Geplaatst: 30 augustus 201014 jaren comment_1715273 hallo ik ben bezig met een adminteam, dus ik wil in ongamemodeinit() checken of de speler met rcon is ingelogd maar daar herkent hij playerid natuurlijk niet, is het mogelijk om bij ongamemodeinit te zorgen dat playerid herkent word???
Geplaatst: 30 augustus 201014 jaren comment_1715314 Als OnGameModeInit wordt opgeroepen zitten er helemaal (nog) geen spelers in de server. Het heet niet voor niets OnGameModeInit, en niet OnPlayerInit. Daar heb je OnPlayerConnect, OnPlayerSpawn en een hoop andere callbacks voor.
Geplaatst: 30 augustus 201014 jaren Auteur comment_1715320 maar hoe kan ik er dan voor zorgen dat alleen admins team admin kunnen joinen?
Geplaatst: 30 augustus 201014 jaren comment_1715324 Dat hangt er vanaf wat jij verstaat onder 'admin team'. Als een bepaalde skin (bijvoorbeeld) is voorbehouden aan admins kan je zoiets doen: public OnPlayerSpawn(playerid) { if(GetPlayerSkin(playerid) == 217 && !IsPlayerAdmin(playerid)) { GameTextForPlayer(playerid, "~r~Geen admin!", 3000, 5); ForceClassSelection(playerid); SetPlayerHealth(playerid, 0.0); return 1; } return 1; }
Geplaatst: 30 augustus 201014 jaren Auteur comment_1715342 laat maar heel erg bedankt big Boss Bewerkt: 30 augustus 201014 jaren door Morph1
hallo
ik ben bezig met een adminteam, dus ik wil in ongamemodeinit() checken of de speler met rcon is ingelogd maar daar herkent hij playerid natuurlijk niet,
is het mogelijk om bij ongamemodeinit te zorgen dat playerid herkent word???