August 17, 201015 yr Mijn vraag is simpel: Welke nummers worden er afgespeeld zodra je in een auto stapt?
August 17, 201015 yr Mijn vraag is simpel: Welke nummers worden er afgespeeld zodra je in een auto stapt? Die van GTA 2. Maar is dit een vraag van: wie kan mij helpen? of een vraag van: wie het eerste het goede antwoord heeft heeft gewonnen? De tekst klinkt nogal als een quizvraag
August 17, 201015 yr Author Mijn vraag is simpel: Welke nummers worden er afgespeeld zodra je in een auto stapt? Die van GTA 2. Maar is dit een vraag van: wie kan mij helpen? of een vraag van: wie het eerste het goede antwoord heeft heeft gewonnen? De tekst klinkt nogal als een quizvraag Ik weet dat de nummers uit GTA2 komen, maar wélke nummers? En nee, dit is een quiz-vraag. Ik vraag naar hulp. Het was ook niet mijn bedoeling die indruk te wekken.
August 17, 201015 yr Mijn vraag is simpel: Welke nummers worden er afgespeeld zodra je in een auto stapt? Die van GTA 2. Maar is dit een vraag van: wie kan mij helpen? of een vraag van: wie het eerste het goede antwoord heeft heeft gewonnen? De tekst klinkt nogal als een quizvraag Ik weet dat de nummers uit GTA2 komen, maar wélke nummers? En nee, dit is een quiz-vraag. Ik vraag naar hulp. Het was ook niet mijn bedoeling die indruk te wekken. Kijk eens naar de radio zenders van gta 2. En Klik hier voor de radiozender pagina van Advance. Zo, nu hoop ik dat je het weet
August 23, 201015 yr Author Nee, dit wist ik allemaal al . Hiervoor heb ik wikigta ook niet nodig, bovendien staat er: Als je je in een wagen bevindt hoor je namelijk enkele muziektracks die ook in GTA2 gebruikt werden. Wélke muziektracks precies?
August 31, 201015 yr Nee, dit wist ik allemaal al . Hiervoor heb ik wikigta ook niet nodig, bovendien staat er: Als je je in een wagen bevindt hoor je namelijk enkele muziektracks die ook in GTA2 gebruikt werden. Wélke muziektracks precies? Ja, dat weet ik niet precies
August 31, 201015 yr Author Nee, dit wist ik allemaal al . Hiervoor heb ik wikigta ook niet nodig, bovendien staat er: Als je je in een wagen bevindt hoor je namelijk enkele muziektracks die ook in GTA2 gebruikt werden. Wélke muziektracks precies? Ja, dat weet ik niet precies Iemand anders wellicht wel?
September 1, 201015 yr Nee, dit wist ik allemaal al . Hiervoor heb ik wikigta ook niet nodig, bovendien staat er: Als je je in een wagen bevindt hoor je namelijk enkele muziektracks die ook in GTA2 gebruikt werden. Wélke muziektracks precies? Ja, dat weet ik niet precies Iemand anders wellicht wel? Tja, als ik jou was zou ik even naar de tracks luisteren en dan naar de radiozenders van GTA2 kijken en dan de songtekst lezen…
September 3, 201015 yr Author Nee, dit wist ik allemaal al . Hiervoor heb ik wikigta ook niet nodig, bovendien staat er: Als je je in een wagen bevindt hoor je namelijk enkele muziektracks die ook in GTA2 gebruikt werden. Wélke muziektracks precies? Ja, dat weet ik niet precies Iemand anders wellicht wel? Tja, als ik jou was zou ik even naar de tracks luisteren en dan naar de radiozenders van GTA2 kijken en dan de songtekst lezen… Te veel werk , heeft niemand een lijstje? Of tips?
September 4, 201015 yr Nee, dit wist ik allemaal al . Hiervoor heb ik wikigta ook niet nodig, bovendien staat er: Als je je in een wagen bevindt hoor je namelijk enkele muziektracks die ook in GTA2 gebruikt werden. Wélke muziektracks precies? Ja, dat weet ik niet precies Iemand anders wellicht wel? Tja, als ik jou was zou ik even naar de tracks luisteren en dan naar de radiozenders van GTA2 kijken en dan de songtekst lezen… Te veel werk , heeft niemand een lijstje? Of tips? Tja, voor mij en andere leden ook te veel werk
April 27, 201115 yr Nee, dit wist ik allemaal al . Hiervoor heb ik wikigta ook niet nodig, bovendien staat er: Als je je in een wagen bevindt hoor je namelijk enkele muziektracks die ook in GTA2 gebruikt werden. Wélke muziektracks precies? Ja, dat weet ik niet precies Iemand anders wellicht wel? Tja, als ik jou was zou ik even naar de tracks luisteren en dan naar de radiozenders van GTA2 kijken en dan de songtekst lezen… Te veel werk , heeft niemand een lijstje? Of tips? Tja, voor mij en andere leden ook te veel werk
April 27, 201115 yr Mensgens je zou nartuurlijk met audacity de liedjes uit gta 2 op kunnen nemen die ook in gta advance zitten !
Mijn vraag is simpel:
Welke nummers worden er afgespeeld zodra je in een auto stapt?