Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Anime sig

Hallo mensen,

Ik zou het erg leuk vinden als een van jullie een sig voor mij zou kunnen :) .

Type: sig

Stijl: Anime

Grootte: maximaal

Voorbeeld: -

Tekst: Dave-San

Rand: 1 px, een kleur die bij je werk past. Mag je zelf kiezen.

Kleuren: Zelf kiezen

Render (optioneel): nope

Extra (optioneel): Geen pokemon,yugiyo of dat soort animes in de sig :puh: .

Zou leuk zijn als er wat van terecht kwam :D .

Featured Replies

Hallo mensen,

Ik zou het erg leuk vinden als een van jullie een sig voor mij zou kunnen :) .

Type: sig

Stijl: Anime

Grootte: maximaal

Voorbeeld: -

Tekst: Dave-San

Rand: 1 px, een kleur die bij je werk past. Mag je zelf kiezen.

Kleuren: Zelf kiezen

Render (optioneel): nope

Extra (optioneel): Geen pokemon,yugiyo of dat soort animes in de sig :puh: .

Zou leuk zijn als er wat van terecht kwam :D .

Die taak neem ik op me!

Eeen vraag: wat is Anime?

Bedoel je animatie's? En wat voor plaatjes moeten er in staan?

(het liefst zelf kiezen)

Edited by supergtagamer

Ik zal het even simpel uitleggen. Anime is de Japanse tekenfilm. Yugioh en Pokemon bijvoorbeeld. Dave, je moet er wel zelf plaatjes bijgeven :7.

We hebben tegenwoordig ook Google om iets op te zoeken. ^^

  • Author

Ik zal het even simpel uitleggen. Anime is de Japanse tekenfilm. Yugioh en Pokemon bijvoorbeeld. Dave, je moet er wel zelf plaatjes bijgeven :7.

Max, dat is niet nodig want ik wil trouwens verrast worden :puh: .

Super@Dat is mooi, maak er maar wat moois van :puh: .

Edited by BoerDave

Ok, dat is goed. ik images.google wel even op plaatjes ;)

EDIT: dit is hem geworden. hij kan beter als we wilt, maar dan moet je wel zeggen op welk punt ;)

rcn37o.png

Edited by supergtagamer

  • Author

Ok, dat is goed. ik images.google wel even op plaatjes ;)

EDIT: dit is hem geworden. hij kan beter als we wilt, maar dan moet je wel zeggen op welk punt ;)

rcn37o.png

Ik vind dat plaatje niet zo heel mooi,wil je dat misschien veranderen? :puh:

En dat zwaard is wel goed, maar een beetje pixelig.

Als je trouwens toch een voorbeeld plaatje wilt vind ik dat ook goed, dan zoek ik er een. ;)

Onder Dave-San vind ik het een beetje leeg, misschien iets simpels eronder ofzo?

Edited by BoerDave

Ok, dat is goed. ik images.google wel even op plaatjes ;)

EDIT: dit is hem geworden. hij kan beter als we wilt, maar dan moet je wel zeggen op welk punt ;)

rcn37o.png

Ik vind dat plaatje niet zo heel mooi,wil je dat misschien veranderen? :puh:

En dat zwaard is wel goed, maar een beetje pixelig.

Als je trouwens toch een voorbeeld plaatje wilt vind ik dat ook goed, dan zoek ik er een. ;)

Onder Dave-San vind ik het een beetje leeg, misschien iets simpels eronder ofzo?

Alles wor binnen een halfuur geregeld ;)

EDIT:

Wat dacht je van de tekst: Son of the dragon in een ander lettertype?

Dat ziet er ongeveer zo uit:

2zyv446.png

Edited by supergtagamer

  • Author

dat is goed.

En kan je ook de onderste zwarte balk even hoog/breed maken als de bovenste?

dat is goed.

En kan je ook de onderste zwarte balk even hoog/breed maken als de bovenste?

Kost me alles weer opnieuw maken :ch: Daar heb ik niet aan gedacht. :ch:

Maar als het moet doe ik het. ik ben al aan het bewerken ;)

Edited by supergtagamer

  • Author

dat is goed.

En kan je ook de onderste zwarte balk even hoog/breed maken als de bovenste?

Kost me alles weer opnieuw maken :ch: Daar heb ik niet aan gedacht. :ch:

Maar als het moet doe ik het. ik ben al aan het bewerken ;)

Sorry :$

:7

Wat gebruik je dan voor programma?

Edited by BoerDave

Maakt niet uit, hier is ie:

2hfqicy.png

Ik gebruik photoshop CS2.

En atthans, de URL van de SIG kan je krijgen wanneer je wilt.

supergtagamer

Edited by supergtagamer

  • Author

Maakt niet uit, hier is ie:

2hfqicy.png

Ik gebruik photoshop CS2.

En atthans, de URL van de SIG kan je krijgen wanneer je wilt.

supergtagamer

Ik heb de URL al heur, als je qoute dan staat het er. :puh:

Bedankt ;)

Mooi. Je hebt weer iemand geholpen: supergtagamer.

Ik wist niets om te maken met PH. Tot nu heb ik het naar mijn zin!

  • Author

Mooi. Je hebt weer iemand geholpen: supergtagamer.

Ik wist niets om te maken met PH. Tot nu heb ik het naar mijn zin!

Mooi, bedank me maar dan :7 .

Wat is PH btw?

Mooi. Je hebt weer iemand geholpen: supergtagamer.

Ik wist niets om te maken met PH. Tot nu heb ik het naar mijn zin!

Mooi, bedank me maar dan :7 .

Wat is PH btw?

Photoshop

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.