toch?!?!?!
Geplaatst: 18 augustus 201014 jaren comment_1707954 nee, want dan kun je de savegame niet gebruiken, daarvoor is xliveless juist
help me snel !
ik heb een probleem met de savegame!
ik heb een savegame gedownload en heb ik in
C:\Documents and Settings\xxx\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_xxxxxxxxxxx gezet
als ik het spel start en mijn savegame selecteer dan zegt hij failed to load save data of zoiets!
help me please want ik wil een 100%savegame
als je me wilt helpen via teamvieuwer da zet je teamvieuwer id hier onder en pin