Geplaatst: 5 september 201014 jaren comment_1718978 Beste leden, Wie weet hoe ik een Geselecteerd gebied zoals hier: voorbeeld: Ik wil bijvoorveeld die "A" draaien. Met welke tool doe ik dat of met welke button? Buttonlijst: Welke van deze moet ik gebruiken en hoe? of is het een van deze: En hoe gebruik ik die dan? supergtagamer Bewerkt: 5 september 201014 jaren door supergtagamer
Geplaatst: 5 september 201014 jaren comment_1718984 Je klikt op V (verplaatsen), dat is het knopje rechtsbovenaan. Vervolgens ga je met je muis vlak buiten de selectie, en kun je hem draaien.
Geplaatst: 5 september 201014 jaren Auteur comment_1718997 Je klikt op V (verplaatsen), dat is het knopje rechtsbovenaan. Vervolgens ga je met je muis vlak buiten de selectie, en kun je hem draaien. Nee, dan verplaatst ie hem alleen.
Geplaatst: 5 september 201014 jaren comment_1719005 Hiervoor druk je simpelweg op CTRL + T. Dan moet je op de bovenste- of onderste hoeken met je cursor gaan staan, tot er een pijltje in een boog verschijnt. Dan kan je hem naar hartenlust draaien. Succes!
Geplaatst: 5 september 201014 jaren comment_1719006 Bewerken>transformeren>roteren Dat zou het moeten doen.
Geplaatst: 6 september 201014 jaren Auteur comment_1719526 Bewerken>transformeren>roteren Dat zou het moeten doen. Dat zei R-fl3x al maar bedankt voor de hulp Maar aangezien jullie gelijk postte.
Beste leden,
Wie weet hoe ik een Geselecteerd gebied zoals hier:
voorbeeld:
Ik wil bijvoorveeld die "A" draaien. Met welke tool doe ik dat of met welke button?
Buttonlijst:
Welke van deze moet ik gebruiken en hoe?
of is het een van deze:
En hoe gebruik ik die dan?
supergtagamer
Bewerkt: door supergtagamer