Geplaatst: 1 september 201014 jaren comment_1716281 Ziet er niet slecht uit maar, ik zie el een aantal minpunten: - Je tekst '2 Fast' gaat door de zwarte puntjes heen er boven lijkt me niet de bedoeling. Maar het iets kleiner en plaats het onder het lijntje. - Hij is echt licht maar je kunt niet echt zien waar het vandaan komt maak is een licht bol rechts boven bij haar hoofd. - Gooi er een paar 'Gradient Maps' overheen bijvoorbeeld: een BW opacity 50%. en dan nog 1 of 2 op soft light en speel wat met de opacity. Cijfer een 7/10!
Geplaatst: 1 september 201014 jaren Auteur comment_1716284 Ziet er niet slecht uit maar, ik zie el een aantal minpunten: - Je tekst '2 Fast' gaat door de zwarte puntjes heen er boven lijkt me niet de bedoeling. Maar het iets kleiner en plaats het onder het lijntje. - Hij is echt licht maar je kunt niet echt zien waar het vandaan komt maak is een licht bol rechts boven bij haar hoofd. - Gooi er een paar 'Gradient Maps' overheen bijvoorbeeld: een BW opacity 50%. en dan nog 1 of 2 op soft light en speel wat met de opacity. Cijfer een 7/10! Er zitten al 3 gradient maps overheen De tekst vond ik zo beter passen als onder het lijntje. En het licht was meer met een straal gewoon bedoeld.
Geplaatst: 1 september 201014 jaren Auteur comment_1716291 Oke oja en bedankt voor uw reactie trouwens.
Geplaatst: 1 september 201014 jaren comment_1716310 die signature is best wel nice hoor, wie is die mooie vrouw dan ? :$
Geplaatst: 1 september 201014 jaren Auteur comment_1716363 die signature is best wel nice hoor, wie is die mooie vrouw dan ? :$ Mijn vriendin..
Geplaatst: 2 september 201014 jaren comment_1716694 Nice! btw. zelf vind ik het een 8/10, net zoals Jeremy. zegt: jammer van die tekst
Mijn nieuwste signature. Wat vinden jullie?